Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Help! Ik kan geen sims meer 'besturen' wanneer ik reis

karolientjekarolientje Berichten: 26
Hallo iedereen! Ik zit met een probleem en dat is namelijk wanneer ik met mijn sims reis, kom ik wel op de bestemming aan maar kan ik niet meer zien met welke sim ik er ben. Ik kan ze niet meer besturen en geen enkele actie uitvoeren ik kan enkel de kaart bekijken. Kan iemand mij helpen?? :?: :? x

Reacties

  • TinekeDijkstraTinekeDijkstra Berichten: 3
    juli 2011 aangepast
    Ik heb van precies hetzelfde last! Ben maar terug gegaan naar het laatst opgeslagen spel, maar dat is echt al een tijdje terug... baal hier heel erg van. :( Ik las ergens dat dit een bug is, en dat er dus op een nieuwe patch gewacht moet worden... (weet niet of dit waar is, maar lijkt me logisch)
  • karolientjekarolientje Berichten: 26
    juli 2011 aangepast
    Okeejj' Mercikes (:
    Laat ons hopen dat die patch snel komt ;D
    x
  • Stephanie024Stephanie024 Berichten: 99
    juli 2011 aangepast
    De laatste patch is het hele probleem geweest.

    hier is de oplossing

    ik vond dit op het amerikaanse forum.

    en het werkt heb het net zelf getest..Ik kan weer spelen met sims op vakantie!!!



    I've found a solution to this:

    Change active household, save the game, then change active household back to your original household and hey presto, for whatever reason, you can travel and appear in the world again.

    Took me the best part of the day to work that out


    Vertaling
    verander je actieve huishouden, sla je spel op, verander je actieve huishouden weer terug naar je oude orignele huishouden. schijnbaar kan je oude originele huishouden weer gewoon fatsoenlijk reizen en zijn ze weer zichtbaar
  • karolientjekarolientje Berichten: 26
    juli 2011 aangepast
    Ouuh Super Bedankt Ik Ga Het Meteen Uitproberen :D
    x
  • karolientjekarolientje Berichten: 26
    juli 2011 aangepast
    Oooow Yes!! Het Werkt! Heel Erg Bedankt!
    x
  • jordyredjordyred Berichten: 1
    augustus 2011 aangepast
    Help, als ik een foto maak met mijn camera kan ik mijn sim niet meer besturen.
    Ik kan nog wel gewoon de kaart bekijken maar mijn sim is bevroren.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2011 aangepast
    jordyred schreef:
    Help, als ik een foto maak met mijn camera kan ik mijn sim niet meer besturen. Ik kan nog wel gewoon de kaart bekijken maar mijn sim is bevroren.

    Dat is een bug. Als je sim bevroren raakt kan je de sim resetten met een cheat. Dan heb je weliswaar niet de foto maar je sim is niet meer bevroren en wordt in neutrale staat thuis of in het basisskamp (als het tijdens een vakantie gebeurt) afgeleverd.

    Open het cheatvenster met ctrl+shift+c en typ in
    Resetsim <voor en achternaam sim>
    (zonder die pijltjes de naam invoeren)
  • karolientjekarolientje Berichten: 26
    augustus 2011 aangepast
    jordyred wrote:Help, als ik een foto maak met mijn camera kan ik mijn sim niet meer besturen. Ik kan nog wel gewoon de kaart bekijken maar mijn sim is bevroren.


    Ik heb dit ook al voor gehad en ik ga dan naar het koopmenu
    en gebruik de cheat " moveobjects on "
    Daarna verplaats ik de bevroren sim naar een andere plek en hierna beweegt hij weer..
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top