Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

fantastische aanbieding in de store (ja ja)

LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
Er is nu een geweldige aanbieding in de store.
Je kan nu de Bayside Bathroom set kopen met -178% korting.
Dus in plaats van 475 simpoints betaal je er nu "maar" 1320 simpoints voor.
Toch wel vreemd dat er mensen zijn die het gekocht hebben, er is al 2% toegeëigend. Zouden die niet goed gelezen hebben?

aanbieding.jpg

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juli 2012 aangepast
    Haha, ik had dit ook gezien.

    Op de homepage stond inderdaad 178% korting dus ik vlug naar de store, want dan krijg je iets praktisch gratis, om vervolgens te ontdekken dat er bijna het driedubbele gevraagd wordt.

    Mijn aandacht was nog niet getrokken naar die 2% die het dus gekocht hebben. Het kan niet anders dan dat die mensen niet goed gelezen hebben en alleen maar in hun achterhoofd hadden: 178% korting. Laat ze maar in de waan, anders zullen ze verschrikkelijk balen. Ik denk wel dat die mensen de volle mep van 475 hebben betaald en niet 1320.

    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    JSimsyJSimsy Berichten: 205 Kwebbelend Kind
    juli 2012 aangepast
    ;o Niet normaal! Foutje van sims 3 denk ik ;p
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juli 2012 aangepast
    Ik keek zojuist in de store en er is inmiddels nog zo'n geweldige aanbieding geweest:

    Kumquats van Welzijn (plant), normaal voor 25 SimPoints en nu voor ..... tada 171 SimPoints.

  • Opties
    LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    juli 2012 aangepast
    Wat jammer dat ik daar net te laat voor ben. ;)
  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    juli 2012 aangepast
    178% korting, mmmmmmm dan moet je er nog 78% simpoints bij krijgen, als dat zo is dan wil ik dat wel en download ik hem wel heel erg vaak :lol:
  • Opties
    Haushinka1984Haushinka1984 Berichten: 415
    juli 2012 aangepast
    Koenak1 schreef:
    178% korting, mmmmmmm dan moet je er nog 78% simpoints bij krijgen, als dat zo is dan wil ik dat wel en download ik hem wel heel erg vaak :lol:

    helaas was dat niet het geval maar kon je serieus nog bij opleggen in simpoints...
  • Opties
    LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    juli 2012 aangepast
    Nee, het was -178% korting. Dus +178% betalen. ;)
  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    juli 2012 aangepast
    Neem aan dat ze het wel teruggedraaid hebben en dat de niet zo goede lezers die simpoints terug krijgen?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top