Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Paar vraagjes over Na Middernacht

XaylaXXaylaX Berichten: 51
Kheb de sims uitbereiding nog geen dag en ben er al verslaafd aan, maar er waren wel een paar dingen waar ik niks van weet volgens mij, als ik zo sommige forumposts lees.

Op de voorkant staat een soort bubbelbad(weet niet zeker of het zo heet), maar ik kan het nergens in het spel vinden.

Is het mogelijk om in een normaal eigen huis te wonen? Ik woon nu in een huisje waar bijna geen ruimte is(alleen aparte badkamer voor de rest alles bij elkaar) - Want ik heb weleens iets gehoord over een penthouse ofzoiets?

Waarom zijn er bijna geen sims een clubs? Ook als ik naar een hotspot ga zijn er niet zo veel sims, is dat bij iedereen of ligt dat gewoon aan mijn spel(dat ik iets verkeerd doe ofzo)?

Reacties

  • Opties
    MariskaAmyMariskaAmy Berichten: 2,087 Vitale Vijftigplusser
    december 2010 aangepast
    Het bubbelbad (de bubbelbaden) kun je in de koopmodus vinden bij spullen voor buiten, of bij sanitair. Ligt er dus aan welke modus je gebruikt.

    Er zijn genoeg normale huizen te vinden in Bridgeport! Er zijn in totaal 9 redelijk geprijsde huizen te vinden. Een penthouse is de totale bovenste verdieping van een flat. Maar ook een penthouse is meestal niet groot. Je offert in feite ruimte op om in de stad te zitten.

    Iedere plek heeft piekuren, uren waarin er meer sims zitten dan op andere uren. Als je die combineert met piekdagen, kom je wel volle clubs tegen. Neem bv. de Banzai Lounge. De piekdag van die plek is Vrijdag en Zaterdag. Het Piekuur is 11 uur 's avonds.
    houdt wel in de gaten dat plekken ook maar een beperkt aantal gasten kunnen hebben. De Banzai Lounge kan maar 10 mensen binnen hebben.

    Die getallen gaan trouwens op voor alle lounges.

    v: Graag gedaan ;)
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    XaylaXXaylaX Berichten: 51
    december 2010 aangepast
    Oke dankjewel! :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top