Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Zombie probleem

Hallo iedereen!

Mijn zombies verdwijnen niet meer uit de stad wanneer de volle maan is verdwenen. En het lijkt alsof er steeds meer komen. Deze zombies vreten al je planten dood en daarom is tuinieren een groot probleem geworden. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

Reacties

  • Opties
    LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    september 2012 aangepast
    Hier staan tips om ze (tijdelijk) weg te krijgen:
    http://www.pinguintech.nl/simclopedie/sims-3/bovennatuurlijk/zombiegids/
    Misschien heb je ook iets aan dit topic
  • Opties
    spgirlplayerspgirlplayer Berichten: 15
    september 2012 aangepast
    LinSyl schreef:
    Hier staan tips om ze (tijdelijk) weg te krijgen:
    http://www.pinguintech.nl/simclopedie/sims-3/bovennatuurlijk/zombiegids/
    Misschien heb je ook iets aan dit topic

    *tips waren zeer handig, Dankjewel!
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    september 2012 aangepast
    Ik word ook niet goed van die zombies.

    Ik zet steeds de cheat "moveobjects on" aan, en pak dan een zombie op en delete 'm.
    Dat gaat vrij vlot. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    september 2012 aangepast
    Je kan ze eventueel ook verbannen als je de geest uit de fles hebt van Showtime. :lol: Maar verwijderen gaat misschien sneller ja. :P
  • Opties
    xFuzzerxFuzzer Berichten: 120
    september 2012 aangepast
    Wat doen die zombies eigenlijk? Ik heb nu één keer volle maan gehad en inderdaad er kwamen een stuk of vier zombies alleen mn sim stond er gewoon naast en er gebeurde niets? Er viel ook eentje mijn sim aan en het leek alsof de zombie een soort van hersens aan het opeten was van mn sim maar mn simmetje leefde daarna gewoon verder? Klopt dit wel helemaal??
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    september 2012 aangepast
    Ja, dat hoort zo. Ze kunnen Sims niet vermoorden, maar wel de 'zombievloek' verspreiden. Maar blijkbaar wordt de gebeten Sim niet altijd een zombie.
    Voor de rest lopen zombies wat doelloos rond, eten ze planten (ze zijn ook dol op ijsbrein) en soms halen ze een radio te voorschijn en gaan ze de Smist dansen. :lol: Het is dan ook geen echt bovennatuurlijk wezen, maar meer een soort vloek. Hierdoor kan je Sim bijvoorbeeld tegelijk een zombie en een fee zijn. Daarentegen kan je bijvoorbeeld niet tegelijk een weerwolf en een fee zijn (tenzij je een hybrid mod gebruikt).
  • Opties
    RowenapotargentRowenapotargent Berichten: 23
    september 2012 aangepast
    [Post] 19/09/2012 17:17 Subject: Re:Zombie probleem
    Je kan ze eventueel ook verbannen als je de geest uit de fles hebt van Showtime. Maar verwijderen gaat misschien sneller ja.

    Je bedoelt geest uit de lamp?? want ik heb dat nu genomen en ik zie dat niet staan over zombies verbannen.
    Wil je me helpen? want ik word ook gek van die zombies . xxx
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    september 2012 aangepast
    Geesten kunnen wel andere Sims verbannen. Had het zelf niet getest met zombies, dus misschien verschijnt er bij hen geen optie. Ik dacht echter dat ik al eens een bericht van iemand anders had gezien die dat had gedaan. :P Maar misschien gebruikte zij cheats, ik weet het niet.

    Met testingcheatsenabled true kan je zombies in ieder geval genezen:
    Stap 1: Voer bij voorkeur in het hoofdmenu de volgende cheat in het cheatvenster (ctrl-shift-c) in: testingcheatsenabled true
    Stap 2: Klik op de brievenbus van je huishouden terwijl je shift ingedrukt houdt en klik op de optie ‘beheer van de bovennatuurlijke bevolking’.
    Stap 3: Klik vervolgens op de optie “Bovennatuurlijke Sims uit de wereld halen” en dan “ZOMBIES!!!”.
  • Opties
    RowenapotargentRowenapotargent Berichten: 23
    september 2012 aangepast
    Die cheat werkt niet bij mij.ik heb het al een aantal keren geproberd maar het werkt niet.

    En ik heb die geest dan he maar daar staat niks van verbannen.
    Nog merci voor de reactie .
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    september 2012 aangepast
    Ik was in de war met paparazzi. Die kan je wel verbannen, maar zombies blijkbaar niet. :P

    Maar vreemd dat de cheat niet werkt. Bij mij genezen ze vrijwel meteen. Heb je al eens geprobeerde meerdere malen achter elkaar zombies weg te halen? Anders kan je de tip van Deborah proberen om ze te verwijderen met moveobjects on.
  • Opties
    RowenapotargentRowenapotargent Berichten: 23
    september 2012 aangepast
    Ok merci ! ik zal drek eens proberen maar nu zit ik met en ander probleem.mijn sims kan niet gaan werken.als ik op men werk om te gaan werken,gaat dat icoontje linksboven drek weg.En dat is al een lange tijd zo eigelijk. Kun jij me mss ook daar mee helpen?
  • Opties
    RowenapotargentRowenapotargent Berichten: 23
    september 2012 aangepast
    het is opgelost.blijkbaar moet ik mn kledij vn men werk al aandoen voor te gaan werken.normaal gezien gaat dat vanzelf mja bij mij weer niet hehe .Nog mercii voor je reacties !! bye bye
  • Opties
    RowenapotargentRowenapotargent Berichten: 23
    september 2012 aangepast
    zombies wissen met moveobjects on werkt niet ook al niet bij mij.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    september 2012 aangepast
    ^ Zet eerst eens deze cheat aan Testingcheatsenabled true

    Hierna houdt je [ctrl] en [shift] tegelijk ingedrukt en klik je op een zombie --> voorwerp verwijderen.
  • Opties
    Feather91Feather91 Berichten: 2,590
    september 2012 aangepast
    Volgens mij is dit probleem opgelost in update 1.39.
  • Opties
    jennakejennake Berichten: 57
    september 2012 aangepast
    ja die update heb ik zojuist geinstalleerd.en op de engels versie site staat dat je je spel bij volle maan moet opslaan en dan zouden ze erna niemeer zo kome. mijn gazon zit altijd vol met zombies, gelukkige heb ik die erwten schieter :P

    maar ik heb dus opgeslaan en ze komen nog. dus ik weet het even niet
  • Opties
    Haushinka1984Haushinka1984 Berichten: 415
    september 2012 aangepast
    het probleem wordt alleen verholpen als je een nieuwe Save game aanmaakt en je zou dan geen problemen meer mogen hebben als je dan tijdens een volle maan opslaat
  • Opties
    jennakejennake Berichten: 57
    september 2012 aangepast
    en wat bedoelt 'new save game' dan just?
  • Opties
    MyLadyMagicMyLadyMagic Berichten: 43
    september 2012 aangepast
    Heya,

    Met de geest/genie,kan je de zombie betoveren en dan komt de zombie voor 4 uren in je huishouding,in die tijd kan jij de zombie besturen.Ik heb de zombie eerst een baan laten nemen en daarna heb ik hem naar de bibliotheek gestuurd om te leren :D
    Oh maar let wel op,als je vervoer hebt,fiets,auto en/of bezemsteel dan kan het zijn dat de zombie daar gebruik van maakt.Als hij dan op de eindbestemming is,kan je zijn inventaris openen en je vervoer eruit halen.Vergeet je dit en verdwijnt hij uit je huishouding,dan ben je je vervoer kwijt.

    Groetjes,
    MyLadyMagic.
  • Opties
    jennakejennake Berichten: 57
    september 2012 aangepast
    yep probleem opgelost. gewoon hele nieuwe game beginne. en opgelost!

    nu heb ik wel zojuist gemerkt en verschrok mij gek toen bleek alles wit rondom mijn huis te zijn. maar blijkt gwoon mist te zijn hahah sjiek eh. nog iemand gehad?
  • Opties
    tessa2509tessa2509 Berichten: 1
    oktober 2012 aangepast
    hoe maak je dan zombies???????????????????????
  • Opties
    LlynwenLlynwen Berichten: 44
    oktober 2012 aangepast
    Je kunt een zombie worden door het vereiste elixer te drinken.
  • Opties
    DanmanNefariusDanmanNefarius Berichten: 53 Denderende Dreumes
    oktober 2012 aangepast
    zoveel last heb ik niet van ze :p ik zet op volle maansavonden gewoon een hek om mn planten heen zodat ze er niet bij kunnen :P en het zijn zeer leuke doelwitten om je wat minder vriendelijke heksenspreuken op te testen :twisted:
  • Opties
    GlaubeLiebeTodGlaubeLiebeTod Berichten: 84
    oktober 2012 aangepast
    Die dingen ga ik zeker uitproberen, jemig wat heb ik een hekel aan zombies zeg XD
    Everyone thinks of changing the world,
    but no one considers changing themselves
  • Opties
    toulouse18toulouse18 Berichten: 6
    oktober 2012 aangepast
    druk '[ctrl]+[shift]+ C' in voer dan de cheat: testingcheatsenabled true in.
    Klik dan met [shift] ingedrukt op de brievenbus van je sims, klik dan op beheer van natuurlijke bevolking. Dan kan je kiezen; toevoegen of verbannen. KLik dan op verbannen en dan kan je kiezen tussen; weerwolven, zombies, feeën, heksen etc.

    grts
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top