Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

pop groeit niet mee

simsmegansimsmegan Berichten: 9
Die pop die mijn sim krijgt groeit niet mee ......

waarom niet ? :) :oops:

Reacties

  • Opties
    LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    januari 2012 aangepast
    De pop gaat pas meegroeien als je sim een kind is geworden (en als je sim en de pop goed bevriend zijn natuurlijk).
    Je krijgt dan een melding dat je pop wil spelen en dat je sim hem maar eens op de grond moet zetten.
    Je moet dan die pop uit de inventaris van je sim halen en op de grond zetten bij je sim in de buurt. Dan wordt de pop een soort levende pop en kan je sim interacties met de pop uitvoeren alsof het een echte sim is.
    Als je sim dan tiener wordt, viert de pop ook zijn/haar verjaardagsfeestje en wordt ook tiener.

    Als je de pop pas op de grond zet als je sim al een tiener is dan viert die pop ook snel zijn/haar verjaardagsfeestje om tiener te worden.
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    januari 2012 aangepast
    Ik denk dat je inderdaad beter bevriend met de pop moet zijn (geweest) om hem op te kunnen laten groeien!
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    mei 2012 aangepast
    Mij lukt het niet. Vanaf dat ze met de pop kunnen spelen en zingen, laat ik dat kind ermee spelen en zingen. Ze zijn net opgegroeid naar Kind. Maar er is nog niets gebeurd.
  • Opties
    DiamondbunnyDiamondbunny Berichten: 3
    juli 2012 aangepast
    Dan moet je baby meer aandacht geven. Gewoon ondoorbroken spelen.
    Wakker worden - spelen - eten - spelen - iets leren - spelen - eten - spelen
  • Opties
    GlaubeLiebeTodGlaubeLiebeTod Berichten: 84
    augustus 2012 aangepast
    Mij is het ook nog nooit gelukt o___O
    Everyone thinks of changing the world,
    but no one considers changing themselves
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    augustus 2012 aangepast
    Tip: Wanneer je kind peuter word, die peuter alleen maar met die pop laten spelen en laten zingen. Hiervoor moet je wel de welbekende cheat gebruiken: testingcheatsenabled true

    Door deze cheat kan je de honger, energie en alles op groen houden, waardoor de peuter blijft spelen.

    Wanneer je peuter kind is geworden moet je nog even door blijven spelen tot je het bericht krijg dat je de pop maar eens op de grond bij je kind moet neerzetten. Dan groeit deze mee. Je kan dan ook er voor zorgen, wanneer het denkbeeldige vriendje, want dat is deze dan, een echt kind word.

    edit: Het kind in de peutertijd dus onophoudelijk laten doorspelen, tot je peuter veranderd in een kind, met die pop! Laat de peuter niet gestoord worden door volwassenen, houd alles dus op groen.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top