Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

hond weggelopen

ik heb een heel raar probleem. een tijdje geleden had ik met mijn sims een hond gekocht, maar ik had die per ongeluk met een wolf laten spelen toen mijn sims op het werk waren en toen is die hond weggelopen. ik heb toen onmiddelijk gebeld om te melden dat mijn hond vermist was, maar omdat ik de hond net een dag had, had ik nog geen tijd gehad om een halsband te kopen. een tijdje later kreeg ik een telefoontje van iemand die zei dat hij mijn hond had gevonden. hij vroeg of hij mocht langskomen om hem te brengen en ik zei ja. die man kwam dus langs, maar zonder hond :?
ondertussen is er al veel tijd voorbij gegaan, de volwassen vrouw die de hond had gekocht is bv al gestorven van ouderdom enzo. de hond staat nog wel bij het rijtje links en ik zou hem heel graag terug willen.
heeft iemand een idee?

Reacties

  • reijersreijers Berichten: 59
    juli 2010 aangepast
    uhm... hoe kom je aan een hond in de sims 3? heb ik dan een uitbreiding gemist? of bedoel je sims 2 uisdieren?

    kus reijers
  • kimmertjekimmertje Berichten: 19
    juli 2010 aangepast
    nee, het gaat over sims 2 huisdieren
  • d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    juli 2010 aangepast
    reijers schreef:
    uhm... hoe kom je aan een hond in de sims 3? heb ik dan een uitbreiding gemist? of bedoel je sims 2 uisdieren?

    kus reijers
    Het is ook de map van sims 2 ;)
    2nv5lie.jpg
  • KatanjeKatanje Berichten: 1 Brabbelende Baby
    hallo simss ik heb dus een probleem.... ik heb dus 1 zoon en die gaat naar de basis school ik weet niet of die de hond vast had of dat ie al los was en poef! de hond qas verdwenen als ik op het fluitje rik komt nul honden als ik zeg breng me naar de hond noppes geen hond kan je alsjeblieft iets doen
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top