Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Na middernacht: acteren?

ichbrdichbrd Berichten: 93
Heey ik had een vraagje donderdag komt na middernacht uit maar kan je daar ook acteren? Dat wou ik heel graag weten ik weet het ik kon ook tot donderdag wachten maar daar had ik geen zin in xD maar alvast bedankt :lol: (Ik hoop het wel...)

Reacties

  • qazvinqazvin Berichten: 28
    oktober 2010 aangepast
    ik heb alleen maar dingen gelezen over een band vormen ;)
  • meertjemoerkerkmeertjemoerkerk Berichten: 63
    oktober 2010 aangepast
    heeei, ja volgensmij wel,, want je ziet ook zo´n set enzo staan in die stad. maar ik hoop het wel :D
  • ichbrdichbrd Berichten: 93
    oktober 2010 aangepast
    Ik hoop het ook... :D Maar ik ga hem vandaag kopen maar ik ben bang dat ik niet genoeg plek heb... :cry:
  • SiimySiimy Berichten: 2,942
    oktober 2010 aangepast
    Ja, dat kan! :D
  • ichbrdichbrd Berichten: 93
    oktober 2010 aangepast
    Echt???? :-o Yess :D:D:D:D:D
  • astroparagnosteastroparagnoste Berichten: 100
    oktober 2010 aangepast
    ichbrd schreef:
    Ik hoop het ook... :D Maar ik ga hem vandaag kopen maar ik ben bang dat ik niet genoeg plek heb... :cry:
    ja mijn sim is net gestart in die filmmaatschappij als ik kom nu niet op het woord euhm achtergrond actrice of zo ? Wat ik me afvraag waar kan ik de vampiers vinden ? Ben een horrorfanate dus ik wil er 1tje worden kzou echter ni weten waar juist te zoeken ? Welke bar of hangplek ? danku x x x :roll:
  • SiimySiimy Berichten: 2,942
    oktober 2010 aangepast
    ichbrd schreef:
    Ik hoop het ook... :D Maar ik ga hem vandaag kopen maar ik ben bang dat ik niet genoeg plek heb... :cry:
    ja mijn sim is net gestart in die filmmaatschappij als ik kom nu niet op het woord euhm achtergrond actrice of zo ? Wat ik me afvraag waar kan ik de vampiers vinden ? Ben een horrorfanate dus ik wil er 1tje worden kzou echter ni weten waar juist te zoeken ? Welke bar of hangplek ? danku x x x :roll:

    Er zijn speciale vampierbars waar alleen vampiers mogen komen, dus misschien kom je er daar 1 tegen. Als je die hebt gevonden moet je er ''goede vrienden'' mee worden, en dan kun je vragen of ze je willen bijten ;).
  • SiimySiimy Berichten: 2,942
    oktober 2010 aangepast
    dubbelpost :roll:
  • ichbrdichbrd Berichten: 93
    oktober 2010 aangepast
    Maar krijg je er ook een stad bij? maar ik ga ff men schoenen aan doen want ik ga hem nu kopen :D:D (maar ik ben nog steeds bang dat hij het niet doet :cry: )
  • ichbrdichbrd Berichten: 93
    oktober 2010 aangepast
    Maar krijg je er ook een stad bij? maar ik ga ff men schoenen aan doen want ik ga hem nu kopen :D:D (maar ik ben nog steeds bang dat hij het niet doet :cry:)
    Srrry dubbelpost :oops: :roll:
  • SiimySiimy Berichten: 2,942
    oktober 2010 aangepast
    ichbrd schreef:
    Maar krijg je er ook een stad bij? maar ik ga ff men schoenen aan doen want ik ga hem nu kopen :D:D (maar ik ben nog steeds bang dat hij het niet doet :cry: )
    Ja, je krijgt een nieuwe stad. Deze heet Bridgeport ;).
  • ichbrdichbrd Berichten: 93
    oktober 2010 aangepast
    Cool en dankje :D
  • ichbrdichbrd Berichten: 93
    oktober 2010 aangepast
    Ik heb hem maar ik kan zoals ik al d8 hem nietr spelen want er komt geen startprogramma hoevaak ik er ook op klik... :cry: en ik kan hem ook niet opnieuw installeren want ik kan hem niet verwijderen want er staat dat ik iets aan het doen ben met sims dat het bezig is maar als ik dan op altgr+ctrl+delete druk dan komt die taakbeheer maar dan staat er dat ik nergens mee bezig ben.. :cry:
  • simrachellesimrachelle Berichten: 35
    oktober 2010 aangepast
    Het leuke van Acteercarriere is
    dat je ook opdrachten buiten je rabbithole om hebt .

    bijv. Folders uitdelen
  • jarodeparo133jarodeparo133 Berichten: 82
    oktober 2010 aangepast
    ichbrd schreef:
    Ik heb hem maar ik kan zoals ik al d8 hem nietr spelen want er komt geen startprogramma hoevaak ik er ook op klik... :cry: en ik kan hem ook niet opnieuw installeren want ik kan hem niet verwijderen want er staat dat ik iets aan het doen ben met sims dat het bezig is maar als ik dan op altgr+ctrl+delete druk dan komt die taakbeheer maar dan staat er dat ik nergens mee bezig ben.. :cry:

    Dat is een bug. Om hem te spelen (zo doe ik het altijd) Moet je naar de plek gaan waar je de sims 3 Na Middernacht hebt geïnstalleerd, (Voor windows: Deze computer/Locaal station C (of D,E waar je hem hebt geïnstalleerd dus) Program Files/Electronic Arts/De sims 3 Na Middernacht/Game/Bin/TS3EP03 <-- op dat bestand klikken.
  • EmmaempieEmmaempie Berichten: 14
    november 2010 aangepast
    Kun je ook zangeres worden?
  • MendieMendie Berichten: 40 Pruttelende Peuter
    november 2010 aangepast
    Hé, even een vraagje..
    Wat kun je nog meer doen buiten je eigen werk om als actrice? Ik las net ook folders uitdelen, maar wat nog meer ? xx
  • SienemienzSienemienz Berichten: 33
    november 2010 aangepast
    ichbrd schreef:
    Ik hoop het ook... :D Maar ik ga hem vandaag kopen maar ik ben bang dat ik niet genoeg plek heb... :cry:
    ja mijn sim is net gestart in die filmmaatschappij als ik kom nu niet op het woord euhm achtergrond actrice of zo ? Wat ik me afvraag waar kan ik de vampiers vinden ? Ben een horrorfanate dus ik wil er 1tje worden kzou echter ni weten waar juist te zoeken ? Welke bar of hangplek ? danku x x x :roll:

    Vampiers zijn altijd te vinden in Plasma 501 :)
    Als er een **** in de buurt is, krijg je altijd de gemoedstoestand 'opgejaagd'; dus daaraan kan je het ook merken :)
  • FEEZEELENBERGFEEZEELENBERG Berichten: 217
    november 2010 aangepast
    oh, leuk acteren!! Da's wat voor mij!! :wink:
  • Naomi12NaomiNaomi12Naomi Berichten: 533
    februari 2011 aangepast
    Even een vraagje, heeft iemand ook het [probleem dat als je sim in een disco is ofzo, Klauter (ikweetnietmeer hoe het heet )XD en het is sluitingstijd om 4 uur s'ochtends, dat ze dan niet wegkunnen ofzo, als ik dan klik naar huis dan gaan ze niet en interacties kan ik ook niet annuleren... --'

    Verder is het superleuk, maar ik ga niet meer naar de disco hoor, want me sim zat daar 4 dagen vast :XD: Wel jammer want de Disco is juist zo leuk XD Ik heb me sim in leven moeten houden door de testingcheatsenabled code te gebruiken.. Het zal vast een bug zijn ofzoiets. :P
  • Simfreak89Simfreak89 Berichten: 1,656
    februari 2011 aangepast
    Emmaempie schreef:
    Kun je ook zangeres worden?

    Nee, jammer genoeg niet. Maar je kan wel een band vormen.
    Mendie schreef:
    Hé, even een vraagje..
    Wat kun je nog meer doen buiten je eigen werk om als actrice? Ik las net ook folders uitdelen, maar wat nog meer ? xx

    Volgens mij niet zo heel veel. Je moet soms een film gaan kijken. Maar ik weet niet zeker of er daarnaast nog andere dingen zijn. Ik ben nu net zelf bezig met een simmetje in die carriere en ik heb alleen nog maar die twee dingen moeten doen.
  • chantal4191chantal4191 Berichten: 175
    februari 2011 aangepast
    Naomi12Naomi schreef:
    Even een vraagje, heeft iemand ook het [probleem dat als je sim in een disco is ofzo, Klauter (ikweetnietmeer hoe het heet )XD en het is sluitingstijd om 4 uur s'ochtends, dat ze dan niet wegkunnen ofzo, als ik dan klik naar huis dan gaan ze niet en interacties kan ik ook niet annuleren... --'

    Klopt heb ik ook wel eens gehad, het enige wat je kan doen is wachten tot de kroeg weer open gaat en dan naar huis gaan, daarom houd ik altijd de tijd in de gaten en ga dan net voor sluitingstijd weg
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top