Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Uitwisselen van sims

FSWeidenFSWeiden Berichten: 35
Stel ik download een simmetje bij de uitwisseling, krijg ik dan alle dingen (haar bv) ook? Dat ik dus met een andere sim op de spiegel klik en dat haar ook kan nemen?

Reacties

  • Opties
    FSWeidenFSWeiden Berichten: 35
    juli 2009 aangepast
    Even bump na een dag. Iemand?

    Ik vind het namelijk suf, weet niet of het klopt, je alleen spullen in je spel krijgt van die sim als je die zelf al hebt gekocht van EA. Wat is dan nog het nut van het uitwisselen?
  • Opties
    BoriszBorisz Berichten: 118
    juli 2009 aangepast
    Het lijkt me wel als je een sim download dat je andere sims ook dat haar kunnen :mrgreen:
    Heb het zelf nog nooit gedaan omdat als je download je kans hebt dat je spel naar de mallemoer gaat :P
  • Opties
    loeki1112loeki1112 Berichten: 1,281 Vrolijke Volwassene
    juli 2009 aangepast
    als het bijv. haar uit de store is, krijg je het niet. als het zelfgemaakt is weet ik niet, nog nooit geprobeert;)
  • Opties
    BoriszBorisz Berichten: 118
    juli 2009 aangepast
    Hoe maak je dan zelf haar? xD
  • Opties
    loeki1112loeki1112 Berichten: 1,281 Vrolijke Volwassene
    juli 2009 aangepast
    ^ik bedoel eigenlijk haar gemaakt door de community, bijvoorbeeld www.peggyzone.com
    hoe je zelf haar maakt weet ik niet, dat zal vast wel ergens te vinden zijn ;)
  • Opties
    EdwinEdwin Berichten: 4,358
    juli 2009 aangepast
    Als je een Sim downloadt met haar dat jij niet hebt, dan wordt er in je spel een ander kapsel toegewezen. Je kunt hetzelfde kapsel krijgen door het in de store te kopen of te downloaden op de custom content site die dat aanbiedt. Op het forum zijn daar al een aantal topics over.
    Het is niet eenvoudig om zelf kapsels of bijvoorbeeld kleding te maken, omdat je met veel verschillende programma's werkt om een 3D-model te maken. Je kunt het wellicht proberen. Er zijn op verschillende sites Engelse tutorials over, zoals http://www.modthesims.com, maar let er wel op dat de game nog niet zo lang uit is, dus er nog geen superuitgebreide tutorials zijn.

    En wat het nut van de uitwisseling is?
    Vergeet niet dat als je een Sim downloadt, je ook de kleding en vorm van het gezicht downloadt!
  • Opties
    FSWeidenFSWeiden Berichten: 35
    juli 2009 aangepast
    Tja heb al een antwoord gekregen op een andere site. Jammer dat ik het niet in de spiegel kan vinden. Zal kijken of in de CAS de gehele sim krijg of een aangepaste omdat ik die spullen niet heb.

    Tja en dat je dan die zelfde vorm hebt. Weet niet, vind het niet echt een doorbraak. Maar heb het toch geprobeerd!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top