Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sim verdwenen

Ik heb gisteren de sims nog gespeeld en toen was er niks aan de hand. Nu start ik hem net op klik ik op mijn familie is mijn sim verdwenen. Het groene sim icoontje hangt er nog wel de afbeelding aan de linkerkant van het scherm is er ook nog. Ik kan ook gewoon overal heen lopen maar de sim zie ik niet. Ook als je de gedachten ziet van mijn sim die verdwenen is die zijn heel laag op de grond. Weet iemand hoe dit kan?

Reacties

  • simsfanmsimsfanm Berichten: 203
    september 2012 aangepast
    misschien helpt het om je sim te verhuizen?.
  • dropje689dropje689 Berichten: 9
    september 2012 aangepast
    Heb je toevallig gedownload? Misschien heb je een bug?
  • 10ne10ne Berichten: 20
    september 2012 aangepast
    ben gisteren hetzelfde tegengekomen... weet ook niet hoe op te lossen... kwam ook zoken om hulp...van het ene moment op het andere zie ik mijn sim niet meer ...
  • MyLadyMagicMyLadyMagic Berichten: 43
    september 2012 aangepast
    Heya,

    Heb je resetSim "voornaam" "achternaam" al geprobeerd?
    Ik had het bij een simmetje dat al in de stad woonde toen ik er begon,gelukkig herkende ik de auto en had ik haar in mijn vriendenlijst{voor haar naam},en heb ik haar met resetSim weer zichtbaar gekregen.

    Groetjes,
    MyLadyMagic.
  • MorningSadnessMorningSadness Berichten: 13
    september 2012 aangepast
    Reset sim heb ik al geprobeerd en sim verhuizen ook er gebeurt niks! Heb nou een week geen sims meer gespeeld en ga zo even kijken of mijn sim nog steeds verdwenen is.
  • MorningSadnessMorningSadness Berichten: 13
    september 2012 aangepast
    En mijn sim is nog steeds verdwenen! Als ik mijn sim nou verwijder en dan het spel niet opsla dan sluit ik hem af en ga weer opnieuw naar mijn sims zal dat helpen? Heb nou mijn mannelijke sim laten verhuizen omdat ik zo niet eens kan spelen.
  • PinkyMarlyPinkyMarly Berichten: 25 Pruttelende Peuter
    oktober 2012 aangepast
    MorningSadness,

    Ik heb precies hetzelfde. Mijn mannelijke sim is verdwenen, de vrouw is nog wel te zien. resetSim werkt inderdaad niet. Heb jij al een oplossing gevonden? Of iemand anders?
  • simsfanmsimsfanm Berichten: 203
    oktober 2012 aangepast
    Ik zou echt niet weten hoe je dit kunt oplossen. En als je nieuwe sim aanmaakt gebeurd er dan het zelfde?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top