Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Simport werkt niet meer

AbyssionAbyssion Berichten: 13
Op het moment heb ik het probleem dat Simport raar doet:

* Vrienden verzoeken kan ik niet accepteren.
* Ik kan geen Sim ontvangen of op tournee sturen.
* Ik krijg berichten van andere spelers niet meer te lezen.

Volgens mij hebben meer mensen hier ook last van. Ik wilde het graag aangeven op het forum. Misschien hebben mensen een oplossing voor dit probleem.

XX Cedy

Reacties

  • Opties
    xxsabjexxxxsabjexx Berichten: 11
    maart 2012 aangepast
    ik heb het zelfde, heeft iemand een oplossing?
  • Opties
    RavenxAlmasyRavenxAlmasy Berichten: 18
    maart 2012 aangepast
    Ik heb hier inderdaad ook last van. Als ik op tournee probeer te gaan krijg ik een melding dat het boeken niet gelukt is en als ik probeer andere mensen naar mijn stad toe te laten komen lukt het opgeven van deze opdracht wel maar komt ie vervolgens niet in mijn simport te staan.

    Ik had wel even een verzoek staan van iemand anders die een zanger(es) zocht maar deze kon ik niet accepteren (en nee ik had niet net iemand in mijn stad gehad en was ook niet net op tournee geweest).

    Als er iemand een oplossing heeft zou dat heel fijn zijn.
  • Opties
    LindaV1987LindaV1987 Berichten: 15
    maart 2012 aangepast
    Bij mij werkt het ook niet.
    Sinds vandaag ligt het hele online gebeuren eruit lijkt het wel..
    Hopelijk wordt het snel verholpen
  • Opties
    jordyf16jordyf16 Berichten: 119
    maart 2012 aangepast
    maar ik begrijp niet hoe je vrienden toevoegd. als ik mensen toevoeg via hun pagina dan staat er dat het wacht op reactie maar er heeft iemand mij toegevoegd en dan kan ik deze niet aanvaarden. Ik krijg foutmelding. en moet het later opnieuw proberen. In het spel zelf zie ik ook niets van vrienden of wat ook? Kan iemand me uitleg geven zodat ik het begrijp?

    dank je
  • Opties
    RavenxAlmasyRavenxAlmasy Berichten: 18
    maart 2012 aangepast
    Ik denk dat dat komt omdat het nu niet helemaal lekker werkt. Ik krijg al sinds vanochtend een vraag om vrienden te worden van dezelfde persoon en elke keer accepteer ik deze maar lukt het dus niet.

    Normaal is het zo dat als je een uitnodiging voor vrienden stuur het even kan duren aangezien de persoon in kwestie het verzoek moet goedkeuren maar zodra dit gedaan is verschijnt hij/zij gewoon in je vrienden lijst. Andersom gaat het net zo alleen moet jij het dan accepteren.

    Dus afwachten totdat het allemaal weer goed werkt en dan nog een keer proberen ^_^
  • Opties
    jordyf16jordyf16 Berichten: 119
    maart 2012 aangepast
    heb net hetzelfde probleem. Als je ze hier in je vriendenlijst vind, zie je ze dan ook in je spel of hoe zit dat dan?
  • Opties
    RavenxAlmasyRavenxAlmasy Berichten: 18
    maart 2012 aangepast
    Dan zitten ze ook in je spel. Onder menu kan je naar profiel en prikbord van speler en dan is het de vierde tab waar je je vrienden kan vinden.

  • Opties
    mammonmdkmammonmdk Berichten: 105 Koddige Kleuter
    maart 2012 aangepast
    simport werkt bij mij ook niet meer , ik kan geen mensen uitnodigen of zelfs tours boeken dat gaat niet meer, vrienden accepteren gaat ook niet meer , en mijn spel slaat om de 5 min vast. heb wel al paar keer de melding gehad van dat er teveel sims tour's aan plannen zijn dat ik momenteel geen verzoeken kan doen
  • Opties
    001-jari001-jari Berichten: 40
    maart 2012 aangepast
    ik heb ook nogal wat bugs in mn spel zitten, echt irri + teleurstellend dat ze blijkbaar te weinig aandacht hebben gegeven aan dit soort dingen toen het spel nog in de maak was...
  • Opties
    stier85stier85 Berichten: 98 Denderende Dreumes
    maart 2012 aangepast
    ik kan mij niet aanmelden dan staat er dat er een netwerkfout is en dat ik het spel moet updaten als ik dat gedaan heb kan ik er helemaal niet meer op simport
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top