Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

om de 3 seconden vasthangen in china

leander15leander15 Berichten: 17
:?: :?:help mijn spel blijft vasthangen om de 3 seconden als ik in china zit wat moet ik doen ?????

Reacties

  • sambo11sambo11 Berichten: 258
    juli 2011 aangepast
    dat heb ik ook wel is je moet gewoon eve op snelheid 1 laat staan en als dat niet werkt even op pauze of gewoon terug naar huis :XD:bij mij werkt dat :mrgreen:
  • leander15leander15 Berichten: 17
    juli 2011 aangepast
    erg bedankt voor je informatie ik zal hetmeteen proberen :D
  • DeeemiDeeemi Berichten: 84
    juli 2011 aangepast
    Ja, ik had dat ook in China.
  • leander15leander15 Berichten: 17
    juli 2011 aangepast
    man ik krijg het niet opgelost het blijft vasthangen maar dan blijft het meestal 15 seconden vastzitten echt vervelend en dan 3 seconden later huppa hangt het weer 15 seconden vast
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    augustus 2011 aangepast
    Helpt het misschien als je je instellingen wat lager zet?
  • leander15leander15 Berichten: 17
    augustus 2011 aangepast
    ik weet het niet zeker ik kan het proberen :wink:
  • Ellie55Ellie55 Berichten: 13 Brabbelende Baby
    augustus 2011 aangepast
    Ik heb er ook last van. Zooooooooo vervelend.
  • venus4evervenus4ever Berichten: 68 Denderende Dreumes
    augustus 2011 aangepast
    Heb ik af en toe ook last van en soms met een tussentijdse save is het probleem opgelost.
    De laatste keer stopte het pas bij dag 12 en ik heb alles zo laag mogelijk staan.
    Wat misschien ook een probleem kan zijn, zijn de programma's die op de achtergrond meedraaien.
  • jmdarkyjmdarky Berichten: 53
    augustus 2011 aangepast
    ik oowk af en toe.. maar vrij weinig. ik zorg er gewoon voor dat ik rustig overal op klik.
  • MafheidMafheid Berichten: 47
    augustus 2011 aangepast
    Ik heb dit ook, echt super irritant. Dit ligt compleet niet aan je PC, maar aan de uitbreiding zelf. Ongelooflijk dat EA deze bug nog niet heeft opgelost.

    Instellingen lager zetten heeft geen zin hierbij, het zal het blijven doen en hoe vaker je er bent, hoe langer het gaat vastlopen. Zelfs op snelheid 1. Ik had m'n hele safegame moeten verwijderen, omdat het zich had verspreid zelfs naar de andere werelden.
  • KimberleyMKimberleyM Berichten: 4
    augustus 2011 aangepast
    Ik heb precies hetzelfde als ik naar China ga. Zolang ik niet reis met mijn sims is er niks aan de hand maar zodra ik naar China ga loopt doet hij dit. Maar het is niet altijd zo geweest. Dus ik snap het niet zo goed. En reizen vind ik wel zo leuk bij de sims! Ze moeten dit echt oplossen.
  • Fushi86Fushi86 Berichten: 5
    augustus 2011 aangepast
    Hebben jullie allemaal Levensweg? Ik heb namelijk het idee dat bij mij het probleem pas ontstaan is nadat ik Levensweg en Buurtaccessoires heb geïnstalleerd. Ik hoop dat het wordt opgelost in de volgende patch.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2011 aangepast
    Ik vraag me af of dit met Levensweg te maken heeft. Ik heb hier namelijk ook last van, en lang voordat ik Levensweg installeerde. Alleen in China blijft het beeld regelmatig hangen, steeds een paar sec. Dit gebeurt eigenlijk nooit in Egypte en Frankrijk. Ik heb tijdens het spelen een tijdje de cheat FPS aangezet en die gaf tussen de 30 en 60 aan en volgens mij is dit een goed gemiddelde (wanneer je de cheat aanzet zie je rechtsboven in je scherm cijfertjes die je vertelt hoe snel de beeldwisselingen plaats kunnen vinden). Evengoed heb ik een tijdje mijn spelopties op medium en laag gehad en dat maakte geen verschil in China.

    Voor mensen die spelopties willen veranderen om te kijken of het toch iets uitmaakt, in dit topic staan links die je daarbij kunnen helpen.

  • AlintjeAlintje Berichten: 34
    september 2011 aangepast
    volgens mij heeft dit ook niet te maken met levensweg of de patch daarvan. heb ze beiden niet en toch doet mijn spel in china heel raar. wat ik doe is spelen op snelheid 1 en rustig bewegen en klikken en vooral niet te snel van snelheid veranderen maar het werkt niet super.
  • astridentanjaastridentanja Berichten: 82
    september 2011 aangepast
    Vooral in de nachten is het supervervelend, want dan gaat je spel automatisch op 3. Je kunt dan wel terug gaan naar 1, maar dan duurt de nacht dus hééééél lang... Toch lijkt dat een oplossing. Versneld afspelen lukt namelijk totaal niet (een nacht duurt zo 10 menselijke minuten).

    Het is inderdaad alleen in China en toen ik een jaar geleden WA speelde was het nog niet.
  • jokmenenjokmenen Berichten: 174
    september 2011 aangepast
    Heb ik ook, en het ligt echt niet aan de instellingen, want ik heb een gloed nieuwe computer, zelf samengesteld en het is een van de beste die je op dit moment kan krijgen. (no jokes)
  • astridentanjaastridentanja Berichten: 82
    september 2011 aangepast
    Bovendien, als het daar aan lag, waarom werkt alles in Frankrijk, Egypte en de thuiswereld dan wel gewoon goed;-)?
  • paulveelenpaulveelen Berichten: 3
    september 2011 aangepast
    Is dan niet de tijd dat EA even gaat reageren hoe ze dit gaan oplossen? Is erg vervelend zo. Ik vroeg me al af waar het aan lag...
  • ed10901ed10901 Berichten: 6
    september 2011 aangepast
    Ik heb dat probleem ook. Ik speel nu maar even geen wereldavonturen omdat ik zelf om het half uur in de sim wereld onderhand een minuut moet wachten om door te kunnen spelen en dan zit ik na dertig minuten weer vast, heel vervelend spelen. Zo duren de dagen erg lang.
    ik heb al contact gehad met EA games.
    Het is een bekend probleem, maar er komen op het moment niet genoeg klachten binnen om er wat aan te laten doen. Mijn advies iedereen die hetzelfde probleem heeft neem contact op met EA games. Dan kunnen ze er vaart achter zetten om een oplossing te zoeken.
    Tel. nummer van EA games is: 020-8083219
  • astridentanjaastridentanja Berichten: 82
    september 2011 aangepast
    "Het is een bekend probleem, maar er komen op het moment niet genoeg klachten binnen om er wat aan te laten doen."

    Dat is belachelijk. Ik ga niet over elke bug die me treft rechtstreeks zitten klagen. En ik vermoed dat dat voor veel mensen geldt. Ik ga ervan uit dat EA zelf de forums e.d. in de gaten houdt en op die manier ziet wat veelvoorkomende bugs zijn. Het lijkt me voor hun ook niet handig om overspoeld te worden met allemaal dezelfde klachten.

    Kortom: dit klinkt als een vette smoes.
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    september 2011 aangepast
    ^EA houdt het forum NIET zelf in de gaten. Als wij moderators vaak genoeg een klacht zien, sturen wij die door naar EA. Maar het blijft toch het handigst om zelf gewoon een mail te sturen met de bugs die je tegenkomt. Zoals gezegd, hoe meer problemen, hoe sneller ze eraan werken. Helaas zitten er nou eenmaal vrij veel fouten in de spellen en er zullen prioriteiten gesteld moeten worden. Een fout die vaker gemeld wordt (en volgens EA dan dus ook vaker voorkomt) zal eerder verholpen worden dan een fout die bij veel minder mensen voorkomen. EA blijft druk bezig om de fouten te verhelpen, maar het zijn toch vaak de spelers die ze het eerst zullen zien. Feedback wordt daarom zeer op prijs gesteld.
  • astridentanjaastridentanja Berichten: 82
    oktober 2011 aangepast
    "EA houdt het forum NIET zelf in de gaten"

    Dat vind ik dan vrij kwalijk. Dat klinkt alsof ze achterover geleund hangen af te wachten, terwijl het helemaal niet zo raar is om te verwachten dat ze daarin zelf actief zijn. Als heel de simsende wereld weet dat ongeveer iedereen last heeft van een vastlopend China, dan is er geen enkel excuus te bedenken dat ze daar bij EA niet van op de hoogte zouden zijn.

    Er zijn echt bugs die als een rode draad door alle forums lopen. Als mij dat opvalt, dan is het nogal vreemd dat dat mensen die ervoor betaald worden niet opvalt.

    (ik heb het niet alleen over dit forum uiteraard, maar wereldwijd)
  • marleenrompmarleenromp Berichten: 34
    oktober 2011 aangepast
    Ik heb er ook last van, onwijs irritant! Zelfs als ik 'm op de eerste stand speel, blijft het spel hangen.... Ik hoop dat EA gauw een oplossing hiervoor heeft... Voorlopig gaan mijn sims maar niet naar China, helaas...
  • 00soof0000soof00 Berichten: 111
    januari 2012 aangepast
    Ik heb misschien wel een paar tips, want bij mij liep hij eerst ook vast toen ik met mijn gezin (man en vrouw, de peuter bleef thuis bij een oppas ofzo) op vakantie was in China. De man moest vanaf het balkon een foto maken en toen kon hij niks meer, niet meer bewegen enzo...toen ben ik naar huis gegaan en toen was mn kind weg :shock: maar ik heb wel een paar tips:

    -ga een tijdje niet op vakantie naar China, ik ben daarna zo'n 2/3 maanden (mensen tijd :P)niet naar china geweest, en wel naar egypte en frankrijk, en nu heb ik er niet veel last meer van :lol:

    -als je de tijd wilt versnellen, moet je niet ineens van 0 of 1 naar 3 springen, maar gewoon langzaam 'opbouwen': 0,1,2,3,4, en ook afbouwen: 4,3,2,1,0

    -al ik wil 'doorspoelen'zet ik hem altijd in 2, dan loopt hij minder snel vast

    -in de nacht als hij vanzelf op 3 springt, zet ik hem altijd in 2, en dan ga ik gewoon uitzoomen en rondkijken of ik leuke dingen zie (zaadjes,metalen,vissen, insecten enz.) zo lijkt de nacht toch niet zo lang te duren :lol:

    ik hoop dat jullie er iets aan hebben :mrgreen:
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    januari 2012 aangepast
    Hier staan ook potentiële oplossingen, al zijn de genoemde oplossingen vrij radicaal en moet je er zelf wat voor doen.

    http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/0/477480.page#7381930
  • KNUFFELPRINSKNUFFELPRINS Berichten: 24
    januari 2012 aangepast
    Een simpele oplossing voor china is het bevrijden van sims die vastzitten in de hete bron. Dit komt door een slechte routing waardoor sims niet meer verderkunnen of continu de zelfde handeling uitvoeren.

    Je kijkt dan of er sims zijn bij de bronnen en gaat die dan resetten. In bijna alle gevallen is het spel dan weer speelbaar.

    Voor de duidelijkheid even de procedure volledig.
    control shift c
    testingcheatsenabled true
    control shift c
    resetsim Voornaam Achternaam
    als je dit goed hebt gedaan verdwijnt ook onmiddellijk de vastzittende sim zoniet dan heb je waarschijnlijk de naam niet goed gespeld of de hoofdletter vergeten!
    Dit doe je vervolgens bij iedere sim die je ziet bij de bronnen en dan moet het spel normaal gesproken weer vloeiend werken.

    Succes :D
  • Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    maart 2012 aangepast
    SimLibby schreef:
    Ik vraag me af of dit met Levensweg te maken heeft. Ik heb hier namelijk ook last van, en lang voordat ik Levensweg installeerde. Alleen in China blijft het beeld regelmatig hangen, steeds een paar sec. Dit gebeurt eigenlijk nooit in Egypte en Frankrijk. Ik heb tijdens het spelen een tijdje de cheat FPS aangezet en die gaf tussen de 30 en 60 aan en volgens mij is dit een goed gemiddelde (wanneer je de cheat aanzet zie je rechtsboven in je scherm cijfertjes die je vertelt hoe snel de beeldwisselingen plaats kunnen vinden). Evengoed heb ik een tijdje mijn spelopties op medium en laag gehad en dat maakte geen verschil in China.

    Voor mensen die spelopties willen veranderen om te kijken of het toch iets uitmaakt, in dit topic staan links die je daarbij kunnen helpen.

    Het ligt niet aan levensweg. Bij mij gebeurd het ook, maar echt alleen bij China. Ik heb geen levensweg.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top