Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

geen sims

jordyf16jordyf16 Berichten: 119
hey

Wat moet ik doen als ik geen sims in mijn buurt heb. Ik heb een mega grote stad verdeeld over 2 verschillende landen gedownload waar heel veel sims wonen maar als ik dan in de stad rondloop kom ik er bijna amper tot geen tegen. Wat moet ik doen?

grtz

Reacties

  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    juni 2012 aangepast
    Voer in het cheatschermpje: testingcheatsenabled true
    Klik daarna op de brievenbus met shift ingedrukt. Klik dan op `zorgen dat ik iedereen ken` Kijk dan bij de vrienden van je sim, als daar weinig tot geen sims staan dan is er iets mis met de buurt. Staan er heel veel sims in, dan is de buurt inderdaad bewoond.
  • Opties
    jordyf16jordyf16 Berichten: 119
    juni 2012 aangepast
    maar de buurt is inderdaad bewoond, het probleem is enkel als ik op een kavel ben, ergens buiten huis naar toe ga dat er bijna tot geen volk is in parken, openbare kavels etc
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    juni 2012 aangepast
    Wat gebeurt er als je bij een huis aanbelt?
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    jordyf16jordyf16 Berichten: 119
    juni 2012 aangepast
    dat gaat gewoon, dan komen ze opendoen etc, maar als ik dan van huis weg ben naar een park dan is er niemand of amper iemand op de straat.
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    juni 2012 aangepast
    Op straat zijn er toch nooit veel mensen? Bedoel je de openbare kavels? Misschien staan die ingesteld op "geen bezoekers toegestaan", dan kunnen er volgens mij geen sims komen.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    jordyf16jordyf16 Berichten: 119
    juni 2012 aangepast
    hoe pas ik deze dan aan? er staat al een gebouw op?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top