Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Bugs na middernacht. wanneer update?

Komt er binnenkort een update? Want het stikt van de bugs in de sims na middernacht. Sims die vaststaan in liften/bij openbare gebouwen. Butlers die alle drankjes opdrinken of ergens in de stad vastraken. Ik heb nu een sim die alleen woont en niet rijk is, maar werd wel aangeslagen voor een butler van 1200 euro die ze nooit gebeld had. Elke week weer. Heb zelfs een butler besteld na die tijd om die vervolgens weer te ontslaan , maar nog krijg ik elke week een 1200 euro rekening. Ik weet dat ik kan cheaten met geld maar ja das niet leuk eigenlijk, maar ben het nu wel genoodzaakt omdat ik die dure butler niet kan betalen pffff. Ook zijn er bugs bij sommige kansen dat je een actie moet doen bij de boekenwinkel bijvoorbeeld. Dan kan je het gebouw niet in. Dus is er al bekend wanneer er een update komt???

Reacties

  • Opties
    flowerzzzflowerzzz Berichten: 86
    november 2010 aangepast
    Ik heb meer mensen gezien met die problemen. Ikzelf heb dat met die kansen. Ik moet naar naar de boekwinkel gaan, om boeken te singeren. Maar als mijn sim dat eenmaal moet doen, is die boekwinkel er niet. Tot voor de update is het misschien handig om locatie bekijken aan te klikken, maar dit kan niet eeuwig. Hoop snel op een update!
  • Opties
    poppefamkepoppefamke Berichten: 6
    januari 2011 aangepast
    Er zitten inderdaad een paar vervelende bugs in.
    Soms moet je inderdaad in de stad een kans vervullen die niet mogelijk is omdat die boekwinkel alleen in de andere buurt staat. Zeer vervelend, maar je kunt deze kans ook gewoon negeren.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top