Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

GROOT probleem

Ik heb gisteren op De Sims 3 gespeeld en opgeslagen als ik afsloot en vandaag ik start het spel op en mijn Sims loopt volledig vast ik kan niks meer doen hij staat daar naakt aan het zwembad en zijn kleren liggen aan de overkant van het zwembad kan iemand me helpen aub? zo kan ik niet verder spelen

Reacties

  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    april 2012 aangepast
    Heb je soms dingen gedownload?
    (ps. Verander je titel even, "help" of "probleem" is niet toegestaan. :wink: )
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    love_your_dreamlove_your_dream Berichten: 173
    april 2012 aangepast
    smoesie schreef:
    Heb je soms dingen gedownload?
    (ps. Verander je titel even, "help" of "probleem" is niet toegestaan. :wink: )

    Ik download soms maar is tog al zeker 2 maand geleden
    En waarom mag dit niet?
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    april 2012 aangepast
    Omdat het in de regels staat... http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/277.page

    Heb je toevallig gisteren een nieuwe uitbreiding geïnstalleerd? Het kan zijn dat downloads wel werken, maar dat ze dat niet meer doen met een nieuwe uitbreiding. En heb je misschien een foto van die sim met zijn kleren aan de overkant van het zwembad?
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    love_your_dreamlove_your_dream Berichten: 173
    april 2012 aangepast
    smoesie schreef:
    Omdat het in de regels staat... http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/277.page

    Heb je toevallig gisteren een nieuwe uitbreiding geïnstalleerd? Het kan zijn dat downloads wel werken, maar dat ze dat niet meer doen met een nieuwe uitbreiding. En heb je misschien een foto van die sim met zijn kleren aan de overkant van het zwembad?
    Heb wel De Sims 3 Buurtleven geinstaleerd een kleine week geleden
  • Opties
    love_your_dreamlove_your_dream Berichten: 173
    april 2012 aangepast
    Ondertussen is alles in orde
  • Opties
    pinpaspoortpinpaspoort Berichten: 16
    april 2012 aangepast
    ik heb dit ook vaak gehad bij mij hielp deze cheat deze krijg je bij het installeren van de sims in leesmij:

    resetSim <volledige Simnaam>: Deze cheat kun je gebruiken het zeldzame geval dat een
    Sim vast komt te zitten tijdens een interactie of ergens in de stad, of in het geval dat er
    iets vast komt te zitten aan de Sim zelf. Het kan even duren voor de Sim verschijnt,
    omdat de Sim weer volledig opgebouwd moet worden.
    Voorbeeld van toepassing: resetSim Christiaan van de Kerkhof
  • Opties
    miranda130miranda130 Berichten: 112 Koddige Kleuter
    april 2012 aangepast
    Mocht je er niet uitkomen er is een mod van Nraas Mastercontroller waarin je ook de sim kan resetten. Met de mod Errortrap worden deze error vaak opgelost. Succes
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top