Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

sims 3 na middernacht lift probleem eindigt dramatisch !!!!!!!!

BoorkeBoorke Berichten: 15
hoi , als ik naar de voorkamer lounge ga is er een probleem met de lift tegen dat ik boven duur het heel lang en als de lounge sluit dan pas begin het probleem iedereen wil de lift in om weg te gaan en 2 sim dagen verder sta ik er nog voor de lift?!
het is zo dramatisch geëindigd dat magere Hein ons kwam bezoeken iedereen ging dood van honger + ik ook. gelukkig heb ik het spel niet opgeslagen.

maar nu had ik wel graag een oplossing had dit kan niet ik kan met andere woorden niet in de lounge in gaan of ik kan er niet meer weg wel dom dat er geen trappen zijn en ook dat je de andere verdiepingen niet ziet dat vin ik wel een groot min puntje voor middernacht komaan de sims3 dat had ik niet verwacht

HELP!!!!

Reacties

  • Opties
    FEEZEELENBERGFEEZEELENBERG Berichten: 217
    november 2010 aangepast
    OMG!! Ik weet niet precies wat je hieraan kunt doen. Ik heb trouwens de sims 3 middernacht (nog) niet, maar misschien kun je dit wel doen: Als er geen oplossing komt, bewerk deze club (als dat kan) en maak een trap.

    misschien is dit gene geweldige oplossing, maar als je deze club (of wat het dan ook is) kunt bewerken kun je dit wel doen.
  • Opties
    BoorkeBoorke Berichten: 15
    november 2010 aangepast
    Neej das nog het grootste probleem ik heb de kavel gekocht en als ik een lift wil
    bij zetten of trappen gaat het niet want het is eigendom van de kavel zeggen ze

    raar danku voor hulp maar nee het gaat niet


    iemand anders ??

    HELP!!!!
  • Opties
    NubcakeskeNubcakeske Berichten: 18
    november 2010 aangepast
    ik heb dat probleem ook gehad met mn sims maar die zijn niet gestorven omdat ze dan eten gingen halen in de lounge wanneer hij terug open was. bij mij heeft het ook 2 simdagen geduurd en dan werkte de lift plotseling terug wel en konnen ze terug naar huis. maar bij andere lounges heb ik soms dat ze gewoon niet naar boven geraken. ik denk dat dit weer een van de vele bugs is bij middernacht :/
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top