Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

dakterras zwembad doet vreemd

Hey beste mensen,

mijn vriendin en ik zijn zo verslaafd aan sims en vandaag kwam ze met een probleem.
ze heeft na middernacht geinstalleerd en hierbij kan je op je dakterras een zwembad plaatsen, super cool zou je denken,
TOTDAT je tot de ontdekking komt dat t zwembad tot aan de begane grond loopt,
in haar geval loopt het zwembad dus dwars door dr woonkamer heen, omdat het dakterras boven dr woonkamer is gebouwd.


Hebben meer mensen dit probleem? EN weet iemand een oplossing?
Alvast bedankt!

Reacties

  • Opties
    alanta_lukarialanta_lukari Berichten: 53
    november 2010 aangepast
    :o oh wat gek... ik heb het spel bij een vriendinnetje gespeeld en daar was het niet :/ dat spel is niet echt afgewerkt he? ik kan het helemaal niet aan krijgen :/ zonde want het is een geweldige game :]
  • Opties
    princess_linnprincess_linn Berichten: 113
    november 2010 aangepast
    IEMAND?
    AUB!!!!!
  • Opties
    flowerzzzflowerzzz Berichten: 86
    november 2010 aangepast
    Als je er een beetje logisch over denkt, dan kan het ook niet anders. :XD: Als je in het echt een zwembad hebt, en precies daaronder is je woonkamer, dan is het wel een beetje logisch dat het dan door je zwembad door je woonkamer heen loopt. Je kan er een muur omheen zetten, zodat je je zwembadmuur niet ziet. Hopelijk begrijp je het een beetje.
  • Opties
    jokmenenjokmenen Berichten: 174
    november 2010 aangepast
    flowerzzz schreef:
    Als je er een beetje logisch over denkt, dan kan het ook niet anders. :XD: Als je in het echt een zwembad hebt, en precies daaronder is je woonkamer, dan is het wel een beetje logisch dat het dan door je zwembad door je woonkamer heen loopt. Je kan er een muur omheen zetten, zodat je je zwembadmuur niet ziet. Hopelijk begrijp je het een beetje.

    natuurlijk.

    in het echt heb je toch ook geen zwembad op het dak onder niet doorloopt. anders heb je gen plaats voor het water *facepalm*
  • Opties
    graterbabegraterbabe Berichten: 77
    november 2010 aangepast
    da is idd zo dat het een verdiep eronder loopt maar geen 3, 4 verdiepen het is 1 verdiep dat het in beslag neemt + de verdiep waar je het bouwt dus denk ik da da een foutje is.khoop dat je het beetje verstaat :)
  • Opties
    flowerzzzflowerzzz Berichten: 86
    november 2010 aangepast
    graterbabe schreef:
    da is idd zo dat het een verdiep eronder loopt maar geen 3, 4 verdiepen het is 1 verdiep dat het in beslag neemt + de verdiep waar je het bouwt dus denk ik da da een foutje is.khoop dat je het beetje verstaat :)

    Maar toch blijft het best logisch, want haar woonkamer is toch pal onder het dakterras? Dus loopt het zwembad door de woonkamer heen. :XD:
  • Opties
    flowerzzzflowerzzz Berichten: 86
    november 2010 aangepast
    graterbabe schreef:
    da is idd zo dat het een verdiep eronder loopt maar geen 3, 4 verdiepen het is 1 verdiep dat het in beslag neemt + de verdiep waar je het bouwt dus denk ik da da een foutje is.khoop dat je het beetje verstaat :)

    Maar toch blijft het best logisch, want haar woonkamer is toch pal onder het dakterras? Dus loopt het zwembad door de woonkamer heen. :XD:
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top