Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

GROTE SPECIAL: GROTE LIJST MET YANNICK’S SIMS 3 IEDEÉN

Ik heb een lijst met iedeeeen gemaakt, zie hier het voledige ebricht met screens enz.: http://sims3xd.wordpress.com/2011/08/28/grote-special-grote-lijst-met-yannicks-sims-3-iedeen/


SCHAATSBANEN

In de sims 3 moeten ook weer schaatsbanen komen, en het zou mooi wezen als de meren ook bevriezen, en dat je er op kunt schaatsen.

ZWEMBAD GLIJBAAN EN DUIKPLANK

Iedereen mist de glijbanen en duikplanken in de sims 3, het mooiste zou wezen als er een tool komt in het spel om water glijbanen te maken, zoals bij roller coaster tycoon 3, en dat je met de duiikplanken zelf een hoogte kan instellen enz.

DE BADMEESTER EN ZWEMLESSEN

Ik heb al lang in mijn hoofd, een badmeester , een NPC die bij het zwembad is, die op let op alles, en soms kan je sims verdrinken, en dan kan hij je redden enz. Hij zit in een hoge stoel en hij loopt rond, en hij kan ook kinderen zwemlessen geven, als animatie natuurlijk, dat zou het mooiste wezen.
WIJ WILLEN DE PIERCINGS TERUG

In de sims 2 en de the urbz sims in the city had je standaart piercings, en die moeten ook weer in de sims 3 terug komen, zoals in je wenkbrauw enz., en bij de urbz kon ook een tepel of navel piercing.
AFKRAKERS (SIMS 2, ZOALS NIET VAN BRILLEN, DIKTE OF PARFUM HOUDEN

In de sims 2 kon bij Creëer een sim instellen waar je sims niet van houd, zoals dat je brillen haat enz., en het zou leuk zijn als dat ook weer in de sims 3 terug komt.
PARFUM

In de sims 2 had je parfum, van die hele mooie flessen, dat kon je dan op doen als je uit ging enz.
SKATEBOARDEN, SKILLEREN EN GRAFITTI

Ik zou het echt heel gaaf vinden als je zelf kon skateboarden, zoals het systeem bij tony hawks underground 2, gewoon skateboarders door je stad, en dat er ook een groot skatepark komt, en dat je ook kan skileren, dat is natuurlijk dan het best voor kinderen, en natuurlijk dat je grafitie kan spuiten, en als je dat op huizen enz. doet, dat je dan kunt opgepakt worden door de politie, en dan je misschien zelfs een nachtje in een cel moet.
PRETPARKEN EN DIERTUINEN

Als EA nou is gaat samen werken met de makers van roller coaster tycoon 3, dan kunnen ze de beste pretparken en dierentuinen voor de sims 3 creëren.
EIGEN WINKEL

Alle simmers willen graag een eigen winkel beginnen, maar voor de sims 3 moet da theel uitgebreid worden, zoals een compleet winkel centrum beginnen, en een eigen camping, een eigen hotel, een eigen restaurant, een eigen disco, een eigen club, en dan nog allemaal standaartwinkels zoals de kapper, meubelwinkel, kledingwinkel, en bij de kleding kun je je eigen kleding ontwerpen in het spel, en die kun je dan verkopen. Een eigen vis winkel zou ook heel gaaf zijn, dan kun je zelf de oceaan op om vis te vangen, maar je kunt ook anderen het laten doen, en dan voor §500 per dag brengen ze met een vrachtwagen een hele lading vis naar je winkel. En verder een ijssalon, en een kraampje aan de weg beginnen. En alle winkels uit de sims 2 gaan het maken, bakkerij enz.
SNELWEG NAAR ANDERE WERELDEN

Het zou ik mooi wezen dat er een snelweg komt, bij de werelden zie je altijd een weg die nergens naar toe lijd, als dat nou de grote snelweg word, dat je vanuit sunset valley, een dagje naar bridgeport kan, en dat je gewoon sims van alle werelden ziet rond rijden, stel voor jij bent een arme zwerver uit sunset valley, en dan zie je gewoon een auto voorbij rijden met Yun xu uit bridgeport, dat zou nog eens mooi wezen.
STADSMARKTEN

Het zou is mooi wezen dat er 1 keer per sims week een grote stadsmarkt komt, dat je dan door de hele stad kraampjes ziet van mensen, zo kun je auwe rommel zelf verkopen, en nog wat § verdienen, en er zijn ook kraampjes met lekkere warme wafels enz. Lekker sims ijs, de pattat kraam enz. enz.
STOFZUIGERS EN GRASMAAIERS EN TUINDERS

Het zou mooi wezen dat je je huis moet stofzuigen, een beetje stif weg zuigen enz., en als je het heel lang niet doet, dat dan je huis heel vies is, en dat de hulp in huishouding ook kan stofzuigen voor je als je iemand hebt ingehuurd. En dan nog de grasmaaier, die wel leuk zou zijn in de weeromstanheden uitbreiding, dat je je gras moet maaien, duhh, maar als je heel lang niet hebt gemaaid, dan groeit je gras steeds hoger, en komt er nog onkruid tussen. En natuurlijk de tuinders, daar kun je een hok voor kopen in je tuin, en dan komen die bij je wonen netzo als de butler uit na midder nacht, en die doen dan je tuin, zoals grasmaaien enz.
HET STADS CIRCUS

1 Keer in de zoveel simsweken komt er een groot circus naar je stad, daar kun je dan meehelpen, en zelf optreden, je kan in het circus gaan zitten, en zie je allemaal optredens enz. Je kunt popcorn kopen, en bewegende licht stokken, en als je sim iets meer § heeft, kun je voor bij vip plaatsen gaan zitten, zo kun je ook over de #snelweg gaan rijden, en zie je al de circus dingen voorbij rijden die naar werelden gaan, je kunt zelf mee gaan touren als artiest, of een schoonmaker *boring, en zo word je een bekende beroemde circus artiest, als googelaar, of **** enz.
BABYZITTER DIE MET KINDERWAGEN VAN LEVENSWEG DOOR DE WERELD KAN LOPEN

Het zou mooi wezen als er werd toegevoegd dat je met de kinderwagen uit levensweg, dat de babyzitter ook met de kinderwagen naar het strand of naar de speeltuin kan.
PRIVÉ KOK

Als je sims rijk zijn, wil je natuurlijk niet zelf je eten koken, daarom kan je een privé kok inhuren, iemand die alles kan koken, ook ambrosia, en die kost dan ongeveer §700 per maand.
OCEANEN EN STRAND EN HAVEN

Er ging een gerucht rond via michiel van simview, dat er iets met oceanen kwam, maar het zou zo mooi wezen dat je met een bood de oceaan op kunt, met een luxe cruise mee, naar een onbewoond eiland gaan. En dat je ook kan zwemmen in de zee, en dat er een #badmeester komt, en dat je met een waterscooter op het water kan, en met een band achter een bood, een dagje zeilen en noem het maar op. En op strand, in levensweg kunnen kinderen als zandkastelen bouwen meet een hidden skill, maar als je nou nog veel meer voor het strand komt, zoals een dagje zonnen, dat er zonnebrand crème komt, en zoals de Inbetweeners Parodie, dat er een bar op strand is enz. En verder dat er een stadshaven komt, en dat je daar ook met boten kan, en schepen kan kopen enz.
VLIEGVELD AANPASINGEN, WA, EN VLIEGTUIGEN, HELICOPTERS

Bij WA als je gaat reizen komt er een laadscherm, en als ze dat nou eens aanpassen met een echt vliegveld, zoals bij de Inbetweeners Parodie en dat er in het passagiers vliegveld ook echt dames langs komen met eten enz. En in sims 2 appartementsleven kont je een eigen helicopter, als dat nou ook eens in de sims 3 komt, zou het helemaal mooi wezen.
BOERDERIJ, BOEREN LEVEN LIJDEN MET JE SIMS

Als je nou is een echt boerenleven kon lijden zoals bij harvest moon, dat de sims makers ook is gaan samen werken met de makers van harvest moon, dan kunnen voor in de sims 3 een heel boeren leven gaan doen, en dat je dan met de #snelweg naar een boerenwereld toe kan gaan om een eigen boerderij te gaan opbouwen.
EEN GROOT CRIMINELEN SYSTEEM, SIMS BANKEN, PINPAS

In de sims geschiedenis heb je alleen maar van die simpele inbrekers, en dan kun je een alarm neetzetten, maar als er nou is een echt systeem komt met geweren, met echte dieven enz. Dat je de bank kunt beroven enz. En sims beroven, dat kan al bij de sims middeleeuwen, daar doen gansters dat al. En verder dat er een bank komt waar je je geld op kunt zetten, maar de je geld ook beroofd kan worden, maar verder heb je je geld op een pinpas staan, en kun je ook online producten bestellen.
IN DE METRO ZITTEN, METRO STATIONS EN ZEKKENROLLERS AANPASSINGEN

Het zou leuk zijn dat je echt in de metro kan zitten, zoals het metro systeem bij parijs, zo mooi, het zou zo gaaf zijn als dit in de sims 3 komt, en dat dan ook je geld kan beroofd worden als je ff niet oplet.
NO RABBIDHOLES… RABID HOLES BETER, ZELF ER IN KUNNEN, (HIER BOVEN METRO STATION)

OUTSTANDING CITIZEN WAREHOUSE CORP, LLAMA CORP. SHIPPING COMPANY, EAST TRADEWINDS SHIPPING CO.

Een groot binnen huis, waar allemaal gansters rond lopen, en dan kun je gewoon werken, zelf kun je niks doen, maar je kunt ze wel zien werken, dit blijft wel gewoon een baan, geen beroep.
BISTRO,

BRIDGEPORT HEEFT EEN OFFICE TOWER SAMEN MET DE BISTRO

Dit word een restaurant zoals die uit de sims 2 nachtleven.
Als werk gewoon nog een baan, dan kun je het niet zelf doen, behalve als je een eigen #winkel begint, en dan een restaurant. Als je in de bistro werkt, kun je gewoon zien wat je sim doet.
DIVISADERO BUDGET BOOKS, ALWAYS STUDIOUS BOOKSTORE, WILKI’S FABULOUS BOOKS (AND BATH)

Een winkel met allemaal boekenrekken, en een kassa enz. Daar kun je gewoon zelf naar binnen om boeken te kopen. Als werk blijft dit gewoon een baan, en kun je zien wat je sim doet.
STADSHALLEN


Hier zie je gewoon als je naar binnen gaat, iedereen aan het werk enz. en kun je het als een echt stadshuis van binnen bekijken. Als werk blijft het gewoon een baan, en kun je zien wat je sim doet.
HOGAN’S DEEP FRIED DINER, BRUNTON’S BOXCAR DINER, HOGAN’S DEEP SEA DINER,

Dit word echt een snackbar waar je naar binnen kunt, en een snack kunt halen, of een drankje. Als werk blijft dit gewoon een baan, dan kun je zien wat je sim doet.
SACRED SPLEEN MEMORIAL HOSPITAL, COUNTY CARE GENERAL HOSPITAL, TWINBROOK FOUNDATION HOSPITAL,

De ziekenhuizen worden net als in het echt, als werk blijft het gewoon een baan, en kun je zien wat je sims doet.
FORT GNOME MILITARY BASE, FORT SALAS MILITARY BASE, SIMS IN ARMS MILITARY BASE, PUBLIC SERVICES OFFICE

Dit ziet er van binnen uit als een echte militaire basis enz. Als werk blijft het gewoon een baan, en kun je zien wat je sim doet.
DOO PEAS CORPORATE TOWER,


HIGH PRODUCTS BUSINESS BUILDING,

BRIDGEPORT HEEFT EEN OFFICE TOWER SAMEN MET DE BISTRO

Dit ziet er van binnen uit als een echt kantoor, met allemaal kantoren enz., als werk blijft het gewoon een baan, en kun je zien wat je sim doet.
POLICE DEPARTMENT, PUBLIC SERVICES OFFICE

Dit word van binnen gewoon een politie station, als werk blijft het gewoon een baan, en kun je zien wat je sim doet…. Als privé dective als binnen gaat werken kun je ook gewoon zien wat je sim doet.
LANDGRAAB INDUSTRIES SCIENCE FACILITY, SOIL AND WATER RESEARCH FACILITY, SCIENCE LAB,

Dit ziet er van binnen uit als een echt laboratorium, als werk blijft het gewoon een baan, en kun je zien wat je sim doet.
LANDGRAAB MARINE SCIENCE FACILITY (WATER LAB, INPLAATS VAN DIE HIER BOVEN)

Dit laboratorium ziet als een marine onderzoek centrum uit, als werk blijft het gewoon een baan, en kun je zien wat je sim doet.
SHARMA DAY SPA, SUNFLOWER SPA, WILKI’S FABLOUS (BOOKS) AND BATH

Hier kun je zien dat je een bad kan nemen, en dat je gemasseerd word, je kan gewoon binnen rond lopen, en dan kun je bij de balie zeggen wat je wilt enz. En de boeken winkel zit op de onderste verdieping van wilki’s, daar kun je gewoon zoals ik de boekenwinkel geschreven had spelen, en kun je met een trap naar boven gaan om naar de spa te gaan. Als werk blijven dit gewoon banen, en kun je zien wat je sim doet.
LLAMA MEMORIAL STADIUM, BACHELOR STADIUM, ( DR. PEPPER STADIUM, HEB IK ZELF NIET, KAN ALLEEN MET AMERIKAANSE PEPSIE FLESSEN)

Hier kun je leuk naar binnen naar voetbal wedstrijden en concerten kijken, als werk kun je gewoon zien dat je sim aan het sporten is enz.
EVERFRESH DELIGHTS SUPERMARKET, EVERFRESH DELIGHTS SUPERMARKET, MIKE’S CORNERSTORE

In de supermarkten kun je naar binnen gaan, en een winkelwagentje of mandje pakken, en kun je producten in de mandje leggen, als je alles hebt ga je naar de kassa, en ga je betalen. Als werk kun je gewoon zien wat je sim doet.
WILSONOFF COMMUNITY THEATRE, THEATER, (METROPOLIS MOVIE THEATER HEB IK ZELF NIET, KAN ALLEEN MET AMERIKAANSE PEPSIE FLESSEN)

Hier kun je naar binnen, naar de bioscoop en naar concerten, en voorstellingen, als werk kun je gewoon zien wat je sim doet.
MAUSOLEUM, EGYPTIAN MAUSOLEUM, CHINESE MAUSOLEUM, JOLINA FAMILY MAUSOLEUM

dit kan gewoon het zelfde blijven
TIME MACHINE

die kan netzo goed het zelfde blijven
(SUBWAY, METRO, ZIE HET APARTE BOVEN)

SCHOOL

Hier kan je zien wat je sim doet, dat die in de klas zit te leren enz. Met levensweg, als je ******* in het lab doet, zie je je kind ******* in het lab gooien, en als je met een bal gaat, zie je ze op het bal dansen enz. en is er een DJ, als je met ambities lerlaar bent, zie je gewoon wat je sim doet.
DE AMBULANGE

Er zijn al brandweer wagens en politie wagens, en er onbreekt dan ook nog een ambulange, en dat je een beroep als werker in de ambulange kan doen.
VUILNISWAGENS

In de sims 1 kwam er geloof ik ook een vuilnis man langs, als ze dat nou ook is in de sims 3 doen, zou het helemaal geweldig zijn.
TRACKERS ENZ. VOOR DE BOERDERIJ

Over de #boerenleven ding, zou het ook wel fijn zijn om trackers te hebben.
KOEIEN

Elke dag lekker verse melk
KIPPEN

Het zou nog eens leuk zijn om een kippen ren in je tuin te hebben En dat je elke dag verse eieren kan koken en bakken.
IJSSHUIVERS

Met de weeromstanheden uitbreiding zou het ook super gaaf zijn om ijsschuifers in je buurt te hebben, en dat je daar een beroep in kunt hebben.

Reacties

  • Opties
    lolzz1lolzz1 Berichten: 29
    augustus 2011 aangepast
    en nu? ;p
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2011 aangepast
    Ik weet niet hoeveel ruimte jij op de pc hebt staan ? :XD:
    Ik heb zo'n idee dat mijn laptop dan erg traag gaat zijn ..
    Sommige ideeën zijn erg leuk trouwens, al zijn de meeste niet echt vernieuwend. En ik denk ook dat die snelweg naar een andere wereld geen succes is (weet je hoe groot een wereld is? En dan heb je er ineens een stuk of 5!).
  • Opties
    Joyce_simloverJoyce_simlover Berichten: 285
    augustus 2011 aangepast
    Er staan wel een paar leuke dingen tussen.
    Maar je beschrijft gewoon een groot deel van andere games.
    EA gaat die ideeën niet stelen. Dat zou plagiaat zijn.
    Het zou misschien wel een leuk spel zijn. Maar het is onmogelijk.
    Veel te veel werk. En je pc gaat dit niet aankunnen.
    Een paar dingen komen misschien later wel is terug.
    Ik denk dat er een grote kans is op duikplanken en glijbanen.
    Maar zeker niet aanpasbaar. Te ingewikkeld.

    Maar wel is iets anders. Leuk badacht :D

    Ps: let op je spelling in sommige delen
  • Opties
    stripedpiratestripedpirate Berichten: 8
    augustus 2011 aangepast
    jaa sommige zijn echt leuk,,
    ik wil dta het in sims é een keer ander weer is dan altijd zonnig,,
    het moet ene keer onweren/sneeuwen/regene :D
  • Opties
    gewoonmarcogewoonmarco Berichten: 34
    augustus 2011 aangepast
    nou dan wens ik je veel plezier met wachten tot de sims 5 uit komt met uitbreidingen :twisted:
  • Opties
    R51210YR51210Y Berichten: 4
    augustus 2011 aangepast
    Hoeveel geheugen heb je op de computer staan :D Wel heel erg leuke ideeën! Zijn we stillaan nog niet toe aan een Sims 4 met alles erop en eraan zoals met een paar van je ideeën :P EA en die van Rollercoaster Tycoon moeten samen werken! Geweldig idee dit! :D
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    augustus 2011 aangepast
    Sommige ideeën zijn wel leuk, maar ik denk dat het nogal moeilijk realiseerbaar zou zijn, moest EA games deze allemaal in de desims verwerken.

    Ik vind desims3, buiten een aantal puntjes eigenlijk best wel goed, en ik betwijfel dat er nog een sims4 ooit zal uitkomen, die over nog meer opties beschikt.
    Sommige pc's zouden het gewoon niet kunnen halen.

    Maar ik denk dat sommige punten zoals de duikplank en zwembadopties, misschien ooit nog eens bij een uitbreidingspakket zullen zitten.

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    ZoevosjeZoevosje Berichten: 108
    september 2011 aangepast
    Lijkt me heel leuke ideetjes maar als je ze allemaal wilt hebben dan zal ik mijn Pc moeten upgraden met een paar terrabites :s
  • Opties
    SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    september 2011 aangepast
    Sommige ideeën zijn wel leuk. Maar mijn pc is al best wel sloom de laatste tijd en loop elke keer dat ik speel wel minstens 1 keer vast.
    Dus ik denk niet dat mijn pc al die nieuwe ideeën erbij kan. Die gaat dan écht crashen. ;)
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top