Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Kavel goed plaatsen

Reddragon1609Reddragon1609 Berichten: 27
Hoe kun je ervoor zorgen dat een kavel mooi aansluit tegen de straat? Ik dacht dat ik een bepaalde knop moest induwen terwijl ik de kavel vastheb, maar ik heb bijna elke knop al eens ingeduwd en ik vind het maar niet...

Reacties

  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    juni 2011 aangepast
    Dat wil ik ook weten ..
    Ik ben daar altijd druk mee bezig, maar dat wil maar niet lukken :?
  • Opties
    YanniickGYanniickG Berichten: 42
    juni 2011 aangepast
    kheb net hetzelfde probleem, probeer het eens te stellen bij technische vragen
  • Opties
    YanniickGYanniickG Berichten: 42
    juni 2011 aangepast
    Hey,

    Ik heb het gevonden denk ik: ga eens naar lessen en daar vanonder bij wereldbewerker

    Je moet op ALT drukken en dan kun je de hoek aanpassen
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2011 aangepast
    ^ Dit is hele bruikbare info. Dat ga ik zo dadelijk even uitproberen. Bedankt.
  • Opties
    Haushinka1984Haushinka1984 Berichten: 415
    juni 2011 aangepast
    YanniickG schreef:
    Hey,

    Ik heb het gevonden denk ik: ga eens naar lessen en daar vanonder bij wereldbewerker

    Je moet op ALT drukken en dan kun je de hoek aanpassen

    Thanx! Leuke tip, ga ik ook zeker eens proberen.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2011 aangepast
    De tip van YanniickG werkt! Hier ben ik heel blij mee. Sommige lege kavels die ik plaats, klikken als het ware aan de weg vast wanneer ik ze goed plaats. Alleen sommige lege kavels kan ik wel plaatsen maar die klikken niet aan de weg vast waardoor er een kleine ruimte zit tussen de kavel en de weg. Ik heb wel eens een filmpje gezien waarin gezegd werd dat dit soort kavelplaatsing in CAW niet geaccepteerd wordt door de Uitwisseling wanneer je dit upload. Alleen deze stad (Sunset Valley ben ik aan het verbouwen) is niet voor uploaden maar voor mezelf. En ik werk nu niet met CAW maar met stad bewerken in de game. Maakt dit dan iets uit, dat sommige geplaatste kavels niet naadloos aansluiten op de weg?
  • Opties
    Reddragon1609Reddragon1609 Berichten: 27
    juni 2011 aangepast
    Oke mercikes! Ik had nog niet gekeken bij de lessen... :)
  • Opties
    Reddragon1609Reddragon1609 Berichten: 27
    juni 2011 aangepast
    SimLibby schreef:
    De tip van YanniickG werkt! Hier ben ik heel blij mee. Sommige lege kavels die ik plaats, klikken als het ware aan de weg vast wanneer ik ze goed plaats. Alleen sommige lege kavels kan ik wel plaatsen maar die klikken niet aan de weg vast waardoor er een kleine ruimte zit tussen de kavel en de weg. Ik heb wel eens een filmpje gezien waarin gezegd werd dat dit soort kavelplaatsing in CAW niet geaccepteerd wordt door de Uitwisseling wanneer je dit upload. Alleen deze stad (Sunset Valley ben ik aan het verbouwen) is niet voor uploaden maar voor mezelf. En ik werk nu niet met CAW maar met stad bewerken in de game. Maakt dit dan iets uit, dat sommige geplaatste kavels niet naadloos aansluiten op de weg?

    Dat maakt voor het spel zelf niets uit, enkel voor het uitzicht. Ik heb liever dat alles mooi aansluit. Wanneer je dan bijvoorbeeld een pad maakt van de straat naar de voordeur, dan sluit dit mooi aan op de weg en heb je geen ruimte tussen de straat en het pad. :wink:
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2011 aangepast
    ^ Dank je wel.
  • Opties
    Simfreak89Simfreak89 Berichten: 1,656
    juni 2011 aangepast
    Ooh. Dat is handig om te weten. :)
  • Opties
    romyntjeromyntje Berichten: 139
    juni 2011 aangepast
    je kan dat ook met meubels doen.
    Gewoon alt indrukken en je kan ze zonder ''moveobjects on'' zetten waar je maar wilt, behalve waar het niet kan bijvoorbeeld door de muur ofzo.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2011 aangepast
    ^ Dat wist ik niet. Ook handig om te weten!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top