Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Verbeterde versie van Annelies van Achterum een musthave

Annelies is een een jongvolwassen vrouw die eeuwig jong kan blijven dankzij ambrosia. Ze heeft 51 simweken in sunsetvalley gewoond laatselijk op meiboslaan 17 in een uitermate luxe stadsvilla op water. screenshot_original.jpg
Ze kan eigenlijk alles heeft 19 vaardigheden maximaal ontwikkeld. Maar ze heeft ook leuke dingen in haar villa zoals bv een goedgevulde nectarkelder (550 flesjes) :P
Hoe zou nectar smaken die $10.000,- waard is? :mrgreen: Uiteraard heeft ze de bijl van pangu en visumnivo 3 voor alle landen. Echter in ieder land is ze maar 1 keer 6 dagen geweest zodat je wel nog alle avonturen kunt spelen. :D
In de schatkisten vind je voor ieder vakantiehuis een bijna complete set stenen, metalen en insecten en minstens zo handig je hebt 4 teletransporters maar ook items zoals de vormmachine de dupliceermachine een teletijdmachine 2 complete collecties nl de mummieficeerpotje en de vazen van china.
screenshot_original.jpg

Waarom zou je haar downloaden? Om te beginnen kun je natuurlijk verder met haar spelen in je favoriete stad, je hoeft dan niet je je sim eindeloos alles aanleren en je hebt sim die je volledig aan je eigen wensen kunt aanpassen. :!: let op ze heeft nog 35000 levensblijdschapspunten vrij te besteden :mrgreen: Maar je kunt haar ook gebruiken als lerares voor je eigen sim of heel sneaky iets bij haar pakken zoals bv een complete collectie insecten of stenen of lekker nectar proeven. Kortom de mogelijkheden zijn legio. laat je ook inspireren door haar villa je mag hem uiteraard aanpassen naar je eigen smaak.
screenshot_original.jpg
er is helaas iets misgegaan bij de afbeeldingen waardoor je het huis niet goed ziet als gaat naar de pagina van downloaden maar hij doet het gelukkig wel goed.
Even een tip annelies heeft ontzettend veel spullen in haar inventaris als hierdoor je pc te langzaam gaat lopen moet je bv van ieder soort fruit nog maar 10 bewaren en zelfde geld ook voor de andere items.
http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=5233910# er is trouwens ook een versie te downloaden zonder villa. Nog even wat screenshots van de villa screenshot_original.jpg
screenshot_original.jpg
screenshot_original.jpg
Veel plezier met haar.
Groetjes
De knuffelprins

Reacties

  • Opties
    secretcolorsecretcolor Berichten: 54
    februari 2012 aangepast
    leuk! ik heb hem meteen gedownload :D
  • Opties
    poletjeepoletjee Berichten: 431
    maart 2012 aangepast
    ^Haar* xD


    Ik heb haar ook! Dankjewel! :D
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    maart 2012 aangepast
    als ik haar download zijn sommige kamers leeg omdat ik veel spullen niet heb !
  • Opties
    poletjeepoletjee Berichten: 431
    mei 2012 aangepast
    ^Tja, das jammer maar helaas kunnen wij daar niks aan doen :P
  • Opties
    RemkeRemke Berichten: 28
    juni 2012 aangepast
    De eerste had ik al es gedownload (en deze ga ik natuurlijk ook downloaden). Maar kan je die ook downloaden zonder het huis?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top