Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Just Dance 3 hulp van andere?

ButcholdButchold Berichten: 222 Kwebbelend Kind
Hallo iedereen,

ik weet niet of dit de juiste topic is, maar ik heb een probleem met Just Dance 3

mijn broer is linkshandig en als hij klaar is met spelen, zegt het spel altijd dat hij "LAZY" is... terwijl hij echt zijn best doet

kan iemand me hiermee helpen?

Bedankt
Countless names have been sacrificed, but out of all they choose mine

Reacties

  • Opties
    LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    december 2011 aangepast
    Ik ben ook linkshandig. Ik heb Just Dance 2, maar waarschijnlijk werkt het wel hetzelfde.
    Bij Just Dance 2 heeft het poppetje op het scherm één feller gekleurde hand. In die hand moet je de WII remote houden. Bij Just Dance 2 kan je niet kiezen welke hand het is, het is altijd de rechterhand. Of je bij Just Dance 3 kan kiezen weet ik niet.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    december 2011 aangepast
    Geen idee waar je het over hebt, ik denk een spel.

    Kan de bediening niet ingesteld worden voor linkshandigen. Of de moeilijkheidsgraad van hoog naar medium.
  • Opties
    ButcholdButchold Berichten: 222 Kwebbelend Kind
    december 2011 aangepast
    SimLibby schreef:
    Geen idee waar je het over hebt, ik denk een spel.

    Kan de bediening niet ingesteld worden voor linkshandigen. Of de moeilijkheidsgraad van hoog naar medium.

    Just Dance 3 is een dansspel waar je op de maat mee moet dansen
    op het einde krijg je een totaalscore en sterren die je dansstijl beoordelen
    ook word er gezegd of je lui of wild danste, of je artistiek danste of je de originele dansmoves uitvoerde

    Mijn broer krijgt altijd het oordeel "Lazy" waardoor hij begint te flippen als een gek, nu wil ik Ubisoft hierover aanspreken, maar hun technical support stuurt me honderduit de ene naar de andere site

    en aangezien Just Dance 3 geen opties heeft voor het instellen van Links of rechtshandig, begin ik hierover wel redelijk kwaad te raken...
    Countless names have been sacrificed, but out of all they choose mine
  • Opties
    ButcholdButchold Berichten: 222 Kwebbelend Kind
    december 2011 aangepast
    Butchold schreef:
    SimLibby schreef:
    Geen idee waar je het over hebt, ik denk een spel.

    Kan de bediening niet ingesteld worden voor linkshandigen. Of de moeilijkheidsgraad van hoog naar medium.

    Just Dance 3 is een dansspel waar je op de maat mee moet dansen
    op het einde krijg je een totaalscore en sterren die je dansstijl beoordelen
    ook word er gezegd of je lui of wild danste, of je artistiek danste of je de originele dansmoves uitvoerde

    Mijn broer krijgt altijd het oordeel "Lazy" waardoor hij begint te flippen als een gek, nu wil ik Ubisoft hierover aanspreken, maar hun technical support stuurt me honderduit de ene naar de andere site

    en aangezien Just Dance 3 geen opties heeft voor het instellen van Links of rechtshandig, begin ik hierover wel redelijk kwaad te raken...
    link met gameplay en de trailer: http://www.youtube.com/watch?v=lNjTaP5jmQI
    Countless names have been sacrificed, but out of all they choose mine
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    januari 2012 aangepast
    Ik heb het spel zelf ook en ben ook linkshandig maar ik ondervind hier geen problemen mee.
    Ik hou het wii-bakje altijd in mijn rechterhand omdat ik dat zo zie op het scherm en ik krijg altijd redelijk goede tot goede commentaren.
    Dus ik denk dat je broer gewoon met z'n rechterhand zal moeten spelen.

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    ButcholdButchold Berichten: 222 Kwebbelend Kind
    januari 2012 aangepast
    natjeheist schreef:
    Ik heb het spel zelf ook en ben ook linkshandig maar ik ondervind hier geen problemen mee.
    Ik hou het wii-bakje altijd in mijn rechterhand omdat ik dat zo zie op het scherm en ik krijg altijd redelijk goede tot goede commentaren.
    Dus ik denk dat je broer gewoon met z'n rechterhand zal moeten spelen.

    x.
    Wel DAT IS HET HEM NET

    hij kan niet rechtshandig spelen! hij is Linkshandig

    schrijf jij je huiswerk met je linkerhand? want bij mij zou dit een knoeiboel worden
    Countless names have been sacrificed, but out of all they choose mine
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    januari 2012 aangepast
    Wel ik maak mijn huiswerk met links, maar ik heb geen problemen om met mijn rechterhand met de wii te spelen. Uiteindelijk moet je het bakje gewoon vasthouden en met je hand (en natuurlijk de rest van je lichaam) de beweging nadoen.
    Mensen die in het echt dansen hebben geen problemen als ze moeten dansen met hun andere hand dan hun schrijfhand.

    Ik kan me gerust voorstellen dat je broer moeite heeft met spelletjes op de wii waarbij je allerlei knopjes moet gebruiken van je bakje, maar voor Just Dance heb je die toch niet nodig.

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    MrJonassMrJonass Berichten: 133
    januari 2012 aangepast
    Butchold schreef:
    natjeheist schreef:
    Ik heb het spel zelf ook en ben ook linkshandig maar ik ondervind hier geen problemen mee.
    Ik hou het wii-bakje altijd in mijn rechterhand omdat ik dat zo zie op het scherm en ik krijg altijd redelijk goede tot goede commentaren.
    Dus ik denk dat je broer gewoon met z'n rechterhand zal moeten spelen.

    x.
    Wel DAT IS HET HEM NET

    hij kan niet rechtshandig spelen! hij is Linkshandig

    schrijf jij je huiswerk met je linkerhand? want bij mij zou dit een knoeiboel worden

    Laat jouw broer even oefenen met zijn rechterhand?
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    januari 2012 aangepast
    Wel, ik ben ook rechtshandig, maar het is niet moeilijk om een wii-controller in de andere hand te houden hoor.

    En fietsen of autorijden kan je zowel met je linker als rechterhand, ongeacht welk handig je bent.

    En als je danst, gebruik je toch ook allebei je handen?

    En over Ubisoft, ik heb (voor een ander spel) ooit contact met hen opgenomen, en die hebben een prima technische ondersteuning.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    ButcholdButchold Berichten: 222 Kwebbelend Kind
    januari 2012 aangepast
    hmm, jullie kennen mijn broer misschien niet... maar als hij iets wil doen moet dat ook helemaal naar zijn zin zijn

    hij is in alles lastig, ook in het leren van nieuwe dingen... :(

    ik heb hem al heel vaak gezegd (ook mijn ouders) dat hij rechtshandig moet spelen

    gevolg: ofwel gooit hij de Wii afstandsbediening naar mij van woede omdat het hem niet lukt. ofwel begint hij te wenen en roept en tiert de hele buurt wakker

    (mijn broer is iemand waar het woord 'geduld' niet in zijn woordenboek staat)

    en ik ben altijd de dupe :cry:
    Countless names have been sacrificed, but out of all they choose mine
  • Opties
    MrJonassMrJonass Berichten: 133
    januari 2012 aangepast
    Dat is jammer!

    Als je broer niet rechtshandig wil spelen is het zijn probleem om steeds de score "lazy" te krijgen... :wink:

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    januari 2012 aangepast
    Ja.

    Je broer zal toch moeten leren dat er dingen in het leven zijn waarvoor hij een aanpassing moet doen, omdat niet alles naar zijn wensen aangepast kan worden.

    Het klinkt mij als een zwaar verwend jochie in de oren, maar dat is op bovenstaande gebaseerd.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    ButcholdButchold Berichten: 222 Kwebbelend Kind
    januari 2012 aangepast


    ... Hij IS ook een verwend joch... geloof me :roll:
    Countless names have been sacrificed, but out of all they choose mine
  • Opties
    MrJonassMrJonass Berichten: 133
    januari 2012 aangepast
    Dan is het zijn eigen schuld.

    Deborah heeft gelijk, je broer zal het nog ondervinden dat niet alles kan lopen zoals hij het wil.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top