Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Peuter dood

moppiesim2003moppiesim2003 Berichten: 547 Studerende Student
Tot voor kort dacht ik dat peuters niet dood konden gaan. Maar het tegendeel blijkt waar te zijn. Het is heel bizar, maar ik had dus zo'n gezinnetje. Een jong gezinnetje, pas getrouwd, voor het eerst in een eigen stekkie gaan wonen. Daar kregen ze 2 kinderen, die al tot kind en peuter opgegroeid waren. Nu keek ik gisteren nog bij hun in huis, was alles nog goed. Maar later woonden ze ineens niet meer in dat oude huis, en bleek de peuter overleden te zijn. :S Hij staat grijs afgebeeld in de stamboom, en is ook verwijderd uit het paneel van contacten. Dit had ik nog nooit eerder meegemaakt. Dan baal ik ervan dat de herinneringen van de Sims niet meer opgeslagen worden. Anders kon je misschien achterhalen waaraan hij was overleden.

Hebben meerdere mensen dit wel eens meegemaakt? Of iets anders wat nogal bizar was?

Reacties

  • xJenniferxJennifer Berichten: 4,058
    december 2009 aangepast
    Wow vaag, wist ook niet dat dat kon! Ook nog nooit geprobeerd ofso :XD: Maar kun je ook niet ergens een grafsteen of een urn vinden? In de familie inventaris, bij je oude of nieuwe huis of op het kerkhof? Als je die hebt kun je namelijk aan zijn geest zien hoe hij overleden is (door de kleur ofso). Of hem terug tot leven laten wekken..
  • moppiesim2003moppiesim2003 Berichten: 547 Studerende Student
    december 2009 aangepast
    O ja, dankje! Was even vergeten dat, dat kon. Maar dan moet ik eerst kijken of zijn grafsteen wel te krijgen is bij zo'n mausoleum. Ik denk niet dat ik hem weer tot leven ga wekken. Ben alweer opnieuw in verwachting van een kindje. Toch is het wel erg. Misschien was het wel een foutje of zo. Maar ergens toch ook wel weer realistisch. Misschien is hij wel omgekomen bij een brand, en zijn ze daarom ook verhuisd. In ieder geval moet mijn man nog vaak huilen. Waarschijnlijk is hij dan aan het rouwen om z'n kindje.
  • NewYorkUsa2NewYorkUsa2 Berichten: 58
    december 2009 aangepast
    Vergeet niet dat bij alle families de tijd doorloopt in alle familie's worden de sims ouder, gaan dood, krijgen promotie, worden ontslagen enzo. dit kan je onder opties in het spel uitzetten.

    Dat heeft allemaal te maken met de verhaallijn die in de sims 3 is ingebracht. zelfs baby's kunnen overlijden hoe dit komt is nog onduidelijk dat ze sterven als je met een andere familie speelt....
  • forzaforza Berichten: 36
    december 2009 aangepast
    Wow, weet je hoe raar !!
    Ik vind het heel vervelend voor je, maar ik hoop dat het niet bij mij gebeurd !!
    Enne, als je de urn nog hebt, kun je bij het Wetenschapslap de geest tot leven wekken, ik weet niet of je dat al wist... Maar dan moet je wel de urn in de invetaris van je Sim hebben die er naartoe gaat.
    Groetjes, Forza
  • moppiesim2003moppiesim2003 Berichten: 547 Studerende Student
    december 2009 aangepast
    Ik vind het juist wel leuk dat het leven voor iedereen door gaat. Alleen wist ik gewoon niet dat peuters ook konden sterven. Maar dat maakt het wel een stuk realistischer. Wat ik wel mis, is dat er gewoon nieuwe gezinnen in mn buurt komen. Eerder gebeurde dat wel eens. Nu niet meer. Hoewel ze onderling wel regelmatig verhuizen. (De mensen die dan al in mn buurt wonen).

    Maar ze tot leven wekken, hoeft van mij ook weer niet. Heb ik nog niet geprobeerd ook. Alleen als ik het echt heel erg vind als iemand overlijdt. Maar dan nog doe ik het niet gauw. Omdat ik het zo realistisch mogelijk wil houden.
  • SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    december 2009 aangepast
    Ja,

    Ik heb het ook een keer meegemaakt:

    Ik had een doodgewoon gezinnetje gemaakt; Een man(jongvolwassene), een vrouw(jongvolwassene)en een zoon(kind).
    De zoon was jarig. Toen hij zijn kaarsjes uitblies vloog hij in de fik!

    Dat is toch niet normaal. Ik heb het gezin verder laten leven. De man en de vrouw zijn nu beide bejaard.

    Van,

    SimsDolfijn14089
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • djamilladjamilla Berichten: 36
    december 2009 aangepast
    ff een vraagje

    als iemand dood gaat,, en je wilt hem/haar tot leven laten wekken,, hoe moet dat dan?
    want ik heb het uitgeprobeerd,, maar als ik het urn in de invetaris plaats word het automatisch een grafsteen.
    en dan druk ik op het wetenschapslab maar dan komt er niets te staan.
    moet ik dan gewoon drukken op wetenschaplab bezoeken?. :?:

    zou iemand kunnen uitleggen hoe het moet?

    alvast bedankt :-)
  • SimsDancerSimsDancer Berichten: 1
    Als je een graf maakt en die op je kavel laat staan en erom gaat rouwen en offers gaat geven dan kan diegene die is overleden na een aantal dagen terugkomen in de Sims 4

  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    Dit topic is zo'n 8 jaar oud, ik denk niet dat de persoon hierboven nog naar een antwoord op zoek is ;).
Deze discussie is gesloten.
Return to top