Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

[BELANGRIJK] Game Update 1.7 beschikbaar

Reacties

  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    november 2010 aangepast
    Mooi dat het is opgelost. :-)

    Het kan zo zijn dat DEP de launcher onterecht heeft afgesloten. Soms krijg je hiervan een melding en deze melding kan ook variëren. Zo kan je zelfs letterlijk de melding krijgen dat DEP het heeft afgesloten:
    DEP.png
    Ik heb hier sinds Na Middernacht ook deels last van en bij mij helpt het om op te starten via de launcher of het directe exe bestand van een andere uitbreiding (ik gebruik die van Ambities). Ik krijg dan alleen nog de melding dat de launcher niet meer werkt als ik deze al heb afgesloten.

    Je zou de volgende bestanden kunnen proberen:
    C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin\TS3.exe (hiermee start je het spel direct op)
    C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin\S3Launcher.exe (hiermee start het startprogramma op)

    Je kan natuurlijk ook de bestanden van een ander spel proberen:
    Wereldavonturen
    C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Wereldavonturen\Game\Bin\TS3EP01.exe
    C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Wereldavonturen\Game\Bin\S3Launcher.exe

    Luxe accessoires
    C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Luxe accessoires\Game\Bin\TS3SP01.exe
    C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Luxe accessoires\Game\Bin\S3Launcher.exe

    Ambities
    C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Ambities\Game\Bin\TS3EP02.exe
    C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Ambities\Game\Bin\S3Launcher.exe

    Supersnelle accessoires
    C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Supersnelle accessoires\Game\Bin\TS3SP02.exe
    C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Supersnelle accessoires\Game\Bin\S3Launcher.exe

    Na Middernacht
    C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Na Middernacht\Game\Bin\TS3EP03.exe
    C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Na Middernacht\Game\Bin\S3Launcher.exe

    Hierbij geldt weer: met het eerste bestand start je het spel direct op en met het tweede bestand start je het startprogramma op.
    Mocht dit niet helpen, dan kan je proberen om DEP uit te schakelen voor het exe bestand waarmee je opstart. Meer informatie daarover kan je hier onder 4 vinden: http://pinguintech.weebly.com/tips-tegen-uitvallen.html

    Verder kan het ook wel eens helpen als alle gameversies compatibel zijn met elkaar.
  • bloemetjesterbloemetjester Berichten: 3
    november 2010 aangepast
    MayoThorne schreef:
    nou fijn is dat. koop de uitbreiding is je spel vern**kt!
    krijgt telkens:

    Het spel kan niet gestart worden.
    Initialisatie van service mislukt (0x6224dd27)

    leuk hoor.......pfff....
    ben al de hele dag bezig om dit te proberen op te lossen...
    uitbreiding eraf gegooid...maar wil ook niet helpen.
    wil niet de sims3 ook eraf gooien want dan ben ik alles kwijt.

    is er niet een nieuwe patch die gewoon alles oplost? zou ik wel waarderen ;)

    Ik krijg dat ook soms, maar het is niet zo erg! Meestal gebeurt mij dat als ik nog items heb aangevinkt in het download op upload menu, heb je daar al naar gekeken?
  • FEEZEELENBERGFEEZEELENBERG Berichten: 217
    november 2010 aangepast
    ^^ Maar als ik DEP weg wil halen bij de sims 3, zegt die computert dat het nodig is bij dit bestand en dat het niet weg kan.
    En die update kan niet geinstalleerd worden, want de vorige keer dat ik hem heb willen installeren drukte ik perongeluk ergens op en hield hij op. Nu kan ik hem niet meer opniewe installeren en doet mijn hele spel het niet omdat hij zegt dat ik die update moet downloaden.
  • dominiquesims3dominiquesims3 Berichten: 1
    november 2010 aangepast
    ik heb een probleem,
    sinds ik de update heb geinstaleerd, trilt het beeld als ik het speel,
    ik denk dat dit dor die update komt,
    hoe kan ik hem opnieuw instaleren :oops:
    ook zegtei al een hele tijd als ik het spel opstart dat desims3launcher niet meer werkt?
    kan iemand mij helpen :oops:
  • Rozemarijn24Rozemarijn24 Berichten: 2
    november 2010 aangepast
    Ja heel leuk die updates :S

    Hij blijft aangeven dat ik die patch moet installeren, en als ik dat doe, zegt ie dat ik m al heb geinstalleerd..Ik snap er geen reet meer van. Het enige wat ik wil is Sims spelen en geen gehannes:S
  • saartjesoepkipsaartjesoepkip Berichten: 2
    december 2010 aangepast
    Mijn spel is sinds die patch hartstikke langzaam.
    Er is niet mee te spelen!!!!!!!!!!!!!
    En ook ik krijg de melding dat de sims launcher niet meer werkt. Hopelijk komt er snel een patch om deze fouten eruit te gooien....
  • melissavbmelissavb Berichten: 23
    december 2010 aangepast
    Ik kan al een tijdje niet meer automatische update's downloaden,
    tot nu toe verder nooit geen last gehad met een update en nu aan het zoeken
    geslagen voor de handmatige versie van de laatste update.
    Maar helaas niet gevonden wie heeft er voor mij de laatste update voor mij:
    1.18/2.13/3.9/4.6/5.4/6.1

    dank je wel ......
  • Dn137PDn137P Berichten: 8
    december 2010 aangepast
    Als ik in het De Sims 3 startprogramma op het hokje voor de nieuwste update klik en ik daarna op 'nu updaten' klik, gebeurt er niets. :(

    Kan iemand mij helpen?

    Alvast bedankt!
  • DilemmieDilemmie Berichten: 65
    december 2010 aangepast
    Als ik mijn spel wil updaten zegt die bij de update voor ambities dat er een corrupt bestand is gevonden en dat hij hem dus niet kan installeren.... En nu??? Opnieuw de sims 3 installeren en hopen dat hij het wel doet dan????

    Nooit eerder problemen met updates gehad en nu ineens wel leuk hoor.
  • melissavbmelissavb Berichten: 23
    december 2010 aangepast
    Zo he het spel word echt langzaam met deze laatste update .........
    Heb hem gevonden de handmatige update
    Alleen normaal nooit geen last van problemen na een update maar deze
    ik wou dat ik deze nooit had gedaan ........ :(
  • Josje95Josje95 Berichten: 2
    december 2010 aangepast
    Ik hep ook dat stomme gedoe van die nieuwste update D:
    dat ik dat dan hep geinstalleerd en dan zegt ie als ik het startprogramma wil opstarten: Er is een fout opgetreden, kijk in het logboek voor meer details...

    kutsims.
    maar oke
    iemand hullppp???
  • kleetjeejjkleetjeejj Berichten: 1
    december 2010 aangepast
    als er een baby sim is geboren, heeft de baby zwarte vlekken op zijn lichaam.... :?
  • frankiesimsfrankiesims Berichten: 40
    december 2010 aangepast
    Als ik na het startprogamma het spel opstart krijg ik dit

    Het spel kan niet gestart worden
    Initialisatie van de service is mislukt (0x039e8474)

    Echt raar, het is na dat ik een update heb geïnstalleerd gekomen :cry: :? :!:
    Nu telkens als ik het startprogramma heb gestart staat er dat ik die upload moet installeren terwijl ik het al heb gedaan.

    Kan iemand mij alsjeblieft helpen want wil heel graag weer de sims spelen en nu kan dat niet :(
  • chrissiaxxxchrissiaxxx Berichten: 1
    januari 2011 aangepast
    hallo mensen ,


    ik heb een vraag
    ik heb onlangs die update geinstaleerd en nu komt er een melding op van
    fout by openen kijk in het logboek .
    wat moet ik doen hoe kan ik het probleem oplossen
    want ik wil graag weer sims 3 spelen .


    greetz
  • YourlocalheroYourlocalhero Berichten: 1
    januari 2011 aangepast
    Ik heb echt alles geprobeerd.
    Telkens ik iets wil doen verschijnt er een zwart scherm en sluit mijn Sims3 vanzelf af. Eerst had ik problemen met de Sims Launcher maar deze zijn al opgelost. Sinds ik wereldavonturen heb loopt hy steeds vast.
    Kan iemand my helpen? want ik word er egt gek vn! ;s
  • tamaartjeeetamaartjeee Berichten: 17
    februari 2011 aangepast
    bij mij viel het internet geloof ik halverwege de update uit, dus stopte hij ermee. toen ik hem opnieuw wilde updaten kon dat niet omdat die updateknop niet aanstaat (of terwijl hij zou dus helemaal upgedate moeten zijn).
    maar toen ik hem wilde opstarten kreeg ik deze melding:
    je basisspel van de sims 3 is niet compatibel met het huidige sims 3 uitbreidingspakket. update je spel via het startprogramma

    handig als je niet kan updaten :?

    ik kon hem ook via een ander programma niet openen.
    ik heb de sims 3 , wereldspelen, na middernacht en luxe accessiores als uitbreidingspakketten.
  • tamaartjeeetamaartjeee Berichten: 17
    februari 2011 aangepast
    tamaartjeee schreef:
    bij mij viel het internet geloof ik halverwege de update uit, dus stopte hij ermee. toen ik hem opnieuw wilde updaten kon dat niet omdat die updateknop niet aanstaat (of terwijl hij zou dus helemaal upgedate moeten zijn).
    maar toen ik hem wilde opstarten kreeg ik deze melding:
    je basisspel van de sims 3 is niet compatibel met het huidige sims 3 uitbreidingspakket. update je spel via het startprogramma

    handig als je niet kan updaten :?

    ik kon hem ook via een ander programma niet openen.
    ik heb de sims 3 , wereldspelen, na middernacht en luxe accessiores als uitbreidingspakketten.

    creeër een wereld doet het ook niet meer :(
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    februari 2011 aangepast
    tamaartjeee schreef:
    bij mij viel het internet geloof ik halverwege de update uit, dus stopte hij ermee. toen ik hem opnieuw wilde updaten kon dat niet omdat die updateknop niet aanstaat (of terwijl hij zou dus helemaal upgedate moeten zijn).
    maar toen ik hem wilde opstarten kreeg ik deze melding:
    je basisspel van de sims 3 is niet compatibel met het huidige sims 3 uitbreidingspakket. update je spel via het startprogramma

    handig als je niet kan updaten :?

    ik kon hem ook via een ander programma niet openen.
    ik heb de sims 3 , wereldspelen, na middernacht en luxe accessiores als uitbreidingspakketten.
    Je hebt Na Middernacht bijgewerkt en moet waarschijnlijk het basisspel nog bijwerken.
    Dit kan via deze patch als je de Europese dvd-rom versie hebt:
    http://akamai.cdn.ea.com/eadownloads/u/f/sims/sims3/patches/TS3_1.19.44.010002_Update.exe

    Je hebt deze patch nodig als je de digitale versie hebt:
    http://akamai.cdn.ea.com/eadownloads/u/f/sims/sims3/patches/TS3_1.19.44.010017_Update.exe


    Dit is waarschijnlijk ook de reden dat creëer een wereld het niet meer doet.
    Met de nieuwe update is er ook weer een nieuwe versie voor dit programma.
    Je zult de oude versie moeten verwijderen en weer een nieuwe moeten downloaden van de website. Dit is automatisch de recentste versie die wel met je spel zou moeten werken.
  • tamaartjeeetamaartjeee Berichten: 17
    februari 2011 aangepast
    onwijs bedankt hij doet het weer:D
  • tsseatssea Berichten: 1
    februari 2011 aangepast
    Ik heb een update gedaan, toen zei het spel dat ik alleen wereldavonturen had geïnstalleerd. Dus wilde ik sims 3 opnieuw installeren. Daarvoor moest ik eerst alles verwijderen. Nu is Sims 3 aan het installeren en geeft hij steeds dezelfde foutmelding:

    Featureoverdrachtsfout.
    Bestand: E:\Game\Bin\bin\cs-CZ\Sims3Launcher.recources.dll
    Fout: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)

    Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
  • CritskeCritske Berichten: 4
    februari 2011 aangepast
    Telkens ik iets wil doen verschijnt er een zwart scherm en sluit mijn Sims3 vanzelf af. Volgens mij heb ik alles up-dates dier er zijn gedownload. Heb ook alles eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd.

    Huizen bouwen kan ik uren maar geen sims spelen.
  • CritskeCritske Berichten: 4
    februari 2011 aangepast
    Telkens ik iets wil doen verschijnt er een zwart scherm en sluit mijn Sims3 vanzelf af. Volgens mij heb ik alle up-dates die er zijn gedownload. Heb ook alles eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd.

    Huizen bouwen kan ik uren maar geen sims spelen.
  • robertjacobsrobertjacobs Berichten: 3
    februari 2011 aangepast
    SimGuruNita schreef:
    Hallo,

    Er is een nieuwe game update beschikbaar (1.7), deze verhelpt het probleem dat veroorzaakt werd door de installatie van De Sims 3 Wereldavonturen of het installeren van de voorgaande game update.

    De game update kun je via het opstartscherm (launcher) van De Sims 3 installeren.


    ik heb die nieuwe update niet . weet je hoe je er aan komt?
  • Naomi12NaomiNaomi12Naomi Berichten: 533
    februari 2011 aangepast
    Na het downloaden van de nieuwste update van 1 februari dkan ik sims neit meer opstarten!? Ik heb geprobeert om de patch die Nefje stuurde te installeren maar niks helpt..Er blijft maar komen dat mijn game niet compitabel is :'(
    Nu kan ik geen sims meer spelen, kan iemand me helpen?
    Ik heb Ambities&Na middernacht.

    Alvast bedankt, want ik wil heel graag simsen!
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    februari 2011 aangepast
    Naomi12Naomi schreef:
    Na het downloaden van de nieuwste update van 1 februari dkan ik sims neit meer opstarten!? Ik heb geprobeert om de patch die Nefje stuurde te installeren maar niks helpt..Er blijft maar komen dat mijn game niet compitabel is :'(
    Nu kan ik geen sims meer spelen, kan iemand me helpen?
    Ik heb Ambities&Na middernacht.

    Alvast bedankt, want ik wil heel graag simsen!
    Kan je aangeven welke gameversies je hebt?
    De versie van jouw game kan je per game apart vinden in:
    C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 (of een andere game waarvan je de versie wilt weten)\Game\Bin\skuversion.txt
    De gameversie staat in dit tekstbestand achter "GameVersion ="
  • MaeikeMaeike Berichten: 5
    februari 2011 aangepast
    Ook ik kon na het uitvoeren van de update het spel niet meer opstarten. Ik kreeg bij het opstarten de foutmelding dat het basisspel Sims3 niet compatibel is met de update, maar wanneer ik bij updates keek onder Sims Launcher dan gaf het programma aan dat het spel helemaal up to date was.

    Gelukkig heeft de bovenstaande link naar de update wel gewerkt en hij start nu weer op.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • elinepinieelinepinie Berichten: 1
    februari 2011 aangepast
    ik heb een probleem met het opstarten van sims 3 hij zegt dat de gamedisk niet is gevonden en dat ik die in de comp moet doen maar deze zit er al in. ik heb net sims 3 luxe accsoires geïstalleerd en sims buitenleven accesoires. ook doet mijn downlaod manager het niet meer.
  • RickardokoRickardoko Berichten: 10
    februari 2011 aangepast
    Beste EA,

    Ik ben die hele Sims 3 helemaal zat! EA moet zich de ogen uit hun kop schamen met deze grote rotzooi. Ik lees forums vol met problemen en heb zelf ook alleen maar problemen met de Sims 3. Mijn spel wil ook helemaal niet draaien! Die patches maken het spel alleen maar minder. Ik voel me heel zwaar gedupeerd en ga hier ook werk van maken. Hoe kan EA tientallen euro's voor de Sims 3 vragen terwijl het niet eens werkt? De Sims 3 is er nu straks ruim 2 jaar en nog zijn er veel problemen.

    Ik heb met veel plezier de Sims 1 en de Sims 2 gespeelt. Gelukkig heb ik de 2e serie nog helemaal. De Sims 3 gaat van mijn pc af en deel 2 komt er weer op. Ik ga contact opnemen met de Ombudsman want dit kan natuurlijk niet meer. EA schaam u met het miljoenen verdienen over de ruggen van onschuldige mensen die alleen maar een spelletje willen spelen! Bah!

    Groeten Rickardoko
  • bretEllenbretEllen Berichten: 5
    maart 2011 aangepast
    MissXxMe schreef:
    lisamb91 schreef:
    Mijn pc herkent nu het hele Sims 3 cdrommetje niet meer. :( Na installeren update.


    dAT HEB IK NU OOK, EN IK WI WEL GRAAG ME SPEL KUNNEN SPELEN,
    :(:(


    En ik heb het ook...
    Wat moet je doen? Is er nergens een helpdesk ofzo? Wel erg stom! Straks 60 euro naar de vaantjes.
  • bretEllenbretEllen Berichten: 5
    maart 2011 aangepast
    Maeike schreef:
    Ook ik kon na het uitvoeren van de update het spel niet meer opstarten. Ik kreeg bij het opstarten de foutmelding dat het basisspel Sims3 niet compatibel is met de update, maar wanneer ik bij updates keek onder Sims Launcher dan gaf het programma aan dat het spel helemaal up to date was.

    Gelukkig heeft de bovenstaande link naar de update wel gewerkt en hij start nu weer op.

    Welke bovenstaande link bedoel je?
    Bij zegt hij ook steeds dat hij niet compatibel is en dat ik een update moet installeren, maar dat installeren lukt niet.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top