Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wat wil je kwijt? (deel 2)

«134567411
MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
Ik heb maar even de vrijheid genomen om een nieuwe aan te maken. Hij kan uiteraard altijd geslot worden als die ander het weer doet :). Maar na testen deed ie het nog steeds niet, terwijl in alle andere topics gewoon wel gepost kan worden.



Na meer dan 20000 berichten en meer dan 200000 keer bekeken te zijn, een nieuw WWJK!


Wil je wat kwijt?



Druk met school? Ouders, zusjes, broertjes die je helemaal gek maken? Wil je even je verhaal kwijt over wat je hebt meegemaakt vandaag?
Dat kan dan hier! Hou het een beetje netjes, hou je aan de regels en blijf lief voor elkaar!

Reacties

  • xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    februari 2011 aangepast
    Yeah, nieuw topic. 8)

    Maar ik durf niet meer naar een volgende meeting te komen hoor, na die puzzel in het forumspel. :XD:
  • MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    februari 2011 aangepast
    Cool, een nieuwe :mrgreen: ja die andere deed het niet meer, best wel raar want de rest deed het wel..

    Anyway ik ben ziek :( en dat is **** want ik heb morgen een examen en ik zou met S. naar de Fashionshow gaan :(
  • CSims482CSims482 Berichten: 879
    februari 2011 aangepast
    Ik zou het opzich wel lekker vinden hoor, een nieuw topic. Misschien kan ik het dan eindelijk volgen...

    Die andere doet het niet dus dan post ik hier maar:

    Voor de huh, waar gaat dit over: zie het oude forum.

    Erfelijkheid was leuk ja!
    Ik weet niet welk jaar je doet nu, maar in 5vwo wordt het wel heel saai :(
    Dan ga je helemaal op scheikundig niveau en dan is er niks meer aan...
    Maar dat is misschien voor iedereen anders...

    Ik ga nog even lekker do.uch.en en dan NAAR BED :D

    Oeh, Kelsey, dat klinkt wel heerlijk ja.
    Na hard werken is een biertje zo verdiend!
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    februari 2011 aangepast
    Ik heb geen probleem met een nieuw topic.
    Hoewel ik wat geduldiger ben, en het nog een dag wilde aankijken.

    Onze dramaqueen poes is nog steeds pislink.
    We hadden vanavond haar kapje afgedaan, ze weigert namelijk te eten en te drinken, en met name dat laatste kan gevaarlijk zijn.
    In no-time had ze haar wond weer open gelikt.
    Jammer, maar kapje moest dus weer om.....
    Laat ik het zo zeggen, ik hoop dat mijn hand tegelijk met haar wond genezen is. ;)


    Some angels choose fur instead of wings
  • femsfems Berichten: 4,095
    februari 2011 aangepast
    Hihi, ik had net ook al een paar keer geprobeerd te posten, maar op een gegeven moment heb ik het opgegeven :XD: Ik dacht al dat een nieuwe beter was, maar toen kwam ik niet meer van de errors af :roll: Dus ik dacht ik kijk na het ******* wel ff :P

    En heel stom :XD: Maar ik dacht nog toen ik het overzicht zag en Moep als laatste had gepost dat het wel cool zou zijn als Moep een nieuwe WWJK zou openen :XD: Aangezien Edwin de vorige had geopend en Moep er toch best vaak in post ;)
    __________

    Ik heb nu alle stof doorgenomen voor mijn tentamen, wat op zich een wonder is aangezien ik morgenmiddag pas het tentamen heb. Zo'n studiemaatje is toch wel handig :lol: Maar morgenochtend moet ik die 44 A4 nog eventjes goed doornemen en dan hopen op een goed cijfer! :mrgreen: I en ik hebben al afgesproken dat we volgende week waarschijnlijk ook samen gaan leren (we nemen zaterdag allebei vrij smileyHOLY) want dan heeft I een herkansing en ik dacht K&G te hebben, maar dat is pas een week later :XD: Maar dan begin ik in elk geval op tijd met leren en I zei ook al dat ik desnoods gewoon ga schrijven, zolang I maar 'sociale controle' heeft en iemand die zegt dat SOGgen niet mag :P
  • PiekePieke Berichten: 521
    februari 2011 aangepast
    huh! ik had helemaal niet door dat hij het niet deed. :XD:
    ik dacht alleen: wow het is wel heel stil vandaag :roll:

    en wat ik nog kwijtwilde: ik ga AK echt hard verpesten :XD:
    maar dat vind ik niet zo erg, want ik heb het echt gehad met leren, plus dat al mijn toetsen goed zijn gegaan en ik heb mijn herkansingen toch niet nodig. dus die kan ik mooi voor AK gebruiken dan :lol: (wel heel lelijk, van al mijn AK toetsen die ik de afgelopen 2 jaar heb gehad, heb ik er één níet herkanst, de rest allemaal wel, hahahaha :) )

  • EdwinEdwin Berichten: 4,358
    februari 2011 aangepast
    Wel jammer dat het oude topic het niet meer doet, want dat was een van de weinige topics die al vanaf het begin bestaat en zo'n huge aantal posts heeft.
  • NiekiieNiekiie Berichten: 693
    februari 2011 aangepast
    Zo, dit stukje tekst had ik gisteren nog geschreven. Ik werd er echt gek van dat ik steeds die error kreeg xD

    Gisteren de eerste les gereden op mijn nieuwe manege. Het was erg leuk en heel anders dan de halfuur-lesjes die ik altijd reed op mijn oude manege. Ik leer hier veel meer en galop ging veel beter.
    De paarden waren wel een beetje eigenwijs, maar daar leer je juist ook weer van :P Alleen zat een (dik) meisje de hele tijd haar **** te slaan, omdat hij niet wilde luisteren. Dat was echt vet zielig, de knallen klonken door de bak :shock: Op het laatst noemde ze het **** ook nog dik. Toen wilde ik eigenlijk zeggen 'kijk naar jezelf', maar dat leek me iets te gemeen :roll:

    ---

    En ik haat het dat ik jaloers ben. Ik wil niet jaloers zijn.
  • xJenniferxJennifer Berichten: 4,058
    februari 2011 aangepast
    Laatste dagje school en dan weeekeeeeeeeeend.. met nog veel meer school en niet luie dingen :mrgreen:
  • AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    februari 2011 aangepast
    Edwin schreef:
    Wel jammer dat het oude topic het niet meer doet, want dat was een van de weinige topics die al vanaf het begin bestaat en zo'n huge aantal posts heeft.
    Ik denk dat er gewoon een beperkte ruimte is voor ieder topic, dus na zooooooveeel berichten dat hij errors gaat geven..



    Maar goed, gisteren 2 x een 10 gehaald voor Nederlands. IN YOUR FACE :mrgreen::lol:

    Vandaag rekenen en dan moet ik 3 uur wachten op de 'voorlopige uitslag' terwijl ik al weet dat ik geslaagd ben.
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    februari 2011 aangepast
    ^ Nog gefeliciteerd trouwens, ik wilde het gister al posten, maar ja...

    Fijn dat je weer kan posten, het lukte mij gister in het oude topic ook niet.

    Ik had gisteravond tekenles, en ik was gewoon lekker bezig met tekenen toen ik vanuit mijn ooghoek een heel grote, d.ikke zwarte spin over de vloer zag lopen. Echt zo'n griezel. Ik ben sowieso bang voor spinnen, maar een hooiwagen bijvoorbeeld vind ik minder erg dan zo'n grote als deze.
    Dus ik raakte een beetje in paniek, ik hield de spin angstvallig in de gaten, maar al snel zag ik 'm niet meer. En ik ben zo verlegen als de pest, dus ik durf dan eigenlijk niks te zeggen tegen degene waarbij ik tekenles volg.
    Ik keek of-ie bij mijn tas zat, maar ik zag hem nergens meer. Ik kreeg echt van die typische angst-kenmerken; ik kreeg hele warme wangen en ik voelde mijn hart sneller kloppen.
    Ik heb me toen maar zoveel mogelijk gericht op mijn tekening en hoopte dat ik Meneer (of mevrouw) Spin niet meer zou zien lopen, want dan zou ik er alleen maar op gaan letten. Het voelde alsof ik weer even elf was. :oops:
    En misschien denken sommige mensen nu dat ik me aanstel, maar ik vind spinnen gewoon eng en het was ook echt een Hele Grote.

    En nu waait het hier heel hard. :shock:

    En ik kan trouwens niet geloven hoe regelmatig er iemand doodgaat in McLeod's Daughters. Ik heb het een aantal jaren terug bijna elke avond gekeken, en nu zie ik soms 's middags rond vijven een stukje. En nou zag ik dat Jodi ook al dood was. :shock:
  • VlitsVlits Berichten: 696
    februari 2011 aangepast
    Gister had ik een best heftige terugval van mijn hersenschudding :( Ik kon niet meer praten, niet meer bewegen.
    Ik was midden in een badminton spel met mijn arashi bestuur en het bestuur van de badmintonvereniging. Mijn vriend, die onderdeel is van dat laatste bestuur, stond naast me goed te spelen, terwijl ik er niets van bakte. De pijn in mijn been van iemand die erop was gevallen met jiu jitsu training ervoor, werd steeds erger. En opeens voelde ik me niet zo lekker meer. Misselijk zelfs. Dus ik wil dat tegen mijn vriend zeggen en aan de kant gaan zitten. Maar toen kon ik al niet meer praten. Erger was dat ik ook niet meer mijn arm kon bewegen. Kortom, ik kon niemands aandacht trekken en stond daar. Shuttle ging heen en weer, heen en weer. En opeens viel die voor mijn voeten. Dus de rest kijkt naar mij. Ik kijk naar mijn vriend en bij poging drie kon ik eindelijk stotterend zijn naam uitspreken. Toen wist hij gelukkig al hoe ver het was. Daarna een huilbui van een paar minuten, en het eerste kwartier kon ik alleen maar stotteren.

    Ik dacht dat ik er van af was, al sinds de kerstvakantie :( Het niet kunnen praten heb ik wel eerder gehad, dat was meestal een drempel voor een grote huilbui. Maar dat ik niet mijn arm kon bewegen, hoe kort het ook was, was nieuw en echt heel eng. Ik heb natuurlijk ook wel flink grenzen opgezocht deze week. Had 4 uur geslapen en nog 2 uur overdag, en de laatste paar nachten al niet zo geweldig door de drukte en stress. Tegen beter weten in ben ik toch gaan trainen. Ik was al helemaal kapot gister, mijn 1e echte dag als full time bestuur. Dat is toch wel even heel apart en alles is nieuw. Vervolgens loop ik mezelf de hele dag te zeggen: vanavond moet je trainen! Ik moet leren voor mijn bandexamen dinsdag, ik moet trainen voor het NK 12 februari. Dat laatste is een wereld van stress apart.

    Ik heb mijn weekendplannen al geannuleerd, nu moet ik gewoon heel veel uitrusten. Zover dat mogelijk is.
  • xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    februari 2011 aangepast
    @Keef, ik denk niet dat je je aanstelt. Iedereen is nu eenmaal ergens bang voor. Ik ben ook doodsbang voor spinnen.

    Mijn huisgenootje had op het bord in de keuken geschreven:
    New family member!
    Name: Inge
    Occupation: 'Kot' Spider
    Home: Bucket next to the fridge
    Thoughts: Please don't squish me


    En toen ging ik dus in de emmer kijken en daar zat een spin zo groot als mijn vuist. :shock: (Ik heb wel kleine handen, maar dan nog, hij was gigantisch en ik overdrijf niet eens) En zij weet hoe ontzettend bang ik ben voor spinnen en dan laat ze hem gewoon zitten. :shock:

    Maar pap was er toen ook en die zei dat de spin nep was, omdat ie zo groot was en toen pakte hij de emmer op en toen sprong de spin. :shock: Dus hij was niet nep. En toen vond pap het toch ook een beetje creepy en heeft 'm uit het raam gegooid. Zo'n spin kraakt echt als je erop gaat staan, zo groot was ie. Maar ik heb niks tegen mijn huisgenootjes gezegd, laat hen maar lekker denken dat de spin uit de emmer is gekropen en ik weet van niks. :P
  • MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    februari 2011 aangepast
    Ik had een keer een spin op mijn kamer en toen ging ik er mijn schoolboeken naar gooien maar uiteindelijk wist ik niet meer onder welk boek hij nou zat en toen kon ik geen schoolboeken meer meenemen naar school :oops:

    Wiskunde was best wel makkelijk, dus ik hoop dat ik een beetje een goed cijfer heb. En dat mijn afrondingen kloppen want ik twijfel :XD: maarja ik zie wel, ik heb vet hoofdpijn dus ik ga dadelijk in bed liggen en bedenken wat ik vanavond nou ga doen.. :(
  • AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    februari 2011 aangepast
    Ik ben zo blij dat rekenen niet mee telt, had een 4,7 :X Jup... ik ben geen reken magnaat :mrgreen: Vind je het gek na 4 jaar geen rekenen te hebben gehad?
    Achja hij telt niet mee voor het diploma, wat opzich best raar is. maar goed maakt niet uit.


    Over half uur uitslag, ben best zenuwachtig ondanks dat ik weet dat ik gewoon geslaagd ben.
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • CrumeltjeCrumeltje Berichten: 254
    februari 2011 aangepast
    Ik vond het ook al verdacht stil in het oude topic. :lol:
    Jammer van het oude topic, maar een frisse start is ook niet verkeerd. :D

    Mijn werkplaatshandboeken voor de Mazda zijn binnen! :mrgreen:
    Ziet er echt tof uit, al die tekeningen en schema's, vooral de bedradingsschema's. :lol:
    Helaas staat er niks over de koppeling in, ik denk dat daar een ander onderdeel voor is, maar die is nergens te krijgen. Dus mocht die vervangen moeten worden, dan wordt dat een beetje zelf uitvogelen.
    Ik ben inmiddels ook lid van de ANWB dus I'm good to go! :mrgreen:

    Eindelijk even een paar daagjes rust van school, kan ik eindelijk blij zijn. En kan ik eindelijk rustig van Sims3 Ambities genieten en van Spyro: Enter the dragonfly & A hero's tail, en van Epic Mickey sinds lange tijd. :mrgreen: Geen verveling voor mij. :lol:

    Ik proefde trouwens een beetje van die antibiotica die mijn ratje knoeide om ff te zien wat ik haar nou gaf, maar ****, antinagelbijtspul is er niks bij vergeleken. En daar moet ik 0.5mL per dag van door haar strot douwen. Arm beestje... :(
    un6mz2wygoxf.jpg

  • EefieEefie Berichten: 3,854
    februari 2011 aangepast
    @Kelsey, Wauw :-o
    @MissyEefje, Omg :lol:

    Ik ben niet meer zo bang voor spinnen, en ik laat ze altijd zitten. Zilvervliesvisjes ook, maar soms schieten ze opeens vlak langs je hand weg en dan schrik ik en dan roep ik mijn vader die het weg moet halen (meestal zijn het er dan 2 in plaats van de orginele 1 :XD: )



    Maar goed, ik had gisteren een superleuk bericht geplaatst over mijn droom waar allemaal verschillende thema's in verworven waren en dan doet die ***error het en dan is het weg en dan had ik het gekopieerd op iPod (dat is echt vet lang typen :shock: ) en toen kopiëerde ik per ongeluk een bericht van Keef, dus toen was mijn bericht weg :shock:

    Ik ben nu weer ziek thuis, hopelijk voor de laatste dag. Dit is meer een dag van uitzieken dan eigenlijk echt ziek zijn als je snapt wat ik bedoe... Vast wel.
    En ik zit weer te denken aan haarverf, ik zou mijn haar weer eens willen verven in een kleurtje. Groen zou wel vet cool zijn, maar ik heb maar 1 groen T-Shirt en 1 T-shirt waar groen in zit, dus dat word wat moeilijk aangezien tja... Dus ik denk dat ik weer voor blauw ga, maar dan gewoon mijn hele kop want ik wil het zelf doen en dus niet naar de kapper... Moet het natuurlijk alleen eerst vinden en aangezien je dat hier niet hebt moet ik naar de grote stad toe. Ik kan naar Haarlem, Amsterdam of Amstelveen gaan, lekker met de trein :twisted: maar dat wil ik dan ook weer niet want dan ben ik weer alleen... Naja, ik zie wel :P
    En ik wil volgend jaar in de vierde op drumles en op nog een andere sport dan een vechtsport. Misschien basketbal, maar ik zag ook een gave schaatssport, kortebaanschaatsen ofzo. Maar dan ben ik weer bang dat ik niet snel genoeg ben, maar ja, zal wel. Laat ik eerst maar eens in de vierde komen. En ik wil deze zomer ook heel graag leren kitesurfen, net zoals de vorige twee zomers wat eigenlijk niet is gebeurd...



    Mijn gisterverhaal:

    Gisteren om 12 uur werd er aangebeld door een bloemenman, of ik de bloemen van de buren in ontvangst kon nemen want er was niemand thuis en verder op de galerij ook niet. Hij zei dat het maar een klein bosje was, dus ik liet hem naar boven met de bloemen. Doe ik de deur open heeft hij in zijn hand een pot bloemen zo hoog als ik minus de benen (dus van kop tot middel zeg maar) en dan nog een boeket bloemen voor in mijn andere hand :-o Hij moest de deur dicht voor mij doen want dat lukte me niet. Maar echt, hij zei een klein bosje bloemen o.0 Wat verstaat hij dan over groot?! 0.o
    De buren hebben ze trouwens opgehaald, maar ik had het boeken in een vaas gezet, en pap liep dus met die twee dingen in de hand en ik zei gauw dat de vaas van ons was, want ik zag hem er wel voor aan om die vaas aan ze mee te geven :XD: -hijdachtechtdatdievaaserbijhoorde :lol: -

    Maar goed, mijn droom van gisteren:

    Gisterochtend was ook wel raar, want ik had kort (maar goedig) geslapen en ik zei gelijk dat ik misselijk was, wat ook zo was, maar ik stond niet eens op zo moe was ik. Dus toen pap weg ging en alles had uit gedaan behalve de radio besloot ik dan ook nog om even te gaan slapen. Maar dat lukte me niet :-o En toen ik eindelijk zoiets had van, ja okey, ik ben nu niet meer moe laat ik maar opstaan, viel ik in slaap :lol:

    Maar in mijn droom zaten verschillende onderwerpen achtig ietsen :-o:

    De Efteling, het forum, de meeting, WIDM, Assassin's Creed (II), een film die ik eergisteren zag over leukemie met Cameron Diaz, mijn klok, mijn vriendin, horloges, een achtbaan, de kerstmarkt in Keulen, kanoën, Top Gear, Artemis Fowl...
    Echt raar :-o

    Het eerste begin kan ik met niet meer herinneren maar we waren in plaats dat niet de efteling was, maar iedereen noemde het de efteling en Ferri was er (met gipsbeen en al :XD: )
    Art en Jan van WIDM waren er ook :-o We besloten een wedstrijdje te gaan kanoën, het waren 8 personen, en 4 per kano (het zag er wel uit als een 2-persoonskano ding, maar goed :XD: ) en Art en een bruinharig meisje (wat later ik werd ofzo) in de gele en Jennifer en Jan in de rode :XD:
    Toen gingen we dus racen, en naar zo een donker ding binnen en een waterval op. En de kano's zaten niet vast aan rails, dus een groep was ook opgeslagen :lol: Maar toen we eruit gingen was het in zo een soort driebank ding (zo een ding dat je dan drie rijen hebt en achter elkaar gaat zitten enzo) en waren we opeens met z'n twaalven :shock:

    Eline en Ferri gingen niet mee, die bleven aan de kant van de attractie zitten in zo een zilveren terrasstoel en tafeltje. Dus toen we er weer kwamen zaten ze op ons te wachten, maar nu onder een overkapping (een rode) waar allemaal zilveren slierten aan zitten en aan die slierten allemaal zilveren horloges :-o Zulke ouderwetse aan een draadje

    Nou, ik besloot naar het winkeltje daarachter (achter Eline en Ferri) te gaan en iets te kopen. Het leek wel zo een kraampje uit Keulen :-o Volgens mij was het dat zelfde kraampje als waar ik toen die glazenversiersels kocht voor in de boom. Toen kwam mijn vriendin Sabine opeens opgedoken die bij me kwam staan en opeens zat mijn oma aan een tafeltje achter me :-o ik had een soort van gesprek en toen schudde ze zo met haar hoofd nee, maar op zo een bemoedigde manier van, die jeugd toch, ofzo...
    Sabine en ik liepen terug, en de groep ging verder, toen ik er achter kwam dat ik mijn klok was vergeten :shock: Niet een horloge ofzo, maar ik heb in mijn kamre een grote wandklok hangen enneh, die was ik dus vergeten in de Efteling :XD:

    Dus liepen Sabine en ik terug om te kijken waar ik die had gelaten (de rest van de groep was al doorgelopen) toen ik hem zag hangen aan een oud gebouw waar iemand aan zat te werken. Sabine klom zo op een zuil/boog/stuk ding sneller dan dat ze het in het echt kan en toen wou ze al die kant op lopen om het te pakken :-o Ik twijfelde heel erg omdat ik dacht dat je daar niet mocht komen, het zag er nogal oud en bouwvallig uit en ze waren daar aan het werken. Dus ik keek nog een keer en toen was het opeens een wit/blauw dingdingdingding... Maar mijn klok hing opeens op de zuil naast me, dus ik pakte hem (of Sabine die alweer naar beneden was geklomen) en toen keek ik om me heen om te kijken wie dat had gedaan toen ik achter een zuil een man zag staan. De man zag ik niet staan, die zat achter de zuil verstopt maar ik zag zijn schaduw. Dus ik zette een pas naar hem toen en zei hey, maar toen rende hij weg. Hij was kaal en deed me heel erg denken aan een personage uit een boek (Artemis Fowl's butler) en hij had een bewakings of politieuniform aan, zo ééntje in sims 2, die witte. En hij rende dus weg, maar eigenlijk keek ik alleen naar zijn schaduw en die schaduw deed me vet veel denken aan dat stukje toen Top Gear in Albanana was met die opschriften en dat ze bij die tankstation waren en dat de crew moest vluchten en dat je zo die rennende schaduwen zag :-o
    Maar goed, hij rende dus weg en ik riep keihard: "DANKJEWEL!" er achter aan, en Sabine en ik liepen weer verder naar de plaats waar de groep was verdwenen.

    En toen werd ik wakker :XD:


    Ik heb vanochtend ook nog een rare droom gehad, maar die was nóg raarder dan deze :-o Daarin zaten 3 jongens uit mijn klas, en mijn vader en mijn huis, en alle leden van WIDM :-o En ik kreeg ook nog vet ruzie met mijn geschiedenislerares/mentrix omdat ik brutaal was ofzo en iemand had geslagen... En ik kreeg mijn cijfer terug en dat was een 6,5 :-o (mijn vriendin zei dat mevrouw zei dat ik een heel hoog cijfer had, en toen dacht ik gelijk wat als ze nou verkeerd had verstaan en een heel laag cijfer is? (dan ben ik wel blij dat mijn onderbewustzijn een 6,5 laag vindt :lol: )) en toen moesten we een verhaal schrijven, en heel veel hadden die gelijk in leveren, terwijl ik er nog niet eens naar gekeken had :-o En toen keek ik er naar en wist ik gelijk een verhaal te bedenken terwijl ik eigenlijk al te laat was en met de volgende opdracht verder moest. En toen was ik opeens weer bij WIDM bij mij thuis en zag ik opeens met die oog-functie van Assassin's Creed dat Houroce een geldkistje vast had, maar dat was dan gedeelte van het verhaal dat ik moest opschrijven en ik ben het gehele einde van mijn droom bezig geweest om een verhaal te bedenken, maar toen wist ik opeens dat ik weer wakker werd terwijl ik nog helemaal niet wakker wou want ik wou verder schrijven, en toen werd ik wakker van het gepiep op mijn raam wat volgens mij de schoonmaker die de ramen lapte geweest zijn :XD:

    Oh, en in het begin had ik ook nog gym, en dat was best een lang stukje maar wat ik daar nou deed...
  • SiimySiimy Berichten: 2,942
    februari 2011 aangepast
    Volgende week halve uren rooster, yeah 8). En het waait hard. En ik heb chocola. En mijn ouders gaan morgen naar een concert toe ofzo, en dan moet ik alweer zelf koken :XD:. Of ik ga bij de buren eten, die zijn aardig. Of C. helpt me xD. Maar ik begin het tostimaken een beetje onder de knie te krijgen!

    Vandaag waren Steffan&ik al om 8uur op school :shock:. Hij was voor het eerst in zijn leven met de bus geweest :lol:. Hij was mee met A. en zij vertelde dat hij helemaal in paniek was omdat hij niet wist wat hij moest zeggen :XD:. En we hadden onverwachts SO van Wiskunde. En we hadden muziek SO. Maar ik kon via de spiegeling van de piano (waar ik voor zat) kijken wat degene achter mij had :XD:. En ik vond het niet eerlijk, want al die muzikale kindjes die een instument spelen die weten dat allemaal al :roll:. En ik dus niet. Maar ik was niet de enige hoor :P. Maar ik had het gevoel dat Steffan&ik de enigen waren die serieus probeerden te leren. Maar we snapten er niks van dus we stopten er maar mee:XD:.
  • ChavisoryChavisory Berichten: 747 Studerende Student
    februari 2017 aangepast
    -
    Post edited by Chavisory on
  • AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    februari 2011 aangepast
    L. is vanochtend geopereerd, en alles is goed gegaan. :mrgreen: Ik was super opgelucht toen ik het sms'je las, en ik had niet eens door dat ik zenuwachtig was. :XD: Ze hebben wel één van haar eierstokken moeten verwijderen, maar gelukkig is dat hele ding weg.

    Gisteren hadden we samen cupcakes gebakken, en ze waren super cool geworden. 8)

    's Avonds moest ik een uurtje oppassen, en ik heb 10 euro verdiend. 8) Omdat ik het de vorige keer moeilijk had gehad met het jochie. En nu eigenlijk ook, want hij heeft een hele tijd gehuild.
  • PiekePieke Berichten: 521
    februari 2011 aangepast
    xKelsey schreef:
    Zo'n spin kraakt echt als je erop gaat staan, zo groot was ie.

    gadverdamme dat hoefde ik ook weer niet te weten :XD:


    Vandaag was dus echt niet mijn dag. mijn toetsen gingen superslecht :D:D

    maarja dat maakt niet meer uit want het is EINDELIJK weekend en het leren zit erop. yay! en nu kan ik eindelijk leuke dingen doen. zoals wie is de mol terugkijken bijvoorbeeld. 8)
  • ferrimulderferrimulder Berichten: 5,099
    februari 2011 aangepast
    @Sarah: Haha, wat een prachtige droom. Mijn dromen gaan ook heel vaak over de Efteling. -Ja, echt.-

    Vanmorgen is mijn gips eraf gehaald. :mrgreen: Die vrouw die hem opensneedtdt (Ze had een koeienbril op) sneedtdt zomaar dwars door Piet Paulusma heen! :shock: En Sarah, Loek en Els zijn ook doormidden. :lol: Sorry.
    En mijn papa kon het niet laten om een grapje uit te halen met de mevrouw. Hij liep zo heel serieus naar haar toe. 'Uh, mevrouw, vanavond op SBS is er geen weerbericht, u hebt Piet Paulusma onthoofd.' :lol: En toen kwam zo'n andere jonge dokter snel naar de handtekening kijken, hij vond het helemaal geweldig. xD Maar ik heb hem wel mee naar huis! 8) Mijn gipspoot dan he, niet de dokter.

    Mijn been is echt belachelijk dun. En dat waren ze al. Maar het was gelukkig niet heel vies.
    Het is echt heel raar om nu weer mijn been te kunnen buigen. Maar ik kan hem niet heel ver buigen, want dat doet echt te pijn. Gewoon lopen doet eigenlijk ook al pijn. :lol: Dus ik loop nu thuis ook steeds met 1 kruk, en op school met 2. En binnenkort mag ik dan weer lekker naar de fysio. Wat ook weer 3 maanden ofzo gaat duren. Lekker dan.

    En ik zat ook al bij fysio voor mijn rug. En mijn ogen doen het niet goed. Dus ik ben de komende tijd nog wel ff bezig. :lol: Volgens mij heeft God een foutje gemaakt toen hij mij maakte.
  • EefieEefie Berichten: 3,854
    februari 2011 aangepast
    ^Natuurlijk heeft God geen foutje gemaakt :-o Hij had je zo een grote Efteling-liefde gegeven dat hij toch ergens op moest bezuinigen...

    En ik ben blij dat je mijn droom leuk vind :lol:

    En altijd leuk om te weten dat ik door midden ben gesneden, en waarom heb je de dokter niet meegenomen? :-o

    Etc.
  • CSims482CSims482 Berichten: 879
    februari 2011 aangepast
    Jezus Kelsey, ik kreeg kippevel van je verhaal. IEL

    Aargh, ik schrijf in koeieletters op mijn hand dat ik mijn rooster moet invullen, zeg het de hele dag tegen mezelf: vergeet ik het alsnog. Gelukkig weet mijn vriendin dat en stuurt ze een smsje ;)

    Trouwens, mijn crush op mijn bijlesjongen is verdwenen als sneeuw voor de zon nadat hij mij heeft laten zitten. Ik had vorige week gezegd: ja, tot volgende week, ik mail nog wel hoe laat enzo. Is goed!
    Vandaag sms ik hem: kun je vanaf 4 uur?
    Uh nee, ik dacht dat het niet meer door ging dus ik heb wat anders.
    !@#$%&*@&#^$
  • Paulientj12Paulientj12 Berichten: 1,237
    februari 2011 aangepast
    @ Spinnending: ooit zat er eens in mijn kamer op de muur een ***** zwarte spin. Ik wilde toen gaan slapen, en mijn vader was al gaan slapen dus ik durfde hem niet vragen om die spin weg te doen. Toen ben ik uiteindelijk gaan slapen na eerst een half uur naar dat ding te liggen staren omdat ik te bang was om het licht uit te doen. Midden in de nacht werd ik wakker en heb ik me helemaal opgerold omdat ik bang was dicht bij de muur te liggen in het geval dat de spin vlakbij mij was. :lol: Toen ik de volgende morgen wakker werd was de spin verdwenen :shock:
    ________________________

    Vandaag bij seminarie hebben we bacteriën gekweekt 8)
    En ik heb 17/20 voor wiskunde :D

    vv. I know 8) :mrgreen:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • LittleMissLienLittleMissLien Berichten: 1,784
    februari 2011 aangepast
    Pieke schreef:
    xKelsey schreef:
    Zo'n spin kraakt echt als je erop gaat staan, zo groot was ie.

    gadverdamme dat hoefde ik ook weer niet te weten :XD:
    Ik dacht dus precies hetzelfde toen ik dat las :XD:

    Waaah eindelijk weekend. Ik was zo dood vandaag op school, echt niet gezond meer. :shock: Mijn ogen vielen tijdens natuurkunde gewoon dicht! Ö
    Maar ik ben niet de enige die dat heeft. Iedereen heeft nu volgens mij last van een winterdip. Maar ja, nog twee weekjes en dan is het vakantie :mrgreen: Lekker skiën, ookal rust je daar volgens mij ook niet echt van uit. :XD:

    Ik heb zin in cake. Dus ik ga er morgen eentje bakken. :mrgreen:
  • lija2lija2 Berichten: 1,336 Vrolijke Volwassene
    februari 2011 aangepast
    ^^ Je hebt de leukste band ever in je onderschrift staan. :mrgreen:
  • SiimySiimy Berichten: 2,942
    februari 2011 aangepast
    ^Jaaaaaaaaa! :mrgreen:.
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    februari 2011 aangepast
    Mmz, de site is raar.. Ik kon net het bericht van Keef aanpassen... Op deze pagina lukt het niet... Weird.


    Mn vakken zijn rond :D Hoera. Niet alles wat ik wilde, maar wel 2 van de 3. Ik heb nu:
    Gothic Fiction
    Shakespeare's Drama
    Animal Writes

    Allemaal literatuur vakken :D.

    En ik heb potverdorie mn essay van Medieval English Romance niet gehaald. ****, het was een prima essay. Die man is echt een rotzak. Ik heb m nu maar gemaild voor feedback en dan hoop ik dat ik niet al te veel hoef te veranderen, want dan kan ik m nog doen en anders doe ik het gewoon niet...
  • sims123girlsims123girl Berichten: 2,531
    februari 2011 aangepast
    ^ Dat kon ik gisteren ook, maar als ik dan op ok of zoiets klikte deed ie het niet.

    Iig, leuk dat er een nieuw WWJK is :mrgreen:

    Vandaag weer stijldansen, over 11 weken moeten we al afdansen :shock: En das precies een week na de excursieweek naar Waleeees :mrgreen: En we gaan serieus in een tentje :shock:
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top