Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

cat mijn verhaal cat = supergoed !

lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
cat hallo ik heb en verhaal het heet cat hetgaat overen 20 jarige meid die overhaaroren in de problemen zit in haar leven er bestaan al 3 delen van eigenlijk 4 eerst is er grazygirls dan is ze nog tiener dan deel 1 van cat met de naam cat 1 of cat ik weet het niet precies dan deel2 van cat met de naam ''het gevecht'' en dan deel 3 met als naam ''onder mijn huis ?'' hopelijk vinden jullie het en goede reeks ! er komen ook nog andere delen

Reacties

  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    februari 2012 aangepast
    Je kan misschien een link plaatsen, zodat we ze kunnen zien. :mrgreen:
    (Typ de volgende keer wel MET leestekens, dat is gemakkelijker om te lezen. :shock: )
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    februari 2012 aangepast
    het verhaal gaat toch niet door !
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2012 aangepast
    Lieve lolly-simpop,

    Stop alsjeblieft met het sturen van vriendenverzoeken, ik heb er inmiddels in een week 4 van je ontvangen. Die weiger ik omdat ik je niet ken, je bent net nieuw op het forum. Ik weiger de meeste vriendenverzoeken en dus niet alleen die van jou. Lees anders even mijn beleid met betrekking tot vriendenverzoeken op Mijn pagina.

    Met vriendelijke groet,
    Libby
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    februari 2012 aangepast
    SimLibby schreef:
    Lieve lolly-simpop,

    Stop alsjeblieft met het sturen van vriendenverzoeken, ik heb er inmiddels in een week 4 van je ontvangen. Die weiger ik omdat ik je niet ken, je bent net nieuw op het forum. Ik weiger de meeste vriendenverzoeken en dus niet alleen die van jou. Lees anders even mijn beleid met betrekking tot vriendenverzoeken op Mijn pagina.

    Met vriendelijke groet,
    Libby

    OKE IK HEET GITTE IK BEN 10 JAAR EN IK ZIT BEST ALLANG OP DE SIMS EN ZO MA IK WIST NIE WA FORUM WAS DUS DURFDE IK ERNI NAAR TOE TE GAAN ! IK HEB 2 UITBReiDINGSPAKKETTEN BEESTENBENDE en wereldavonturen

    nu goed ??
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    februari 2012 aangepast
    smoesie schreef:
    Je kan misschien een link plaatsen, zodat we ze kunnen zien. :mrgreen:
    (Typ de volgende keer wel MET leestekens, dat is gemakkelijker om te lezen. :shock: )

    hoe moet je en link maken ??
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    februari 2012 aangepast
    Als ik jou was, zou ik de post van xTurly in dit topic eens goed lezen!
    http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/500645.page
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    februari 2012 aangepast
    smoesie schreef:
    Als ik jou was, zou ik de post van xTurly in dit topic eens goed lezen!
    http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/500645.page
    eerlijk hoe moet en link maken en die beledeging waarvoor turtly me en waarschuwing gaf enzo ik had en slecht humeur dan noem ik mijn beste cvrienden zelfs dom kop ach ja die ik niet heb ! op school enzo iedereen is vies van me omdat ik en allergy van iets heb de anderen vinden me kinderachtig omdat ik 2 maand geleden nog met barbie poppen speelde in de meeste speeltijden loop ik gewoon alleen rond !!! dankje wel !
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2012 aangepast
    lolly-simpop schreef:
    dan noem ik mijn beste vrienden zelfs domkop ach ja die ik niet heb ! op school enzo iedereen is vies van me omdat ik en allergy van iets heb de anderen vinden me kinderachtig omdat ik 2 maand geleden nog met barbie poppen speelde in de meeste speeltijden loop ik gewoon alleen rond

    Dat geeft toch niets. Niet dat je je vrienden domkop noemt als je een slecht humeur hebt (dat is niet zo lief) maar dat van met poppen spelen. Ik heb tot mijn 12e jaar met barbie poppen gespeeld. Op school had ik ook nooit veel vrienden en werd gepest omdat ik net iets anders was dan anderen. Maar weet je, de vrienden die je hebt en krijgt zullen dan goede vrienden zijn en die kan het niets schelen dat je een allergie hebt. Die accepteren je zoals je bent. Liever één goede vriend dan 10 nepvrienden toch!
    lolly-simpop schreef:
    eerlijk hoe moet en link maken

    Ik hoop dat dit is wat je bedoelt:
    http://simsexpressie.weebly.com/afbeeldingen.html


    V EDIT:
    Nee, dat staat niet bij mijn link. Ik dacht dat ze bedoelde om afbeeldingen up te loaden en die link (forumcode) te plaatsen in berichten dus dat staat bij mijn link.

    lolly-simpop, je kan sowieso met je muis stukjes tekst of een website adres van een topic blauw maken (door je muis over de tekst heen te slepen) en dan met de rechtermuisknop te klikken. Dan krijg je keuzes zoals onder meer kopiëren en plakken, etc. Dan kies je bijv. kopiëren, hierna ga je naar het bericht waar je de link wilt plaatsen, klik weer met je rechtermuisknop en kies dan plakken. Nu staat de link in je bericht.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    februari 2012 aangepast
    Lolly-simpop, hoe kan ik nu weten dat je geen vrienden hebt en slechtgehumeurd bent?! Je hoeft het dan niet op ons af te reageren. Wij kennen jou niet eens.
    En als je vrienden je uitlaggen omdat je tot 2 maand geleden met barbies speelde, dan zijn ZIJ kinderachtig, niet jij. Ik speelde zelf ook tot mijn 11de ofzo met playmobil. Daar is niets raar mee, je bent niet voor niets een kind. En ik werd (en word soms) ook gepest. Waarom? Omdat ik goede punten haal op school! Ben ik daarom slechtgezind tegen jou en anderen?

    En een link maak je door met je muis op een afbeelding, filmpje, topic... te gaan staan met je muis en dan met je rechts muisknop te klikken. Dan neem je 'snelkoppeling kopiëren'
    Maar je kan ook die code vanboven in je browser kopiëren.
    bv. http://forum.thesims3.com/jforum/jforum.page?module=voorbeeld
    Maar dat staat vast ook uitgelegd in de link van SimLibby
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    februari 2012 aangepast
    oke ik snap het ze staan altijd op mij kamer die barbie poppen en ik studeer nooit voor iets ik lees het maar 1 of 2 keer door en ik heb nog altijd 48 op 50 bij rekenen !
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    februari 2012 aangepast
    Dit gaat niet meer over een verhaal, dus het topic gaat op slot.

    Voor de laatste keer - eigenlijk had je al een laatste waarschuwing - lees de regels eens door en houd je eraan.

    Blijf ontopic en typ niet in hoofdletters.

    Anders zal ik je toch echt een ban moeten geven (dat betekent dat je niet meer op het forum mag komen tot een bepaalde tijd).
Deze discussie is gesloten.
Return to top