Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Vreemde plaatsing file's

SxDreamerSxDreamer Berichten: 12
Ik zag laatst op mijn computer dat mijn C partieties aardig vol was ik kwam hierbij een map van sims tegen die meer dan 2,5GB bevat. Dit vond ik nog al vreemd aangezien ik al mijn games en andere software op D partitie installeer. Ik weet dat meerdere programma's standaard een map maken op c maar dat is meestal minder dan 100MB dus deze 2,5GB lijkt mij nogal zwaar overdreven.

De locatie van deze map is C:\Users\Dreamer\Documents\Electronic Arts\De Sims 3
Mijn computer draait Windows7 64bit.

In deze map schijnen alle backups, uploads, downloads en savegames te worden opgeslagen.

Mij vraag is dan ook kan ik deze bestanden verplaatsen zonder dat dit problemen op gaat leveren of eventueel ergens instelling veranderen zonder dat dit problemen geeft.

Ik denk trouwens dat deze bestanden hier worden geplaatst door die "sims3 startprogramma"

Opmerking: Waarom start sims3 elke keer iexplorer bij mij op als ik iets in het programma aan klik dat op internet wordt gevonden ik heb niet voor niks chrome geïnstalleerd en als standaard ingesteld staan

Reacties

  • Opties
    MariskaAmyMariskaAmy Berichten: 2,087 Vitale Vijftigplusser
    april 2010 aangepast
    Sims installeert alles automatisch op de C partitie, een hele irritante eigenschap. Zelfs als je het voor elkaar krijgt hem op een D te krijgen, installeert sims voor het gemak de helft van de folders toch maar op C. Deze bestanden kun je niet verplaatsen, want je game kent deze map, en geen andere, helaas.

    Sims doet dat omdat, geen idee, msn doet hetzelfde als je naar hotmail gaat. wss zijn de makers van dergelijke programma's graag vriendjes met microsoft.. heb zelf ook chrome als standaard, krijg ook altijd ie. heel vervelend. maar zit niks anders op dan de link te kopieren en te plakken in je chrome browser.
  • Opties
    SxDreamerSxDreamer Berichten: 12
    april 2010 aangepast
    He jammer maar bedankt voor je snelle antwoord.

    Zal wel even kijken als klagen bij EA-CS wat oplevert.

    Edit: Zal wel laten weten hier wat het antwoord van EA is.


Log In of Registreer om te reageren.
Return to top