Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Heel groot probleem! Ben radeloos.

Ik heb een groot probleem. Mijn spel zegt dat ik een update moet downloaden. Ik weet welke. Die op een na nieuwtse, waarmee je ook buikspieren enzo mee kan instellen. Maar die kan ik dus niet downloaden. Hij staat niet op mijn opstartprogramma en op de site kan ik hem ook niet downloaden. Alsof ik hem al heb gedownload. En mijn spel doet het niet. Ik heb geprobeerd het bij pinguintech te doen, maar dat snap ik niet. Ik kan mijn spelversie er niet bij vinden. ik weet echt niet wat ik moet doen. HEEL ERG bedankt als je me helpt.

Reacties

  • Opties
    AlienbabsAlienbabs Berichten: 140
    november 2010 aangepast
    FEEZEELENBERG schreef:
    Ik heb een groot probleem. Mijn spel zegt dat ik een update moet downloaden. Ik weet welke. Die op een na nieuwtse, waarmee je ook buikspieren enzo mee kan instellen. Maar die kan ik dus niet downloaden. Hij staat niet op mijn opstartprogramma en op de site kan ik hem ook niet downloaden. Alsof ik hem al heb gedownload. En mijn spel doet het niet. Ik heb geprobeerd het bij pinguintech te doen, maar dat snap ik niet. Ik kan mijn spelversie er niet bij vinden. ik weet echt niet wat ik moet doen. HEEL ERG bedankt als je me helpt.
    ik ben echt radeloos ik weet niet wat ik kan doen ik wil je dolgraag helpen sorry dat ik je niet kan helpen :(:cry: :thumbdown: :shock:mischien alles opnieuw eropzettten :?: :?: :?:
  • Opties
    ponycaroponycaro Berichten: 1
    november 2010 aangepast
    Heey, ik heb hetzelfde probleem, bij mij doet die up-date het ook niet. :x
  • Opties
    Thematthias99Thematthias99 Berichten: 17
    november 2010 aangepast
    Jullie hebben toch download manager niet verwijdert ofzo? Die zorgt er nu eenmaal voor dat je jou game up-to-date kan brengen.
  • Opties
    KlevkinKlevkin Berichten: 58
    november 2010 aangepast
    FEEZEELENBERG schreef:
    Ik heb geprobeerd het bij pinguintech te doen, maar dat snap ik niet. Ik kan mijn spelversie er niet bij vinden. ik weet echt niet wat ik moet doen. HEEL ERG bedankt als je me helpt.

    De instructies op pinguintech zijn toch vrij duidelijk, maar ik zal proberen het simpeler voor je te maken.
    Je beseft wel dat je voor je spelversie op je eigen computer moet kijken? Op de plek waar je je spel geinstalleerd hebt? Pinguintech gaat er vanuit dat je het spel op de standaard manier geinstalleerd hebt. Als dit niet het geval is, maar je hebt het op een andere schijf, of locatie geinstalleerd moet je daarheen (als iemand anders het voor je geinstalleerd heeft moet je diegene misschien even om hulp vragen).

    De instructies van Pinguintech zeggen:
    De versie van jouw game kan je per game apart vinden in:
    C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 (of een andere game waarvan je de versie wilt weten)\Game\Bin\skuversion.txt
    De gameversie staat in dit tekstbestand achter "GameVersion ="

    Dit betekent:
    1. ga naar de plek waar je het bestand geinstalleerd hebt
    2. ga naar het spel dat je wilt updaten, dus de sims 3 als je het basisspel wilt doen, of naar de map van de uitbreidingspakketten als je die wilt doen. Elk uitbreidingspakket heeft namelijk zijn eigen patches!
    3. Open die map.
    4. Daar zie je een rijtje met nieuwe mappen, open de map genaamd "game"
    5. Ook daar zie je nieuwe mappen, open de map genaamd "bin"
    6. Hierin zul je een tekstbestandje zien genaamd "skuversion.txt".
    7. Open dit bestandje
    8. Lees dit bestandje door tot je de volgende tekst tegenkomt: "gameversion = ......."

    Op de plek van de puntjes, dat is jouw gameversie, dit nummer heb je nodig om erachter te komen welke link je van die site nodig hebt!
    Ik hoop dat dit het wat duidelijker voor je maakt en dat je het voor elkaar krijgt.

    Veel succes!


    @Thematthias99, de download manager werkt niet even vlekkeloos als jij doet overkomen :) ik heb afgelopen week ook handmatig alle patches moeten downloaden omdat mijn manager bleef zeggen dat het spel up to date was, maar dit duidelijk niet het geval was!
  • Opties
    FEEZEELENBERGFEEZEELENBERG Berichten: 217
    december 2010 aangepast
    ^ Heel erg bedankt!! Ja, weet ik, maar ik ben gewoon zo stom in dit soort dingen dat ik het nog niet snap. Maar nog 1 ding. Wat bedoel je met de plek waar ik hem heb geinstalleerd? En Hoe kom ik op de plek waar ik hem heb geinstalleerd? Sorry dat ik jullie lastig val.

    \/ Thanks!!! het is gelukt. Maar weer nieuw probleem...
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    KlevkinKlevkin Berichten: 58
    november 2010 aangepast
    Toen je het spel installeerde? Heb je toen zelf de locatie gewijzigd?? Of niet, aangezien je niet weet wat ik bedoel met de plek waar je hem geinstalleerd hebt, ga ik er vanuit van niet.

    In dat geval:

    1. ga je naar "deze computer"
    2. ga je naar de "c" schijf
    3. Daar vind je een mapje genaamd "program files" (of in het nederlands, dat kan ook). Open deze
    4. Daarin vind je een mapje genaamd: "electronic arts", ook deze open je
    5. Daarin vind je een mapje danwel genaamd "de sims 3" of welk uitbreidingspakket je ook hebben moet :) vanaf hier kun je de andere stappen volgen.

    Ik hoop dat dit helpt
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top