Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Heeft the sims Abracadabra securom?

Hallo!

Weet iemand van jullie toevallig of de sims Abacadabra al securom had? (Ik vraag me namelijk af of dat de reden kan zijn waarom ik mijn spel niet goed kan installeren).

Alvast bedankt!

Reacties

  • steventerbekesteventerbeke Berichten: 72
    juli 2011 aangepast
    Nee, The Sims Abracadabra heeft geen SecuROM. Het ligt dus ergens
    anders aan; misschien aan de instellingen van je computer.

    Kun je misschien uitleggen wat jij op je scherm ziet als het spel
    zich niet wil installeren? Dan kan ik je misschien verder helpen.
  • AliceJunier86AliceJunier86 Berichten: 25
    juli 2011 aangepast
    Het probleem is als volgt: ik kan alles gewoon installeren, maar als ik dan vervolgens wil gaan spelen geeft Abracadabra aan dat er een nieuwe uitbreiding na Abracadabra is geinstalleerd en dat Abacadabra dus opnieuw geinstalleerd moet moet worden. Als ik daar vervolgens toestemming op geef dan is de volgende vraag of ik Abacadabra wil deinstaleren. Dat zorgt er dus voor dat alles (kwa sims dingen) van mijn computer af gaat, dus ik zit een beetje in een raar cirkeltje.
  • steventerbekesteventerbeke Berichten: 72
    juli 2011 aangepast
    Maak een back-up van je spelgegevens en doe wat je scherm zegt. Misschien verhelpt dat het..
  • brent300brent300 Berichten: 60
    augustus 2011 aangepast
    wie speelt dat nu noch het werkt toch niet meer op nieuwe pc's.
  • steventerbekesteventerbeke Berichten: 72
    augustus 2011 aangepast
    1. 'Noch' is geen woord in de nieuwe spelling.

    2. Ik heb een laptop met Windows 7 uit april 2010 en daarop werken The Sims (met alle uitbreidingen), De Sims 2 (met alle uitbreidingen/accessoirespakketten) en De Sims 3 (met 1 uitbreiding/4 accessoirespakketten) super goed, dus eigenlijk is dat niet waar en ben ik het niet met je eens. Ga maar eens naar www.systemrequirementslab.com/cyri ! Daar zul je het antwoord vinden als je Vista of 7 hebt.

    3. Niet iedereen heeft het geld en de tijd om een nieuwe PC te kopen, en daarom spelen ze The Sims of De Sims 2 nog.
  • KarinLKarinL Berichten: 87
    augustus 2011 aangepast
    Het werkt prima op nieuwe computers. En er zijn nog heel veel mensen die het spel nog spelen, of zelfs weer zijn gaan spelen de afgelopen jaren.

    Als je Engels een beetje redelijk is, kun je heel veel (ook technische) informatie vinden op dit forum:

    http://www.simblesseoblige.com

    Dat is een forum speciaal voor Sims 1 - en vooral veel mensen die hacks en voorwerpen maken voor het spel.
  • xAngelCakexAngelCake Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Hallo,

    Dit probleem wat AliceJunier86 aangeeft heb ik nu ook. Precies hetzelfde.
    Ik heb altijd Sims Deluxe Edition kunnen spelen + alle uitbreidingspakketen, behalve hot date want deze deed het raar genoeg niet.
    Zins eergisteren heb ik hot date gekocht via Bol.com en heb deze dus gelijk geinstalleerd! De eerste dag deed die het maar nadat ik de laptop uit had gedaan en opnieuw het spelletje wou spelen deed deze het niet meer en zit ik nu met het probleem wat Alice ook heeft/had.

    Is er al iemand die hier al wat meer van af weet en mij kan helpen?
    Ik heb al echt heel internet doorgezocht maar kan er niets over vinden.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Neem contact op met EA.
    (hier staat hoe je dat kan doen: https://www.simsexpressie.nl/contact-met-ea.html)

    En als ze een oplossing voor je hebben, kun je het hier dan plaatsen?
    Ik ken meer mensen die The Sims nog hebben. ;)


    Succes!

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top