Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

gemaakt door Koenak1

Koenak1Koenak1 Berichten: 722
Heb een aantal dingen ooit op de site gezet, zoals b.v. two and a half men en de Big Bang theory, ik zal alles wat ik best goed gelukt vind hier in deze pagina zetten, voor degene die het leuk vinden. Is er iets wat je nog mist laat maar horen, misschien kan ik het dan nog een keer bijvoegen :wink:

De mensen van Two of a half men ( eerste series)
De Melnicks zaten ook in two of a half men,
medium.jpg medium.jpg

Big Bang theory, je kunt de poppetjes ook afzijdig van elkaar downloaden:
medium.jpgmedium.jpgheadshot_small.jpgheadshot_small.jpgheadshot_small.jpgheadshot_small.jpgheadshot_small.jpgheadshot_small.jpgheadshot_small.jpg

Het huis waarin ik woon:roof_up_medium.jpg andere huizen die ik gemaakt hebroof_up_small.jpgroof_up_small.jpg

Mijn hond:
medium.jpgals rasheadshot_medium.jpgmet persoonlijkheid
Tik het plaatje aan en je komt bij de downloads :wink:
Ik ben bezig met de personages die daarna in Big Bang theory ook erbij zijn gekomen en ook ashton Kutcher van two and a half men komt er nog bij Veel speelplezier

Reacties

  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    juli 2012 aangepast
    Voor de liefhebbers van de serie big bang theorie, ik heb nu ook de bijrollen erbij gemaakt, zie de download boven bij de bigbang Theory. Veel plezier :wink:
  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    juli 2012 aangepast
    Ik heb een hele kleine woning gemaakt, zonder meubels, want het is natuurlijk wel leuk als je net op jezelf gaat wonen, je het helemaal zelf kunt inrichten, wil je de woning wel ingericht hebben, laat maar weten dan upload ik hem ook met meubels.
    De kavel is 10x10

    Veel plezier

    roof_up_medium.jpg
  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    juli 2012 aangepast
    Iemand op de engelse site had mij als tip gegeven om foto's te maken van de huzen in het spel zelf, dus dacht ik dan plaats ik hem hier ook, Veel plezier: met een kijkje in mijn echte woning, met meubels die ik graag had gehad :D

    th_Screenshot-44.jpgth_Screenshot-42.jpgth_Screenshot-45.jpgth_Screenshot-46.jpgth_Screenshot-47.jpgth_Screenshot-48.jpgth_Screenshot-51.jpgth_Screenshot-52.jpgth_Screenshot-53.jpgth_Screenshot-54.jpgth_Screenshot-57.jpgth_Screenshot-56.jpg
  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    juli 2012 aangepast
    En hier de hele kleine woning, zodat je ook ergens kan gaan wonen zonder cheats :wink:


    th_Screenshot-36.jpgth_Screenshot-39.jpgth_Screenshot-40.jpg
    th_Screenshot-41.jpgth_Screenshot-38.jpgth_Screenshot-37.jpg
  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    september 2012 aangepast
    th_Screenshot-67.jpgth_Screenshot-72.jpgth_Screenshot-71.jpg
    th_Screenshot-76.jpgth_Screenshot-77.jpgth_Screenshot-78.jpg

    Ik heb weer een huisje gemaakt die op een kleine kavel van 20X15 past, maar deze is wel heel luxe ingericht

    roof_up_medium.jpg
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top