Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Beroemd worden

Hee,
Ik heb nu een sim in de stad Riverview. Alleen nu wil ik haar beroemd laten worden maar dat gaat niet. In mijn stad zijn wel disco's enzo, maar nergens zijn beroemdheden te bekennen om vrienden mee te worden en kansen voor beroemdheidspunten krijg ik ook niet. Wat moet ik nu doen om mijn sim toch beroemd te laten worden?
Alvast bedankt :mrgreen:

Reacties

  • Opties
    sofiesimsofiesim Berichten: 89
    november 2010 aangepast
    hallo

    dat probleem heb ik ook een tijdje gehad maar toen ging zowat dag en nacht naar de disco en naar de bars en dan kom je wel iemand tegen

    grtjs
    Sofie
  • Opties
    Lynda92Lynda92 Berichten: 233
    november 2010 aangepast
    Hier staan nog wat meer tips =)http://simuniverse.page.tl/Beroemd-zijn.htm
  • Opties
    AlienbabsAlienbabs Berichten: 140
    november 2010 aangepast
    Laratjuuh8563 schreef:
    Hee,
    Ik heb nu een sim in de stad Riverview. Alleen nu wil ik haar beroemd laten worden maar dat gaat niet. In mijn stad zijn wel disco's enzo, maar nergens zijn beroemdheden te bekennen om vrienden mee te worden en kansen voor beroemdheidspunten krijg ik ook niet. Wat moet ik nu doen om mijn sim toch beroemd te laten worden?
    Alvast bedankt :mrgreen:

    je kan ook gewoon een band vormen en als je een bericht krijgt dat je moet optreden kan je zo beroemd worden !!!
  • Opties
    Laratjuuh8563Laratjuuh8563 Berichten: 115
    november 2010 aangepast
    Oké dankjewel, ik ga het proberen.
  • Opties
    JolienSims3JolienSims3 Berichten: 64
    november 2010 aangepast
    Vind je niet veel beroemdheden in de carriere van acteur/actrice?

    Ik heb mijn sim daar laten beginnen, en ze had een baas die 5 sterren had, en een aantal collega's die ook sterren hadden. Ik heb ze met hen bevriend laten worden, waardoor ze snel beroemd werd.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    november 2010 aangepast
    Wat ik heb gedaan is beroemdheden die al woonden in Bridgeport opslaan in de bibliotheek. Dan ga ik naar het hoofdmenu, zonder Brideport te saven (zodat ik zeker weet dat die stad oorspronkelijk blijft) en plaats ik ze in Riverview. Ik moet nog uittesten of dit werkt, of ze ook in Riverview de sterrenstatus hebben, want ik ben mijn stadje nog aan het verbouwen.
  • Opties
    riciericie Berichten: 19
    november 2010 aangepast
    Dan even een vraag hiervandaan, ik heb 4 sterren, maar krijg die 5e niet, hoe kan ik die snel krijgen??
  • Opties
    XaylaXXaylaX Berichten: 51
    december 2010 aangepast
    Is dat bij een uitbereiding?? Want dit zit niet in het basisspel toch? :P
  • Opties
    evike007evike007 Berichten: 387
    december 2010 aangepast
    bij na middernacht :)
  • Opties
    XaylaXXaylaX Berichten: 51
    december 2010 aangepast
    Haha, dat heb ik gister dus uitgevonden, want ik heb Na Middernacht nu ook! :P
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top