Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wat wil je kwijt?

Reacties

  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    november 2010 aangepast
    ^Heb nu plastic.



    Hij zit er eindelijk door heen!


    @ Inwe: ik ga niet zo groot. ik ga maar zo groot doen:
    TAGS0257.jpg


    En je moet er maar van houden en boah wat stinkt dat *********. *desinfecterende spul er op kwakken en slapen*
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    VoskeVoske Berichten: 4,572 Boeiende Bejaarde
    november 2010 aangepast
    ^ Kan je het eruit halen? En zo ja, groeit het dan dicht? :P
    (Nieuwsgierig)
  • Opties
    Taamm_Taamm_ Berichten: 2,364
    november 2010 aangepast
    ^ Tot op een bepaalde breedte groeit het nog dicht, maar ik weet niet precies tot welke breedte. (':
  • Opties
    xJenniferxJennifer Berichten: 4,058
    november 2010 aangepast
    Ik ga me zusje echt zo hard slaan als ze vrijdag thuis is! Ik probeer haar al een uur te bellen, normaal is ze altijd bereikbaar echt *** is ze er zo belangrijk dat ze niet 2 minuutjes kan bellen! :evil: En nu ga ik slapen.. :evil:
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    november 2010 aangepast
    Blegh, ik ben nog steeds niet fit. Ga morgen ook niet naar college, fysio en lesgeven. Lijkt me ff niet verstandig... Beetje balen... maar ach...
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    november 2010 aangepast
    Taamm_ schreef:
    ^ Tot op een bepaalde breedte groeit het nog dicht, maar ik weet niet precies tot welke breedte. (':

    Dat is lang niet altijd het geval.

    Ik heb (normale) gaatjes, en zeker 10 jaar geen bellen ingehad.
    Maar toch zijn die gaatjes nog gewoon open.

    En Wax, ik ben het zelden met je eens, maar dit keer wel.
    Ik vind die grote gaten gruwelijk.
    En krijg verder dezelfde visioenen erbij als Voske.

    Niet mijn ding dus. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    rioolvisrioolvis Berichten: 343
    november 2010 aangepast
    Mijn konijn is vannacht gaan hemelen. Sommige mensen zullen denken ''ach, het is maar een konijn'' maar ik ben dus echt wel verdrietig.
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    november 2010 aangepast
    ^ Ah, ik snap dat wel, hoor. Het is toch je huisdier. :(
    Moepmoep schreef:
    @Keef: Wij hebben het hier in huis gepresteerd om 4 van die vetplantjes binnen een jaar dood te laten gaan 8D. We vergaten ze steeds water te geven :P. Nu hebben we weer een paar staan en die gaan wat beter :P.
    Haha, dat vind ik wel knap. Die van mij staat er nu ook niet zo vrolijk bij, ik zal hem eens afsproeien met de d.ouche en de dooie blaadjes weghalen.
    Ik kan van die kleine Ikea-ficussen makkelijk dood krijgen. Ik heb er 2 gehad een aantal jaren terug, maar ze vielen steeds uit en werden helemaal bruin enzo. :x

    Over die oorbellen: het lijkt mij wel creepy, zo'n groot gat in je oor. En het ziet er zo pijnlijk uit. :shock: Net als Deborah zegt, de gaatjes in mijn oren zijn ook nog steeds te zien. Ik weet niet of ik nu nog oorbellen zou kunnen dragen, denk het niet, maar je ziet ze nog steeds. En die heb ik op mijn 6e laten prikken (en nog een keer daarna, omdat het mis ging :x).
    Ik baal er wel een beetje van dat ik ze niet kan dragen, maar ik heb dus 2 keer gaatjes laten prikken en beide keren ging het mis, dus ik laat het maar zo.
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    november 2010 aangepast
    Taamm_ schreef:
    ^ Tot op een bepaalde breedte groeit het nog dicht, maar ik weet niet precies tot welke breedte. (':


    Als je het stretcht kan het zowiezo dicht groeien. Myn vriend heeft 1CM en die was binnen 5 dagen bijna dicht. Maar goed. Hij zt er nu in, maar hij doet wel pijn. hopelijk gaatie niet ontsteken :roll:
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    EdwinEdwin Berichten: 4,358
    november 2010 aangepast
    Ik vind dat stretchen ook wel wat hebben.
    Maar het is zo jammer dat je het in principe altijd hebt.
    Een piercing kan je vaak nog uit doen, maar als je dat hier doet zie je meteen zo'n gat.

    Op YouTube heb je filmpjes van mensen die zo ver gestretcht hebben dat ze er een kokosnoot in kunnen doen, bij wijze van spreken. En dan heb ik het niet over van die vage stammen in het oerwoud.
  • Opties
    femsfems Berichten: 4,095
    november 2010 aangepast
    Een vriendin van mij doet ook aan stretchen, maar volgens mij heeft ze nu een gat van max 0.5cm ofzo. Voorheen was hij groter, toen had ze er zo'n ring ofzo in maar nu heeft ze weer een andere en die is wat kleiner. Zelf zou ik het ook niet doen. Mijn gaatjes zijn inderdaad ook nog steeds functioneel terwijl ik nu al ruim anderhalf jaar geen oorbellen meer in heb gehad. En mijn eerste gaatjes heb ik rond mijn derde gekregen.


    Oh en mijn rug doet pijn :roll: De fysio had het losgemaakt en gestrekt ofzo en dat klopt ook wel, want dat voelt nu goed. Maar nu heb ik alleen het gevoel alsof mijn halve rug onder de blauwe plekken zit, ik kon ook niet echt lekker liggen vannacht. Mijn lamel viel vannacht trouwens ook naar beneden om half vijf ofzo, kreeg bijna een hartverzakking. Uiteindelijk toch maar opgestaan om hem weer op te hangen maar ja.
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    november 2010 aangepast
    Ik vind het stretchen echt gruwelijk lelijk. Zo'n groot gat in je oren, ik snap daar de lol niet van. Maarja, ieder zn eigen ding :).


    Zo, vandaag gaat een stuk beter. Ben niet naar college geweest weer (helaas, schijn een hoop te hebben gemist :() en heb de fysio ook afgebeld. Nu moet ik alleen nog afbellen voor lesgeven. Ok dat heb ik nu ook gedaan. Vandaag dus ff rustig aan en dan hoop ik morgen gewoon weer heen te kunnen... En vandaag moet ik ff proberen om huiswerk te maken. Maar daar ga ik me ook niet zo'n zorgen om maken dat het niet op tijd af is, want dat mag 1x en ik heb een geldige reden :P.
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    november 2010 aangepast
    ^Ik doe het ook niet voor de lol. Maar omdat ik het mooi vind.


    Oja; plumbob komt eind deze maand in een sleeve te staan. echt tof. Eigen design met een beetje van EA:P

    V Tof van Vans
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    november 2010 aangepast
    Ik vind het niet leuk als mensen zeggen dat ze me zielig vinden en dat ik een zwaar leven heb gehad. Ik vind dat zelf helemaal niet. Ik genoeg dingen bedenken die misschien nog wel erger zijn..

    En ik krijg nieuwe Vans, óf een tegoedbon 8) ik denk dat ik voor de tegoedbon ga want ik neem dan wel nieuwe lage Allstars ofzo. Ze hadden toenet mijn voicemail ingesproken. Maar ik ga morgen toch eventjes langs want ik moet morgen werken.
  • Opties
    AriiArii Berichten: 469
    november 2010 aangepast
    Voske schreef:
    ^ Kan je het eruit halen? En zo ja, groeit het dan dicht? :P
    (Nieuwsgierig)

    Iemand van mijn klas had ook een stretch (van iets meer dan 1cm) en die is ook redelijk snel toegegroeid. Ze moest hem uit doen om stage te lopen in een crèche en was hem daar vergeten. Na het weekend kreeg ze hem niet meer in.
    Nog iemand van mijn klas heeft trouwens zelf een stretch gemaakt, dat is wel vreemd xD
  • Opties
    Taamm_Taamm_ Berichten: 2,364
    november 2010 aangepast
    AnsjJ2 schreef:
    Taamm_ schreef:
    ^ Tot op een bepaalde breedte groeit het nog dicht, maar ik weet niet precies tot welke breedte. (':


    Als je het stretcht kan het zowiezo dicht groeien. Myn vriend heeft 1CM en die was binnen 5 dagen bijna dicht. Maar goed. Hij zt er nu in, maar hij doet wel pijn. hopelijk gaatie niet ontsteken :roll:
    Niet volgens de man die m'n vriendin haar oor gepiercet heeft. (':

    Ik denk persoonlijk niet dat 'n gat van 2 cm nog makkelijk zal dichtgroeien. :lol:
  • Opties
    FEEZEELENBERGFEEZEELENBERG Berichten: 217
    november 2010 aangepast
    ik vind het wel mooi zo'n piercing, maar zelf durf ik het niet... :( ik ben heel erg bang voor dat soort dingen. Oorbellen ging al moeizaam...

    O jongens!!! Ik ben bijna een getrouwde vrouw!!! Nog een week!!
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    november 2010 aangepast
    @Tamm: Als ze het gesneden heeft niet nee. logisch.


    @Hierboven: Dacht dat je zo beroemd was? Geen nieuws gehoord over een trouwerij in showbizz land
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    november 2010 aangepast
    Ik was een uur eerder uit. Een 8 voor geschiedenis, 7.5 voor Nederlands, 6.3 voor aardrijkskunde, 6.7 voor economie en een 7.8 voor wiskunde!
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    november 2010 aangepast
    ^Mooie cijfers!


    Pfft, gezeik. Ik kan niet eens meer op de zat avond trainen :(. Dan moet ik voor een heel seizoen betalen, terwijl ik er maar een half seizoen gebruik van maak... Dat wordt me echt te veel. Dus nu kan ik niet meer trainen :(. Vind het echt superjammer, maarja, het geld groeit me niet op de rug helaas.

    En ik moet nog superveel doen weer voor school :XD:. Maar ik ben echt nog aan het bijkomen van mn tentamens... En van mn verkoudheid... Gaat lekker...
  • Opties
    xJenniferxJennifer Berichten: 4,058
    november 2010 aangepast
    JAAAAA IK HEB KAARTJES VOOR DE NACHTPREMIERE VAN HARRY POTTER HIER IN BREDA!! :mrgreen:

    Vanochtend nog 3x geprobeerd me zusje te bellen na 3x nam ze op zo heel zielig: jaa? haha het was grappig. En nu heb ik dat ding 2x uitgeprint, een keer via de site en een keer via mijn email en de barcode los opgeschreven dus er kan niets meer misgaan 8) *klopt af*

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
    16 November om 23:30!! 8) :mrgreen:
  • Opties
    RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    november 2010 aangepast
    Dom dom dom ... Ik heb een laatje opengetrokken met oude computergames. Gearheads, Op Wereldreis, Redcat, Freddi Fish, etc. Ik heb zo'n vermoeden dat ik voorlopig mijn huis niet meer uitkom.
  • Opties
    ElineGeElineGe Berichten: 4,502
    november 2010 aangepast
    Fijn, ik ben ineens weer terug op het punt dat ik wil slapen en niet wakker worden.
  • Opties
    megajetjemegajetje Berichten: 2,413 Vitale Vijftigplusser
    november 2010 aangepast
    ^^ Oeh. Freddi fish.
    Ik speelde vroeger altijd die ene met die verdwenen zeewierzaadjes. op een gegeven moment kon ik hem echt supersnel uitspelen:'D

    Godver.
    Nu hbe ik ook een 3,6 voor scheikunde.

    Oh
    En Jenn en ik gingen wandklimmen.
    Ik kon het niet.
    En Jenn ging alleen zekeren.
    En ik pleurde bijna naar beneden:'D

    edit; Het was trouwens niet Jen's schuld dat ik naar beneden pleurde.
    Dat deed ik zelf.
    Soort van.
  • Opties
    xJenniferxJennifer Berichten: 4,058
    november 2010 aangepast
    ^ Zeg even dat dat niet mijn schuld was, anders kom ik slecht over :(
  • Opties
    ferrimulderferrimulder Berichten: 5,099
    november 2010 aangepast
    AnsjJ2 schreef:

    @Hierboven: Dacht dat je zo beroemd was? Geen nieuws gehoord over een trouwerij in showbizz land

    Heb je dat niet gehoord? Volgende week een speciale, extra lange uitzending bij Shownieuws. 8)

    @Jet en Jen: Goh, wat lekker spontaan.

    @Els: Nee.

    School was saai. En ik moest bij Nederlands in het extragroepjevoormensendiemeerdan4foutenhaddenbijdtentenzo. Echt belachelijk. Terwijl ik dacht dat ik er zo goed in was. xD Maar ik heb toch een 8.3 voor die toets, dus die man moet niet zeuren. En ik moest fotomodel zijn. En ik moest een keer blij doen. Maar dat kon ik niet. Ik ben daar een te depressief persoon voor denk ik.
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    november 2010 aangepast
    Oef, dit schiet op... Ik heb 1 verhaal en 1 artikel gelezen... Ik moet er nog 5 en nog 3 hoofdstukken uit dat rotboek waar ik al weken over loop te zeuren (dit is deel 2).
    Het schiet dus echt op hier :XD:.
  • Opties
    SiimySiimy Berichten: 2,942
    november 2010 aangepast
    Jeej! Vrijdag met natuurwerkdag zit ik bij Steffan & mijn lieve vriendin Wiepje! (amazing bijnaam 8) ). Helaas zit mijn andere vriendin niet bij ons ggrrrr. Maargoed. We moeten dus naar een of ander bos. Heel fijn, ik weet niet waar het is. Hmmm, misschien kan ik met Steffan afspreken voor school, hij weet het vast wel ^.^ . Dan hoef ik daar ook niet alleen heen te fietsen. Dat vind ik eng o.O. Haha :P. ''Neem je laarzen en regenpak mee.'' Staat er op de brief. AHUM? Jaaeeh. DOEI. Ik ga dus niet dat lelijke gedrocht aandoen :roll:. En ik heb nieteens regenlaarzen. Dat wordt dus met mijn sneakers door de modder. We gaan bomen snoeien. Mijn vader zegt dat het kinderarbeid is :lol:. Ik vind dat ie gelijk heeft 8).
    AAh. Ik moet nog een ubersaai script uitlezen. Een stuk uit de 19de eeuw. BWAAH. Het heet: Het ondeugende schoenlappersvrouwtje. Ai. Die titel alleen al. Het klinkt fout :XD:.
  • Opties
    ElineGeElineGe Berichten: 4,502
    november 2010 aangepast
    Het regent.

    Net onder het eten hadden we het ineens over mijn studie. Mijn broer is er dus eindelijk achtergekomen dat ik Engels wil studeren. Mijn moeder zei dat ze zich niet kan voorstellen dat ik later op een kamertje een boek zit te vertalen, terwijl dat eigenlijk precies is hoe ik het voor me zie :XD:
    Maar zij wil dus eigenlijk niet dat ik Engels ga studeren. Ofzo. Ze zei dat ik beter gewoon een andere studie in het Engels kan doen. En misschien heeft ze daar wel gelijk in... Ik weet alleen niet zo goed wat ik nog meer zou willen studeren. Maar ik vond Culturele Antropologie wel interessant klinken, dus ik ga nu maar eens opzoeken wat het precies is :D
  • Opties
    ChavisoryChavisory Berichten: 747 Studerende Student
    november 2010 aangepast
    Ik weet niet meer wat ik moet doen :( Gister en vandaag Company days gehad op school, dus verschillende presentaties over bedrijven en landen.
    Nou, twee presentaties gehad van campings, twee van hotels, één van een animatie stage en één over Engeland.
    Op een camping werken spreekt me helemaal niet aan, en al helemaal niet in Nederland. Snap niet waarom ik daar sowieso ingedeeld zat, maaroké. Eén van die hotels vond ik wel erg leuk, twee medewerkers van de vestiging in Scheveningen kwamen presenteren. Vertelden ze dat ze ook twee hotels in de UK hebben, maar daar konden ze niet meer over vertellen. Dus ik heb mijn mentor maar 'n mailtje gestuurd, voor meer info.
    Maar ik heb ook gehoord dat heel veel hotels in Engeland geen stagevergoeding meer geven, vanwege de economische crisis enzo.
    Ik kan ook in een hostel gaan zitten, tijdens de Engeland presentatie gingen twee derdejaars over hun stage vertellen. Ze deden dus receptie, maar aan die receptie zat dus een bar, dus 's avonds waren ze bartender. En na werk gingen ze kroegentochten doen enzo, weet ik veel :roll: Niks voor mij dus. Ik moet sowieso niks hebben van een halfbakken ranzig hostel, waar je je kamer deelt met 5 andere mensen.
    Shít. Ik wil echt niet in Nederland blijven. Frankrijk lijkt me ook niet zo leuk, en Spanje is echt te ver weg. Ik wil in Spanje mijn animatie stage doen, maar volgend jaar pas. Dit jaar mijn frontoffice stage, wat ik dus in Engeland wilde. Ik zag mezelf echt al helemaal zitten, maar dan krijg je zulke verhalen :’D
    Een vriendinnetje stelde Duitsland voor, maar ik kan amper Duits en ik vind dat echt een stom land :’D
    Dus beter mailt mijn mentor morgen terug met meer info over stage in Engeland.
    Maar veel bedrijven/stageplekken vielen tegen, omdat het meer gericht is op Nederlandse bedrijven, omdat de meeste mensen gewoon een Nederlandstalige opleiding doen. Bluh.

    I've got some serieus thinking to do. :XD:

    Was ik nog bijna vergeten het belangrijkste te melden:
    Ik heb weekend!! :mrgreen:

    Edit 2:
    Ik deed net mijn stage beklaag bij m’n moeder, en die zei dat Italië opzich ook nog wel kan. Mijn oom en tante wonen in Milaan dus als ik daar kan blijven mag het. Maar dan zit je weer met de taal :XD: Of ik moet in een business hotel gaan zitten met veel internationale gasten, want daar wordt wel veel Engels gesproken. Nja, ik wacht wel even die mail af, en dan zie ik wel verder voordat ik allemaal dingen ga bedenken enzo :XD:
Deze discussie is gesloten.
Return to top