Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

geen opdrachten meer

Hoi,

Ik ben met een nieuwe sim van plan om alle uitdagingen te voltooien, Ik ben nu 6 dagen in frankrijk geweest en 6 in china.
Maar ik krijg heel vaak als ik op het bord kijk geen avonturen meer. Aangezien ik al veel vaker op avontuur ben geweest met andere sims weet ik dat ik heel veel avonturen nog niet heb gehad ( bijvoorbeeld chateau landgraaf)

Hoe kan ik nieuwe avonturen krijgen als het bord niet aangeeft dat er avonturen zijn ?

gr.

Reacties

  • LukaChloe14LukaChloe14 Berichten: 16
    augustus 2012 aangepast
    Ik heb dit ook soms voor, maar dan klik ik een paar keer op het bord en krijg ik weer een avontuur.
  • Soraya1991zSoraya1991z Berichten: 10
    augustus 2012 aangepast
    dat heb ik ook geprobeerd maar zeker in frankrijk had dit geen effect :cry:

    iemand verder nog ideeen?
  • ElmocelmoElmocelmo Berichten: 313 Pruttelende Peuter
    augustus 2012 aangepast
    En als je een paar uur later terugkomt?
    Ja ik snap dat er dan tijd van je vakantie "verloren" gaat, maar als het werkt?
  • KNUFFELPRINSKNUFFELPRINS Berichten: 24
    augustus 2012 aangepast
    Hoi allemaal,

    Met name in frankrijk gaat het totaal mis met de mogelijke opdrachten die je krijgt. Van heel veel avonturen heb ik zelfs nog nooit een kans gehad. Bv in de nectarbrouwerij heb je onder in de kelder 2 avonturen waar ik nog nooit een kans voor heb gehad. alle updates zorgen voor steeds meer problemen in de uitbreiding wereldavonturen. Heel erg jammer en eigenlijk een slecht punt van EA om zo om te gaan met je klanten.

    Overigens heb ik wel een oplossing voor het niet krijgen van de kansen. De oplossing komt van mijn lieve vriendin en werkt goed. Je gaat naar stad bewerken in je vakantieland. De kavel waar je het avontuur wilt spelen wordt altijd geblokkeerd door een deur waar je een speciale sleutelsteen voor nodig hebt die je alleen krijgt bij een kans :( :twisted: :evil: die dus nooit komt.

    M.B.V control shift c geef je commando testingcheatsenabled true daarna moet je de desbetreffende kavel unlocken zodat je er kunt bouwen. Unlocken doe je door weer commando control shift c en dan de regel EnableLotLocking True. Als je daarna op het kavel klikt kun je aan de rechterkant op het slotje tikken en dan is het mogelijk om deze kavel te bewerken in de bouw/koop modus.

    Nu de volgende stap: je gaat het desbetreffende kavel bewerken in de bouwmodus en je verwijdert eerst het sleutelpaneel en daarna de deur die je heeft tegengehouden om verder te kunnen gaan. Moet wel specifiek in deze volgorde gaan dus eerst paneel en dan pas deur verwijderen. Daarna kun je weer een deur terug plaatsen eventueel zelfs dezelfde die er was als je dat leuk vindt. Op deze manier kun je wel alle avonturen uitspelen. Je zou zelfs weer een sleutelpaneel kunnen plaatsen met bv een reguliere sleutelvorm als je dat leuk vindt.
    Erg jammer dat Ea zo zijn spelers in de steek laat.

    Heeft natuurlijk wel een nadeel, je verdient dan geen visumpunten. Dus als je die nog nodig hebt is deze methode minder geschikt.

    Groetjes
    De knuffelprins
  • HironiusHironius Berichten: 38
    augustus 2012 aangepast
    KNUFFELPRINS, je kunt ook gewoon 'testingcheatsenabled on' in het cheat-vakje tikken en shift-klikken op het kavel. Dan kan je het bewerken en de deur er gewoon uit gooien (een nadeel is dat je dan de hele tombe kunt zien). Maar gaat toch een stukje sneller.

    Hoe dan ook, ik heb er ook last van. In China had ik er in het begin last van, in Egypte zelden, maar nu ik in Frankrijk ben, heb ik maar 2 missies gehad in de vijf keer dat ik er ben geweest (ondertussen heb ik alle openbare tombes (waar je geen sleutelsteen voor nodig hebt) maar uitgespeeld).
    Als het echt komt door de updates van EA, wil ik ook graag weten hoe we hen er alert op kunnen maken? Want op dit forum zullen ze wss niet kijken :p
    groetjes,

    Hironius
  • marionzwiersmarionzwiers Berichten: 24
    augustus 2012 aangepast
    Hironius schreef:
    KNUFFELPRINS, je kunt ook gewoon 'testingcheatsenabled on' in het cheat-vakje tikken en shift-klikken op het kavel. Dan kan je het bewerken en de deur er gewoon uit gooien (een nadeel is dat je dan de hele tombe kunt zien). Maar gaat toch een stukje sneller.

    Hironius, wat bedoel je dat dit sneller werkt? Het lijkt me ook niet zo'n voordeel als je direct al je hele tombe kunt zien, met de methode die knuffelprins heeft beschreven heb je daar in ieder geval geen last van.

    EA doet in ieder geval alle mogelijke moeite om te voorkomen dat je ze bereikt: het e-mailadres dat ik in 2011 heb gebruikt bestaat niet meer, en de link http://eanl.custhelp.com die ze geven werkt niet!

    wel staat er een telefoonnummer in de e-mail:

    Als u niet kunt vinden wat u nodig heeft, u niet kunt inloggen via onze ondersteuningspagina of niet online ondersteuning kan aanvragen via de bovenstaande stappen, bel dan alstublieft ons Klantenservice team via de volgende telefoonnummers :

    Nederland 020 80 83 219
    Belgi 02 808 45 90




  • HironiusHironius Berichten: 38
    augustus 2012 aangepast
    Dat was dan ook het nadeel, schreef ik.
    Maar ik heb het niet toegepast en mijn geduld werd beloond: ik kon eindelijk die tombe in!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top