Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sunlight-Park - Een wereld van Rembrandt123

Hallo beste medesimmers! :D

Eindelijk is het zover! Ik ga beginnen met mijn eigen wereld!
Ik zal jullie hier op de hoogte houden van de laatste updates van mijn wereld.

Ik noem mijn wereld Sunlight-Park. Sunlight-Park is een klein dorpje dat grenst aan rivier. Het dorpje heeft een hoop bezienswaardigheden: o.a. een kerkje dat er al zo lang staat als de inwoners zich herinneren.

Ik hoop jullie snel verder op de hoogte te stellen!
Mvg. Rembrandt :D

Reacties

  • Opties
    Rembrandt123Rembrandt123 Berichten: 283
    september 2012 aangepast
    Het eerste kavel is klaar. Als Sims 3 Jaargetijden uitkomt wordt dit het festival-Kavel

    screenshot5sm.jpg

    Ook zijn er op dit kavel verschillende picknick plekjes, en veel bronnen van zaden.

    Mvg.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    september 2012 aangepast
    Cool, je bent begonnen. Ben eigenlijk benieuwd naar je tombe's en Wereldse gebouwen.

    Hier staan trouwens wat tips bij het plaatsen van bronnen.

    Nog een andere tip. Ik zou als ik jou was de titel aanvullen met Nieuwe wereld (of iets dergelijks): Sunlight-Park. Zodat het meteen duidelijk is dat dit topic gaat over een nieuwe wereld in plaats van een topic over uitsluitend gebouwen.

    Have fun met caw. Ik zag dat je geregistreerd bent op mijn forum (ook heel cool) dus als je vragen hebt, dan hoor ik het wel.
  • Opties
    Rembrandt123Rembrandt123 Berichten: 283
    september 2012 aangepast
    Bedankt libby! Ik zal wanneer ik tijd heb snel een topic aanmaken op jouw forum voor mijn wereld...

    Ook ben ik nog druk bezig met het lezen van je CAW tutorials! :D

    Mvg.
  • Opties
    Rembrandt123Rembrandt123 Berichten: 283
    september 2012 aangepast
    Sorry voor dit bericht... Ik heb perongeluk een dubbelpost gemaakt
    Post edited by Onbekende gebruiker on
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top