Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Problemen met je spel door downloads? Hier een lijstje met foute downloads!

«1
R0peR0pe Berichten: 90 Denderende Dreumes

Reacties

  • Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    november 2011 aangepast
    Handig topic! Misschien is het idee om het hele bericht ook in dit topic te plaatsen i.p.v. alleen link. Dan hoeven de simmers niet te switchen van topic en ik denk dat het onderwerp hier meer thuis hoort ;)
  • R0peR0pe Berichten: 90 Denderende Dreumes
    november 2011 aangepast
    Je hebt helemaal gelijk.

    Nou mensen aub!

    Haa Simmers,
    Hebben jullie ook lats van halve baby's? En peuter met volwassen armen? De oorzaak hiervan zijn sommige downloads. Wil je er vanaf? Het is zo gepiept. Verwijder deze downloads en een hoop van je problemen zullen op gelost zijn. :)

    Het paardenpak wat veroorzaakt dat baby's vol met strepen zitten heet:HorseBody all ages both genders je ziet dan een plaatje van een sim met een paardenpak aan.

    Peuters en kinderen krijgen laarzen van volwassene aan. Dit komt door de download : 'iets met Day and Night shoes' Je herkent hem wel. Je ziet dan de helft van zwarte laarzen.

    Dan heb je er nog een die zorgt dat kinden volwassenen kleren dragen deze download heet:Bottom-Nkd het is een zwarte broek.

    Een **** meisje in zwart wit met rode ogen zorgt dat je spel super sloom wordt. Hij heetNew CAS Project . Sommige van downloads van NCP leveren problemen op.

    YA & A M Nude Top - EvleenParsimonious Birman Lace Up Ankle Female Adult zorgt voor strepen.

    Dan heb je een t-shirt met lange mouwen genaamd : Taylor Swift Love Story Tee 1 Die geeft peuters een volwassen bovenlichaam net zo als Shymoo dit is een gehele outfit bestaande uit een roze glimmend topje en een drie-kwartbroek.

    de DD06 Toddler pretty set een hele peuter outfit roze jurkje met maillot zorgt voor roze strepen door het beeld, wanneer de peuter dit jurkje draagt.

    Top NKD zwart bovenlichaam zonder hoofd.
    Top roze topje lijkt op een gewoon topje uit Sims 3 basis. Alleen dit zorgt ervoor dat ook mannen vrouwenkleding kunnen dragen.
    Hallow Eves Dit is een wereld. Probeer je hier in te spelen, valt je spel uit en krijg je hem 2 dagen niet opgestart (bij mij dan)

    Ik hoop dat jullie hier wat aanhebben. Weet jij nog een download die problemen veroorzaakt? Geef het please door!

    xoxo
  • janneke56janneke56 Berichten: 9
    december 2011 aangepast
    Ik heb gisteravond de babyschommel gekocht en gedownload.
    Mijn punten waren er af en toen hij was gedownload , toen kreeg ik een foutmelding .
    Ik heb hem dus niet gekregen ,maar wat erger was ik kon de sims 3 niet meer opstarten .Hij deed helemaal niets meer .
    Ten einde raad heb ik alles eraf gegooid en 5 spellen weer opnieuw moet installeren .
    Ik ben nu weer alles kwijt wat ik de afgelopen maanden heb binnengehaald .
    Baal hier wel van!!!!
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    december 2011 aangepast
    Al je aankopen kan je terugvinden in je account en zo opnieuw downloaden.
    Mijn Pagina --> Mijn Account --> Informatie over store account --> aankopen tot nu toe.

    Je kan, als je veel downloads hebt, in het vervolg wel backups maken. Dan moet je na herinstallatie nog steeds wel alles opnieuw installeren maar dan hoef je niet opnieuw alles te downloaden vanuit je account. Dit kan namelijk een tijdrovende klus zijn. Een backup kan je namelijk makkelijk terugzetten, dan hoef je alleen nog maar de downloads te installeren vanuit de launcher.

    http://simsexpressie.weebly.com/backup-maken1.html
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    december 2011 aangepast
    Ik heb die baby schommel ook, en ik heb nergens problemen mee. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • AroreeAroree Berichten: 6
    december 2011 aangepast
    Het New Cas Project vampiermeisje zorgde er bij mij voor dat mijn spel de hele tijd crashte wanneer ik een kant-en-klare sim wilde selecteren. Of het kwam door de Girl Doll Dressed:
    http://crinrict.blogspot.com/2010/06/wichtig-fehlerhafte-dl-verbreitet-sich.html

    Hier is trouwens een link met plaatjes, maar het is wel in het Duits:
    http://crinrict.blogspot.com/2010/07/bad-cc-kategorisiert-fur.html
  • floortje410floortje410 Berichten: 50
    december 2011 aangepast
    Ik heb ze gelijk verwijderd :p
  • arankahofman1arankahofman1 Berichten: 21
    januari 2012 aangepast
    kwerd egt gek van die raare strepen door het beeld
    en baby's die grote armen hadden
    kheb ze nu allemaal verwijderd alleen
    kan ik die 'top'niet vinden in mn lijst. :(
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    januari 2012 aangepast
    arankahofman1 schreef:
    kan ik die 'top' niet vinden in mn lijst.

    Weet je wel zeker dat je die top hebt dan in je game?
  • arankahofman1arankahofman1 Berichten: 21
    februari 2012 aangepast
    Jaaaa
  • thunderdatethunderdate Berichten: 36
    februari 2012 aangepast
    R0pe schreef:

    brrrrrrrrrrrr, wat een enge afbeelding zeg!!!!
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2012 aangepast
    SimLibby schreef:
    arankahofman1 schreef:
    kan ik die 'top' niet vinden in mn lijst.

    Weet je wel zeker dat je die top hebt dan in je game?
    arankahofman1 schreef:
    Jaaaa

    Dan kijk je niet goed.

  • qal1qal1 Berichten: 89
    februari 2012 aangepast
    ik heb ook een shirt met een soort **** erop.
    (waardoor mannen ook tiëten kunnen hebben enzo)
    maar ik kan hem niet vinden bij mijn downloads.
    iemand een idee?
  • arankahofman1arankahofman1 Berichten: 21
    februari 2012 aangepast
    Die 2de 'iets met day en night shoes'
    die download heet
    'night time-day time everyday shoes'
  • zoeROCKSzoeROCKS Berichten: 54
    februari 2012 aangepast
    Ik ben net echt zonder te overdrijven 3 uur lang bezig geweest om die foute downloads te verwijderen, maar ik kan ze gewoon niet vinden! Ze staan niet tussen de downloads en geinstalleerde items in mijn launcher, en ook niet tussen documenten/desims3/downloads of electronicarts/desims3/packages..
    Ik heb al van alles geprobeert en de namen van de downloads ingetypt bij zoeken in mijn documenten en zo, maar mijn pc vind ze niet..
    Wat moet ik nu doen, ik heb nu al meer dan een maand geen sims kunnen spelen door die downloads, ik heb die day en night shoes, dat truitje van taylor swift ofzo, en die horsebody maar het staat werkelijk nergens! :(
  • UhmRawrUhmRawr Berichten: 79
    februari 2012 aangepast
    zoeROCKS schreef:
    Ik ben net echt zonder te overdrijven 3 uur lang bezig geweest om die foute downloads te verwijderen, maar ik kan ze gewoon niet vinden! Ze staan niet tussen de downloads en geinstalleerde items in mijn launcher, en ook niet tussen documenten/desims3/downloads of electronicarts/desims3/packages..
    Ik heb al van alles geprobeert en de namen van de downloads ingetypt bij zoeken in mijn documenten en zo, maar mijn pc vind ze niet..
    Wat moet ik nu doen, ik heb nu al meer dan een maand geen sims kunnen spelen door die downloads, ik heb die day en night shoes, dat truitje van taylor swift ofzo, en die horsebody maar het staat werkelijk nergens! :(
    Ik verwijder af en toe alle downloads. Dingetjes die ik echt graag wil bewaren die upload ik op deze website op een sim, die kan je dan later weer van jezelf downloaden. Misschien een idee voor jou?
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2012 aangepast
    zoeROCKS schreef:
    Ik ben net echt zonder te overdrijven 3 uur lang bezig geweest om die foute downloads te verwijderen, maar ik kan ze gewoon niet vinden! Ze staan niet tussen de downloads en geinstalleerde items in mijn launcher, en ook niet tussen documenten/desims3/downloads of electronicarts/desims3/packages. Ik heb al van alles geprobeert en de namen van de downloads ingetypt bij zoeken in mijn documenten en zo, maar mijn pc vind ze niet. Wat moet ik nu doen, ik heb nu al meer dan een maand geen sims kunnen spelen door die downloads(

    Als je echt door de downloads het bos niet meer ziet, zou ik als ik jou was alles verwijderen (packages, .sims3packs en sims bestanden als je die hebt, zie dan de aanvullende informatie bij onderstaande link) en overnieuw beginnen met het terugzetten van sommige downloads.
    http://simsexpressie.weebly.com/tip-3-downloads-en-mods.html

    Heb je misschien nog downloads (packages) geïnstalleerd op de oude manier (dus in Program files). Verwijder alles.

    Hierna begin je met het terugzetten van de store downloads (maak dan ook hierna een backup van de map downloads).

    En hierna kan je eventueel nog de packages terugzetten, maar alleen degene die je echt leuk vindt en pas nadat je ze gescand hebt of ze eventueel corrupt zijn. Check dan ook of de .packages die je wilt terugzetten upgedate zijn door de uploader. Veel .packages worden namelijk, na spelupdates of nieuw uitgekomen uitbreidingen, upgedate om eventuele compatibiliteitsproblemen op te lossen of te voorkomen.

    Hier staan handleidingen hoe je downloads kan installeren (wat je waarschijnlijk al weet), hier staan ook twee programma's waarmee je foute en corrupte downloads kan opsporen.
    http://simsexpressie.weebly.com/downloaden.html

    Hier ben je waarschijnlijk wel even mee bezig, verwijderen en terugzetten, maar dat is altijd beter dan dit, toch? Want nu kan je helemaal niet spelen.

    Ik spel trouwens zonder downloads van derden. Ik heb alleen store downloads. Ik kreeg een punthoofd van dit soort problemen. Daarbij adviseert EA ook om bij spelupdates het aangepaste materiaal uit te schakelen. Dit vond ik steeds zo'n gedoe en, zoals ik al aangaf, veel downloads worden regelmatig upgedate. Dus dan moeten ze verwijdert worden en geherinstalleerd worden. Teveel gedoe, nu "mis" ik wel wat mooi materiaal maar dit soort problemen heb ik niet meer. Maar voor hetzelfde geldt ga ik toch weer eens overstag want er zijn wel een paar mooie downloads voorhanden.
  • zoeROCKSzoeROCKS Berichten: 54
    februari 2012 aangepast
    SimLibby schreef:
    zoeROCKS schreef:
    Ik ben net echt zonder te overdrijven 3 uur lang bezig geweest om die foute downloads te verwijderen, maar ik kan ze gewoon niet vinden! Ze staan niet tussen de downloads en geinstalleerde items in mijn launcher, en ook niet tussen documenten/desims3/downloads of electronicarts/desims3/packages. Ik heb al van alles geprobeert en de namen van de downloads ingetypt bij zoeken in mijn documenten en zo, maar mijn pc vind ze niet. Wat moet ik nu doen, ik heb nu al meer dan een maand geen sims kunnen spelen door die downloads(

    Als je echt door de downloads het bos niet meer ziet, zou ik als ik jou was alles verwijderen (packages, .sims3packs en sims bestanden als je die hebt, zie dan de aanvullende informatie bij onderstaande link) en overnieuw beginnen met het terugzetten van sommige downloads.
    http://simsexpressie.weebly.com/tip-3-downloads-en-mods.html

    Heb je misschien nog downloads (packages) geïnstalleerd op de oude manier (dus in Program files). Verwijder alles.

    Hierna begin je met het terugzetten van de store downloads (maak dan ook hierna een backup van de map downloads).

    En hierna kan je eventueel nog de packages terugzetten, maar alleen degene die je echt leuk vindt en pas nadat je ze gescand hebt of ze eventueel corrupt zijn. Check dan ook of de .packages die je wilt terugzetten upgedate zijn door de uploader. Veel .packages worden namelijk, na spelupdates of nieuw uitgekomen uitbreidingen, upgedate om eventuele compatibiliteitsproblemen op te lossen of te voorkomen.

    Hier staan handleidingen hoe je downloads kan installeren (wat je waarschijnlijk al weet), hier staan ook twee programma's waarmee je foute en corrupte downloads kan opsporen.
    http://simsexpressie.weebly.com/downloaden.html

    Hier ben je waarschijnlijk wel even mee bezig, verwijderen en terugzetten, maar dat is altijd beter dan dit, toch? Want nu kan je helemaal niet spelen.

    Ik spel trouwens zonder downloads van derden. Ik heb alleen store downloads. Ik kreeg een punthoofd van dit soort problemen. Daarbij adviseert EA ook om bij spelupdates het aangepaste materiaal uit te schakelen. Dit vond ik steeds zo'n gedoe en, zoals ik al aangaf, veel downloads worden regelmatig upgedate. Dus dan moeten ze verwijdert worden en geherinstalleerd worden. Teveel gedoe, nu "mis" ik wel wat mooi materiaal maar dit soort problemen heb ik niet meer. Maar voor hetzelfde geldt ga ik toch weer eens overstag want er zijn wel een paar mooie downloads voorhanden.

    Bedankt voor de hulp, maar het is me zelf al gelukt haha! Ik had al mijn downloads verwijderd, en alleen de store downloads laten staan. Maar nogsteeds stonden de horsebody, day and night shoes en dat vampiermeisje er in.. Ik ben erachter gekomen dat ze de naam en het plaatje hadden van een store download, een soort tuinbroek. Ik kon die ook niet verwijderen, want die waren afhankelijk van een andere download.. Ik heb toen dus riverview verwijderd en toen kon ik de broeken ook verwijderen, alles is nu weer helemaal goed gelukkig en mijn spel is ook weer een stuk sneller nu ik dat **** meisje verwijderd heb!
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2012 aangepast
    zoeROCKS schreef:
    Bedankt voor de hulp, maar het is me zelf al gelukt haha! Ik had al mijn downloads verwijderd, en alleen de store downloads laten staan. Maar nogsteeds stonden de horsebody, day and night shoes en dat vampiermeisje er in.. Ik ben erachter gekomen dat ze de naam en het plaatje hadden van een store download, een soort tuinbroek. Ik kon die ook niet verwijderen, want die waren afhankelijk van een andere download.. Ik heb toen dus riverview verwijderd en toen kon ik de broeken ook verwijderen, alles is nu weer helemaal goed gelukkig en mijn spel is ook weer een stuk sneller nu ik dat **** meisje verwijderd heb!

    Graag gedaan. En jij ook bedankt. Ik denk dat je iemand heel blij hebt gemaakt met dit bericht. Ik heb je dan ook geciteerd:

    http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/503483.page#7805594

  • piertje14piertje14 Berichten: 20
    april 2012 aangepast
    yes, ik heb eindelijk het vampiermeisje tussen mijn downloads gevonden.
    raar dat ik daar overheen heb gekeken.
    ik heb hem maar snel verwijderd
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    mei 2012 aangepast
    Ik had iets gedownload van dat tieners zwanger kunnen worden op modthesims.com maar ik weet niet zeker of het daar aan ligt maar ik kan geen interacties uitvoeren met andere sims uit mijn huishouden. wat te doen ?!
    ik heb al geprobeerd om nieuwe familie in nieuwe stad en nieuw huis maar werkt allemaal niet!! IK WORD HIER BANG VAN dadelijk never sims meer voor mij :O
    dkwaftw6r785.jpg
  • candescocandesco Berichten: 99
    mei 2012 aangepast
    Elinee321 schreef:
    Ik had iets gedownload van dat tieners zwanger kunnen worden op modthesims.com maar ik weet niet zeker of het daar aan ligt maar ik kan geen interacties uitvoeren met andere sims uit mijn huishouden. wat te doen ?!
    ik heb al geprobeerd om nieuwe familie in nieuwe stad en nieuw huis maar werkt allemaal niet!! IK WORD HIER BANG VAN dadelijk never sims meer voor mij :O

    Niet panikeren, nergens voor nodig. Je hebt de dvd's of bestanden toch nog wel?
    Verder moet je altijd wel kijken of een bepaalde CC wel compatibel is met je huidige spelversie. Sommigen raken na een tijdje incompatibel en dat kan voor problemen zorgen. Over het algemeen is MTS wel een betrouwbare site en wordt CC daar ook wel bijgewerkt. Je kunt daar ook wel zien of bepaalde CC verouderd is. Ze geven dan een waarschuwing. Kijk even of er van die mod een nieuwe versie is. Geen interacties klinkt als een scriptmod. Met zulk soort dergelijke mods is het altijd uitkijken of er niet een nieuwe versie is. Laat me raden; heb je onlangs soms Showtime aangeschaft en deed het daarvoor wel?
  • Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    juni 2012 aangepast
    Bij mij gaat alles nu goed gelukkig..Geen werelden meer downloaden..alhoewel Barnacle Bay erg leuk is..jammer dat je deze niet op de normale manier kan downloaden.
  • zoeROCKSzoeROCKS Berichten: 54
    juni 2012 aangepast
    Hey, ik heb nu alweer een probleem met deze downloads. Ik heb die horsebody weer, de day and night shoes en het vampiermeisje. Ik wou ze verwijderen, maar ik kan ze echt nergens vinden. Ik startte de launcher op, en ik zie alleen maar de Sims staan die ik heb gedownload en wat dingen uit de store, voor de rest niks. Heel raar, weet iemand wat ik hier aan kan doen?
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    juni 2012 aangepast
    zoeROCKS schreef:
    Hey, ik heb nu alweer een probleem met deze downloads. Ik heb die horsebody weer, de day and night shoes en het vampiermeisje. Ik wou ze verwijderen, maar ik kan ze echt nergens vinden. Ik startte de launcher op, en ik zie alleen maar de Sims staan die ik heb gedownload en wat dingen uit de store, voor de rest niks. Heel raar, weet iemand wat ik hier aan kan doen?

    Je moet onder Geïnstalleerd materiaal kijken, niet onder Downloads. :wink:
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • zoeROCKSzoeROCKS Berichten: 54
    juni 2012 aangepast
    smoesie schreef:
    zoeROCKS schreef:
    Hey, ik heb nu alweer een probleem met deze downloads. Ik heb die horsebody weer, de day and night shoes en het vampiermeisje. Ik wou ze verwijderen, maar ik kan ze echt nergens vinden. Ik startte de launcher op, en ik zie alleen maar de Sims staan die ik heb gedownload en wat dingen uit de store, voor de rest niks. Heel raar, weet iemand wat ik hier aan kan doen?

    Je moet onder Geïnstalleerd materiaal kijken, niet onder Downloads. :wink:
    [/quote] Weet ik, daar staat het niet bij. Ik weet precies waar het zou moeten staan, en hoe ik ze kan verwijderen, maar geen een van mijn downloads staan in de launcher. Alleen maar gedownloade Sims en wat items die ik dus uit de store heb, voor de rest niks. Geen kleding, haar, make up oid..

    Het probleem blijft heel vervelend dus dacht ik, ik verwijder gewoon al mijn downloads. Ik heb alles verwijderd, in de launcher en de package bestanden, maar nogsteeds staan er allemaal downloads in mijn spel, maar ik kan ze nergens vinden.. wat moet ik doen?![/quote]
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • zoeROCKSzoeROCKS Berichten: 54
    juni 2012 aangepast
    Kan niemand me helpen..?
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    juni 2012 aangepast
    Selecteer eens "zonder creaties laten draaien" in het startprogramma, dat kan je vinden bij downloads en/of geïnstalleerd materiaal. :wink:
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • zoeROCKSzoeROCKS Berichten: 54
    juli 2012 aangepast
    smoesie schreef:
    Selecteer eens "zonder creaties laten draaien" in het startprogramma, dat kan je vinden bij downloads en/of geïnstalleerd materiaal. :wink:
    Ja, dat doe ik nu de heletijd al.. Maar betekend dit dan dat ik nooit meer downloads kan gebruiken? Het kost namelijk erg veel werk om de spellen opnieuw te installeren..
  • imkevrevenimkevreven Berichten: 4
    juli 2012 aangepast
    hoe kan ik zorgen dat mijn downloads werken zoals dat zou moeten, Kan ook geen spullentjes plaatsen op bv : downloads tafels,keukenkasten enz.. ? alvast dank x
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top