Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Gratis prestatievoorwerpen van de store.

smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
Hallo iedereen,
Ik ging laatst eens bij mijn aankopen tot nu toe zien, en ik zag er dit staan:
1343900649.jpg

Een aantal voorwerpen die er plots tussenstonden. Het zijn geen cadeau's, want dan stond er wel bij "Cadeau ontvangen van ...", maar er staat dus "Prestatie" bij. Het zijn dus denk ik ook geen spullen die je in de store terug vindt, want er staat nergens "Klik voor meer detaills". Ik hoorde ook van een paar vrienden dat ze het ook hadden, maar zij hadden ook helemaal geen idee waar het vandaan zou komen.

Iemand een idee hoe je aan die voorwerpen komt? :mrgreen:
RwfhmKz.jpg
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)

Reacties

  • Opties
    xNoukxNouk Berichten: 380 Pittige Puber
    augustus 2012 aangepast
    smoesie schreef:
    Hallo iedereen,
    Ik ging laatst eens bij mijn aankopen tot nu toe zien, en ik zag er dit staan:
    1343900649.jpg

    Een aantal voorwerpen die er plots tussenstonden. Het zijn geen cadeau's, want dan stond er wel bij "Cadeau ontvangen van ...", maar er staat dus "Prestatie" bij. Het zijn dus denk ik ook geen spullen die je in de store terug vindt, want er staat nergens "Klik voor meer detaills".

    Iemand enig idee hoe je aan die voorwerpen komt? :mrgreen:

    Volgens mij krijg je die spullen als je een button gehaald hebt? Want ik heb even naar de datum gekeken van wanneer ik die spullen gekregen heb, en in mijn button lijst gekeken. Op die dagen heb ik verschillende buttons gehaald.

    Ik denk dat dat het is?
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2012 aangepast
    Ik heb even gekeken en ze komen inderdaad overeen met de datums van een paar buttons, die van gedeelde herinneringen. Nog veel herinneringen plaatsen dus. :P
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2012 aangepast
    Komt idd door het delen van herinneringen:

    1 herinnering = barbecue
    5 herinneringen = boekenkast
    10 herinneringen = computer
    25 herinneringen = bubbelbad
    50 herinneringen = sportoutfit
    100 herinneringen = een outfit voor peuters
    200 herinneringen = shirt voor mannen
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2012 aangepast
    Ah oké, bedankt. :P

    Nog een vraagje: Als je iets naar de uitwisseling upload waar je voor betaald hebt, dan kunnen andere mensen die dat voorwerp niet hebben het niet downloaden.
    Is dat met die prestatievoorwerpen ook zo?
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2012 aangepast
    Ik denk niet dat we die textures al hebben. Als het namelijk ergens verstopt zit in het spel, maar alleen nog 'vrijgespeeld' moet worden (denk bijvoorbeeld aan de showtime decoraties die je krijgt door simport) dan zal het waarschijnlijk geen probleem opleveren. Ik gok dat de download alleen de 'recolor' is, waardoor je idd het voorwerp apart moet downloaden. Maar je kan het altijd uittesten om het zeker te weten.
  • Opties
    nufn202nufn202 Berichten: 97
    augustus 2012 aangepast

    Het is hier misschien een beetje off topic maar in het screenshot van smoesie staan naast de prestatievoorwerpen nog iets dat gratis gedownload is op 27/03. Waar kan ik dat ergens vinden? :p ben het nog niet tegengekomen
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2012 aangepast
    Die set was tijdelijk gratis vanwege een mijlpaal of iets dergelijks. Je kan die set dus helaas niet meer gratis downloaden. :(
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2012 aangepast
    Ja inderdaad, die set was alleen op 27/3/'12 dag gratis. Je moet er snel bij zijn. :mrgreen:

    In dit topic vind je trouwens alle gratis store downloads terug.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    nufn202nufn202 Berichten: 97
    augustus 2012 aangepast
    Aha oke :) bedankt alvast
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top