Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

sims 3 hoeveel jongens en meisjes?

jordyf16jordyf16 Berichten: 119
Hey,

Hoeveel meisjes en hoeveel jongens spelen de game?



Reacties

  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    juni 2012 aangepast
    Hoeveel jongens of meisjes er spelen weet ik niet, maar hier op het forum vormen de meisjes de grote meerderheid. :wink:
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    jordyf16jordyf16 Berichten: 119
    juni 2012 aangepast
    wil ik toch effe weten :)
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    juni 2012 aangepast
    meisjes,sims is levensimulatie,en dat is gewoon meer voor meisjes!en ik ben zelf ook en meisje,eentje van 11
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    juni 2012 aangepast
    lolly-simpop schreef:
    Sims is levensimulatie,en dat is gewoon meer voor meisjes!
    Dat zeg jij. :wink: :roll:
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    IrisXxkusIrisXxkus Berichten: 116
    juni 2012 aangepast
    Ik denk dat meisjes het meer spelen, maar dat jongens meer bouwen :D
  • Opties
    JanWBJanWB Berichten: 281
    juni 2012 aangepast
    inderdaad

    ik gebruik motherlode
    bouw een mooi groot droomhuis
    en daarna speel ik nog even hooguit een uur

    en dan ga ik naar stad bewerken
    en begin een nieuwe huis meteen nieuwe gezin


    en ja de meisjes vormen de meerderheid in het forum
    maar dat is in bijna alle forums

    en denk eigenlijk dat meeste jongens er wel een schaamte voor hebben om sims te spelen
  • Opties
    ElmocelmoElmocelmo Berichten: 313 Pruttelende Peuter
    juni 2012 aangepast
    Het spel is ontstaan met een poppenhuis in gedachten, dus waarschijnlijk vormen meisjes de meerderheid. Toch heb spel via een jongen leren kennen, waar ik heel erg blij mee ben!
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    juni 2012 aangepast
    Nee, men wou een spel maken waar je huizen moest maken, en de sims kwamen dat huis dan testen en beoordelen. Zo ontstond de sims. :wink:
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    juni 2012 aangepast
    IrisXxkus schreef:
    Ik denk dat meisjes het meer spelen, maar dat jongens meer bouwen :D

    Niet altijd waar hoor! :wink: Ik doe beiden, maar hou me toch vaker bezig met bouwen.

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    janwillemkjanwillemk Berichten: 104
    juni 2012 aangepast
    Ik ben niet zo goed in bouwen ik speel altijd in een pre-made huis :?
    Maar ik ben een jongen en ik speel de sims al heel lang en ik gebruik altijd supernaturals :mrgreen: want het is gewoon cool dat je een **** kan zijn :mrgreen:
  • Opties
    elize222elize222 Berichten: 343
    juni 2012 aangepast
    ik speel meer met mijn sims en dan gewoon zo lang mogelijk door proberen te gaan met zo veel mogelijk generaties vaak kom ik tot de vier :P maar ik bouw wel maar niet in 1 keer en zonder codes maar gewoon praktische huizen maar wel mooi maar niet super mooi :P maar de meeste zijn meisjes inderdaad en ik speel het spel nu al sinds mijn tiende echt en ben nu 17 bijna 18 en speel het nog steeds :D
  • Opties
    xNoukxNouk Berichten: 380 Pittige Puber
    juli 2012 aangepast
    elize222 schreef:
    ik speel meer met mijn sims en dan gewoon zo lang mogelijk door proberen te gaan met zo veel mogelijk generaties vaak kom ik tot de vier :P maar ik bouw wel maar niet in 1 keer en zonder codes maar gewoon praktische huizen maar wel mooi maar niet super mooi :P maar de meeste zijn meisjes inderdaad en ik speel het spel nu al sinds mijn tiende echt en ben nu 17 bijna 18 en speel het nog steeds :D

    Haha! Ik speel het ook al vanaf mn 9e / 10e jaar.. k ben nu bijna 20 :oops:

    Ontopic: Mijn vriend heeft ooit wel eens even TS gespeeld (voornamelijk gebouwd en Sims uitgemoord).. Maar hij is toch meer van de schietspelletjes enzo.. Ik denk dat meisjes/vrouwen TS leuker vinden, om zelf een levensverhaal te maken (Dit deden we heeeeel vroeger toch ook al, met babypoppen/barbies!) En omdat zoveel meisjes/vrouwen het spelen zal het nu meer iets voor ons zijn en rust er een soort taboe onder jongens om TS te spelen..
  • Opties
    LadychantLadychant Berichten: 9
    juli 2012 aangepast
    Nou ik ben geen meisje meer, maar een vrouw... en ik speel de sims ook nog! Gewoon omdat het leuk is, en het houdt je bezig.
  • Opties
    poletjeepoletjee Berichten: 431
    juli 2012 aangepast
    xNouk schreef:
    elize222 schreef:
    ik speel meer met mijn sims en dan gewoon zo lang mogelijk door proberen te gaan met zo veel mogelijk generaties vaak kom ik tot de vier :P maar ik bouw wel maar niet in 1 keer en zonder codes maar gewoon praktische huizen maar wel mooi maar niet super mooi :P maar de meeste zijn meisjes inderdaad en ik speel het spel nu al sinds mijn tiende echt en ben nu 17 bijna 18 en speel het nog steeds :D

    Haha! Ik speel het ook al vanaf mn 9e / 10e jaar.. k ben nu bijna 20 :oops:

    Ontopic: Mijn vriend heeft ooit wel eens even TS gespeeld (voornamelijk gebouwd en Sims uitgemoord).. Maar hij is toch meer van de schietspelletjes enzo.. Ik denk dat meisjes/vrouwen TS leuker vinden, om zelf een levensverhaal te maken (Dit deden we heeeeel vroeger toch ook al, met babypoppen/barbies!) En omdat zoveel meisjes/vrouwen het spelen zal het nu meer iets voor ons zijn en rust er een soort taboe onder jongens om TS te spelen..

    Je haalt me de woorden uit de mond :lol: Levensverhalen maken is zo leuk, ik denk dat jongens dat wat minder vinden.
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    juli 2012 aangepast
    Inderdaad, meer meisjes spelen de sims. Als ik tegen jongens zeg dat ik game krijg ik reacties van 'ja hahaha de sims zeker...', maar als ik dan andere games opnoem die ik ook speel valt hun mond open :D .
  • Opties
    tjibbektjibbek Berichten: 56
    juli 2012 aangepast
    Hier spreekt een jonge van 14 jaar! Ik speel echt al jaren De Sims. Heel vroeger al het eerste deel. Bij de bibliotheek de Sims 2. Toen was ik verkocht. Dat jaar kreeg ik op mijn verjaardag de Sims 2! Want bij het terugbrengen naar de bibliotheek zijn wel wat traantjes gevallen :oops: Ongeveer twee jaar later leek ``huisdieren`` zo leuk. Een tijdje sparen en ja hoor, hij zat in de PC. Maar die kon het niet aan :( . Heel toevallig hadden we toen een nieuwe, betere PC besteld en die kwam de volgende dag al binnen. Die avond was ik al aan het Simsen! Ik kocht de Sims 3 toen ik naar de tandarts moest. Ik wou hem zooo graag hebben toen ik genoeg geld had en toen ik naar huis fietste snel even geld ophalen en meteen naar de winkel! Toen ik bij de kassa stond met de game in mijn hand, ``Huh? Oei, ik heb mijn schooltas nog steeds aan mijn rug te hangen :mrgreen: Weer thuis eerst mijn schooltas opruimen en meteen de Sims 3 installeren op mijn eigen, net nieuwe laptop!

    Wat ik zo leuk vind aan de Sims is dat je je eigen verhaal kan maken. Gewoon een echt leven besturen. Sparen voor een mooi huis, proberen een goede baan te krijgen. Een gezin te stichten. De sims is eigenlijk het enige computerspel dat mij echt boeit. Schiet, bouw en race spelletjes vind ik niks aan. Ook dat is vaak uit te spelen. De Sims 3 kun je niet uitspelen. Tenzij je familie is overleden maar dan kan je weer opnieuw beginnen. Er is gewoon geen einde aan! En het leuke bij het derde deel is dat je nu ook echt alles kan verkennen. Een complete buurt verkennen. Vissen in het park, naar de bibliotheek enzo. Er zijn gewoon eindeloze mogelijkheden!
  • Opties
    simsermansimserman Berichten: 290
    juli 2012 aangepast
    ik ben een jongen van 11 (bijna 12, YAY!)
    en ik speel de sims al sinds mijn 6de ofzo, omdat mijn oudere broer de sims 2 speelde en ik vroeg of ik ook mocht en hij zei ja, ik kan me nu nog herinneren dat het huis waarmee hij bezig was al die tijd daar stond zonder dak! XD
    Persoonlijk ben ik meer van de levensverhalen, ik vind het leuk om ''mezelf'' te maken maar dan zoals ik er het liefst uit zou zien. ik ben ook heel erg van het hoofdpersoon maken bij welke game dan ook.
    sims is 1 van mijn favoriete spellen, ookal speel ik vele actiegames.
    De sims blijft gewoon leuk!
    en ik denk dat ik hier voor alle jongens spreek als ik zeg: ''De Sims is niet aleen voor meisjes!''

    -Simserman :wink:
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    juli 2012 aangepast
    ik speel al(ff uitrekenen)sibds men 6,7jaar simsmaar ik maak eigenlijk alleen maar simmies!ik akn gewoon geenlange levensverhalen maken!zodra er sims gestorven zin van ouderdom gebeur er iets met dat spel waardoor ik het moet verwijderen!mijn broer die nu 16 is,had de sims 1gekocht!de sims 2 is van mijn zus,maar ik speelde er veel meer op en de sims3 is van mij,en meisje van 11 jaar
  • Opties
    xNoukxNouk Berichten: 380 Pittige Puber
    juli 2012 aangepast
    lolly-simpop schreef:
    ik speel al(ff uitrekenen)sibds men 6,7jaar simsmaar ik maak eigenlijk alleen maar simmies!ik akn gewoon geenlange levensverhalen maken!zodra er sims gestorven zin van ouderdom gebeur er iets met dat spel waardoor ik het moet verwijderen!mijn broer die nu 16 is,had de sims 1gekocht!de sims 2 is van mijn zus,maar ik speelde er veel meer op en de sims3 is van mij,en meisje van 11 jaar

    Dit ken ik. Ik maak vaak een Sim of een gezinnetje (vaak heb ik dan al een doel in mijn hoofd).. en zodra ik dat doel bereikt heb.. Vind ik het niet meer leuk en moet ik dat gezin verwijderen en begin ik met een nieuw gezin/Sim opnieuw met een nieuwe doel XD

    Het is me 1x gelukt om door te spelen met de kinderen van het oorspronkelijke gezin.. Totdat deze ook weer kinderen kregen.. Toen vond ik er niets meer aan. En toch baal ik daar van, dat ik niet door kan blijven spelen met 1 dezelfde familie maar ik kan het gewoon niet.
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    juli 2012 aangepast
    xNouk schreef:
    lolly-simpop schreef:
    ik speel al(ff uitrekenen)sibds men 6,7jaar simsmaar ik maak eigenlijk alleen maar simmies!ik akn gewoon geenlange levensverhalen maken!zodra er sims gestorven zin van ouderdom gebeur er iets met dat spel waardoor ik het moet verwijderen!mijn broer die nu 16 is,had de sims 1gekocht!de sims 2 is van mijn zus,maar ik speelde er veel meer op en de sims3 is van mij,en meisje van 11 jaar

    Dit ken ik. Ik maak vaak een Sim of een gezinnetje (vaak heb ik dan al een doel in mijn hoofd).. en zodra ik dat doel bereikt heb.. Vind ik het niet meer leuk en moet ik dat gezin verwijderen en begin ik met een nieuw gezin/Sim opnieuw met een nieuwe doel XD

    Het is me 1x gelukt om door te spelen met de kinderen van het oorspronkelijke gezin.. Totdat deze ook weer kinderen kregen.. Toen vond ik er niets meer aan. En toch baal ik daar van, dat ik niet door kan blijven spelen met 1 dezelfde familie maar ik kan het gewoon niet.

    hetzelfde
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top