Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Petitie aan EA om "Create a World" - tool uit te geven voor MAC

SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
augustus 2020 aangepast in De Sims 3
Hoi Simmers,

Ik stuitte op een petitie op het Engelstalige forum:

Petition for EA to release the "Create-A-World -- BETA" tool on the Mac platform

http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/133489.page => oude forum, link werkt niet meer.
https://forums.thesims.com/en_US/discussion/133489/petition-for-ea-to-release-the-create-a-world-beta-tool-on-the-mac-platform/p1

Ikzelf moest eerst de taal van het forum op Engels (UK) zetten en het adres kopiëren naar de adresbalk om toegang te krijgen. =>geldt alleen bij toegang krijgen tot het Engelstalige gedeelte op het oude forum.

Ook al is het op het Engelstalige forum, het lijkt mij dat anderstalige simmers deze petitie ook mogen tekenen. Lees wel even de beginpost.

Ook al heb ik zelf geen mac, het leek me handig om deze link toch te plaatsen aangezien er meerdere mac gebruikers zijn geweest die informeerden of de CAW tool ook voor mac beschikbaar is.
Post edited by SimLibby on

Reacties

  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    januari 2012 aangepast
    Volgens BluebellFlora is die petitie al bijna twee jaar vruchteloos bezig. Aangezien zij heel actief is op het gebied van Mac en De Sims 3 (en ze zelf ook een Mac heeft), neem ik aan dat zij van alles op de hoogte is.

    Hoe dan ook, er zijn een aantal manieren om via Windows op een Mac te spelen.
    Ik heb er hier een berichtje over geschreven.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    januari 2012 aangepast
    He Nefje,

    Sorry voor mijn late reactie: druk, druk, druk met vooral mijn website.

    In ieder geval, bedankt dat je me dit even laat weten. Ik heb de informatie opgenomen in mijn technische sticky hier op het forum en op de site.

    Groetjes,
    Libby
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top