Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Helemaal geen sims bij nachtleven, help!

happyroxyhappyroxy Berichten: 97
Hoi!
Bij al die disco's en Vip ruimtes enzo van nachtleven zijn er echt helemaal geen sims. Alleen die achter de bar staan en die bij deuren.
Ik ben bij elke club enzo geweest maar nergens was er iemand te bekennen.
En dat is iedere keer zo, zo vind ik het niet leuk dat Nachtleven.
Wat kan je hier aan doen, en hebben jullie dit ook?
Help.
Groetjes.
PS: Hoe moet je je eigen topics terugvinden?

Reacties

  • Opties
    MBizarreMBizarre Berichten: 158
    december 2010 aangepast
    Je moet elke dag de krant lezen. Daar staan altijd de hot spots in enzo. Als je daar heen gaat, zullen er iets meer sims zijn.
    Vind zelf dat er dan nog niet erg veel sims zijn, zoals toen bij de trailer te zien was, maarja...
  • Opties
    Kea_AkaneKea_Akane Berichten: 13
    december 2010 aangepast
    MBizarre schreef:
    Je moet elke dag de krant lezen. Daar staan altijd de hot spots in enzo. Als je daar heen gaat, zullen er iets meer sims zijn.
    Vind zelf dat er dan nog niet erg veel sims zijn, zoals toen bij de trailer te zien was, maarja...

    Zelfs wanneer ik de krant lees en naar de zogenaamde "hotspots" ga is er niemand.... Ik vind het heel saai zo en denk eraan om het spel te de-installeren, maar heeft dat wel nut vraag ik me af?!
  • Opties
    XaylaXXaylaX Berichten: 51
    december 2010 aangepast
    Bij mij is het hetzelfde, alleen bij een hotspot waren een paar sims, omdat ik bij de trailer zoveel sims overal zag valt het me in de clubs best tegen. ;)
  • Opties
    chenda94chenda94 Berichten: 36
    januari 2011 aangepast
    Als je veel levenslange blijdschap hebt dan kan je sterrenplattegrond kopen, zo zie je waar alle beroemdheden zijn.

    soms zijn de beroemdheden bij de fitness,thuis,...
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    januari 2011 aangepast
    PS: Hoe moet je je eigen topics terugvinden?

    Bewaar je topics bij je favorieten. Maak bijv. een mapje aan met de naam Sims 3 forum. Hierin bewaar je dan je topic. Je hoeft natuurlijk geen apart mapje aan te maken, je kan het direct aan je favorieten toevoegen, maar het houdt je Favorieten wel lekker overzichtelijk. Wanneer je topic dan naar jouw idee voldoende is behandelt en opgelost, verwijder je deze Favoriet.

    Menubalk - Favorieten - Aan Favorieten toevoegen of Favorieten indelen wanneer je eerst een mapje aan wilt maken. Vervolgens kies je Aan Favorieten toevoegen en je navigeert naar je map.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top