Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Het downloaden lukt niet

Kirsten2222Kirsten2222 Berichten: 88
Als ik een shirt of iets anders wil downloaden, dan klik ik op kopen en ga naar het startscherm maar het voorwerp staat dan niet bij downloads, maar als ik het startscherm wegklik staat er wel dat hij bezig is met downloaden, terwijl er niks word gedownload ;o
En van mijn simdollars gaat het bedrag wel af.

Zijn er mensen met hetzelfde probleem? ;o

Reacties

  • moksialesimoksialesi Berichten: 9
    juli 2012 aangepast
    ja, ik. ik kan ook niet downloaden van de uitwisseling. vandaag was er weer iets anders. toen mijn familie ging laden zei hij dat niet alle voorwerpen konde laden en dat die voorwerpen werden vervangen. alle spullen die ik uit de store heb gedownload waren weg. de auto's en planten van het renault energiepakket enzo. als ik iets download via de uitwisseling dan zegt hij oeps, je game is niet up to date, maar ik heb alle patches gedownload. toen kwam er later weer een patch en toen kon ik wel downloaden. maar als ik naar het startprogramma ging ging stonden de spullen er niet.
  • Kirsten2222Kirsten2222 Berichten: 88
    juli 2012 aangepast
    moksialesi schreef:
    ja, ik. ik kan ook niet downloaden van de uitwisseling. vandaag was er weer iets anders. toen mijn familie ging laden zei hij dat niet alle voorwerpen konde laden en dat die voorwerpen werden vervangen. alle spullen die ik uit de store heb gedownload waren weg. de auto's en planten van het renault energiepakket enzo. als ik iets download via de uitwisseling dan zegt hij oeps, je game is niet up to date, maar ik heb alle patches gedownload. toen kwam er later weer een patch en toen kon ik wel downloaden. maar als ik naar het startprogramma ging ging stonden de spullen er niet.



    Ik download eigenlijk nooit van de uitwisseling. Maar dat is idd wel raar ja :o
  • LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    juli 2012 aangepast
    Het is niet de bedoeling dat je twee keer een topic aanmaakt over hetzelfde onderwerp. Ook wordt het nutteloos citeren van de post boven je niet echt gewaardeerd, het heeft geen toevoeging en maakt het topic alleen maar lastiger leesbaar. Lees de forumregels anders even door.

    Goed, weer genoeg voor schooljuf gespeeld. :wink:

    Als je niets kan downloaden van de store, maar er worden wel simpoints afgeschreven dan kan je beter even contact opnemen met ea.
  • Kirsten2222Kirsten2222 Berichten: 88
    juli 2012 aangepast
    LinSyl schreef:
    Het is niet de bedoeling dat je twee keer een topic aanmaakt over hetzelfde onderwerp. Ook wordt het nutteloos citeren van de post boven je niet echt gewaardeerd, het heeft geen toevoeging en maakt het topic alleen maar lastiger leesbaar. Lees de forumregels anders even door.

    Goed, weer genoeg voor schooljuf gespeeld. :wink:

    Als je niets kan downloaden van de store, maar er worden wel simpoints afgeschreven dan kan je beter even contact opnemen met ea.


    Jaa, sorry ik had het eerst per ongeluk geplaatst bij algemeen, maar toen zag ik dat er ook een forum van technische problemen was, dus ik had hem toen hier geplaatst.

    Oke, dankje ik ga het nu proberen
  • LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    juli 2012 aangepast
    Nu heb je mijn tekst geciteerd in je eigen post, dat is dus wat ik bedoel met nutteloos stukken tekst citeren. Het draagt niets bij, iedereen snapt dat je antwoord geeft op de post boven de jouwe. Sorry dat ik daar weer wat over zeg, maar het gebeurt steeds vaker en het maakt het forum zo vervelend om te lezen.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juli 2012 aangepast
    Kirsten2222,

    Wat je ook kan doen als je bijvoorbeeld maar een gedeelte wilt quoten is de quote aanpassen. Dat doe ik ook geregeld, bijvoorbeeld als iemand twee vragen heeft. Dan quote ik eerst de 1e vraag waar ik dan antwoord op geef. Vervolgens de tweede vraag waar ik dan antwoord op geef. Maar ik verwijder meestal wel iets van tekst zodat alleen de vraag overblijft (smileys haal ik weg, en hallo ik heb een vraag, dat soort dingen).

    Dan klik je gewoon op citaat om dit in je bericht te krijgen en verwijder je tekst. Maar zoals LinSyl al zei, alleen als dit van toevoegende waarde is. Dus meestal hoef je niets te quoten.

    Wat belangrijk is dat de quote wordt omgeven met dit
    LinSyl schreef:
    ...

    Al de tekst die hiertussen staat (op de puntjes zeg maar) kan je verwijderen zodat de quote korter wordt. Maar nogmaals, doe dit alleen als het iets bijdraagt, want LinSyl heeft gelijk. Mensen quoten regelmatig hele lappen tekst en dat communiceert voor geen meter.
  • Kirsten2222Kirsten2222 Berichten: 88
    juli 2012 aangepast
    Okee, maar wat is er nou eigenlijk zo erg aan? De stukken tekst die ik citeerde waren helemaal niet zo lang.
  • LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    juli 2012 aangepast
    Als iedereen steeds de tekst van de post boven zich gaat kopiëren dan wordt het topic erg lang, de posts worden onnodig lang en vervelend om te lezen.

    Probeer een topic op het forum eens te zien als een gesprek tussen twee mensen, meneer A en mevrouw B.
    Meneer A zegt: "Ik heb vanmorgen koffie gedronken".
    Mevrouw B zegt: "meneer A zegt: "ik heb vanmorgen koffie gedronken." Had je suiker in je koffie?".
    Meneer A zegt: "Mevrouw B zegt: "meneer A zegt: ik heb vanmorgen koffie gedronken." Had je suiker in je koffie?" Nee."

    Dit is dus met steeds citeren wat degene boven je heeft gezegd.
    Nu hetzelfde gesprek zonder die citaten:

    Meneer A zegt: "ik heb vanmorgen koffie gedronken".
    Mevrouw B zegt: "Had je suiker in je koffie?"
    Meneer A zegt: "Nee."

    Kijk zelf maar welk gesprek prettiger leest.

  • Kirsten2222Kirsten2222 Berichten: 88
    juli 2012 aangepast
    Oh ja zo, ik citeerde alleen het laatse bericht, niet de hele tekst. Maar ik dacht dat diegenen misschien bericht kreeg als je het citeerde ofzo. ( ik zit nog maar net op de site dus weet het allemaal nog niet echt hoe het gaat, heb de voowaarden wel gelezen maar heb het allemaal niet echt onthouden) Sorry ik citeer in het vervolg niet meer.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top