Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 3 wil niet meer starten?

Lieve1997Lieve1997 Berichten: 56
Ik wilde net Sims gaan spelen,
toen hij het niet meer deed.
Ik had een paar dingen gedownload
van de uitwisseling,
en als ik nu bij het opstartscherm ben,
staat er;
Er is een fout opgetreden bij het opstarten. Bekijk het logboek voor meer details.

Weet iemand hoe ik weer gewoon mijn spel kan starten? Alvast bedankt :D

Reacties

  • Opties
    flowerzzzflowerzzz Berichten: 86
    oktober 2010 aangepast
    Mijn probleem lijkt erop. Als ik op de nieuwst geinstalleerde uitbreiding (in mijn geval na middernacht) wil gaan opstarten heb ik niet eens de kans om het startscherm te zien, want hij geeft meteen de melding aan; 'Er is een onbekende fout opgetreden' meer niet, ik vind het dus echt raar, want voorheen had ik dit nooit. Kan iemand ons helpen?
  • Opties
    jarodeparo133jarodeparo133 Berichten: 82
    oktober 2010 aangepast
    flowerzzz schreef:
    Mijn probleem lijkt erop. Als ik op de nieuwst geinstalleerde uitbreiding (in mijn geval na middernacht) wil gaan opstarten heb ik niet eens de kans om het startscherm te zien, want hij geeft meteen de melding aan; 'Er is een onbekende fout opgetreden' meer niet, ik vind het dus echt raar, want voorheen had ik dit nooit. Kan iemand ons helpen?

    Als je mods/hacks hebt geïnstalleerd voor je na middernacht erop hebt gezet is dat waarschijnlijk het probleem. Ik had hetzelfde geval en toen ik ze verwijderde was het gewoon goed.
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2010 aangepast
    Hacks en downloads van derden moet je inderdaad uitschakelen/verwijderen aangezien deze bij (bijna) elke uitbreiding een update moeten krijgen.
    Als je dit niet doet, dan kan het voor problemen zorgen.

    Via de uitwisseling kan je overigens ook slechte downloads (ongemerkt) binnenhalen.
    Het is zeker niet 100% veilig om daarvan te downloaden. Het is dan ook aan te raden om voor het installeren van materiaal van derden altijd een backup te maken.
    Als het spel opeens niet meer correct werkt na het installeren van bepaalde bestanden, dan weet je vrijwel zeker dat de oorzaak daar ligt.


    @ flowerzzz
    Start je het spel op via het startprogramma?
    Probeer eens het spel direct op te starten:
    C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Na Middernacht\Game\Bin\TS3EP03.exe
  • Opties
    KenOnlineKenOnline Berichten: 6
    oktober 2010 aangepast
    Ik heb hetzelfde probleem op mijn iMac.
    Helpt het als alle onbekende downloads worden verwijderd en dan alles opnieuw wordt geinstalleerd?
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2010 aangepast
    KenOnline schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem op mijn iMac.
    Helpt het als alle onbekende downloads worden verwijderd en dan alles opnieuw wordt geinstalleerd?
    Bij de Mac lijkt het een algemeen probleem te zijn (als je het over Na Middernacht hebt):
    http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/269077.page#3803163

    Ik heb het gemeld bij EA Nederland en hoop voor jullie dat het snel wordt opgelost.
    Als je Na Middernacht niet hebt, dan kan je inderdaad beter downloads van derden verwijderen en eventueel de spellen opnieuw installeren.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top