Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Waar kan ik nog meer downloaden?

Ik download regelmatig van de The Sims Resource-site. Maar ik vroeg me af, zijn er nog meer sites waar je van kunt downloaden?

Alvast bedankt. :-)

Reacties

  • Opties
    mheuvelmansmheuvelmans Berichten: 4,140
    december 2009 aangepast
    Hier op het forum staat een topic met allerlei handige site's. Ik zal ff de link opzoeken.

    In ieder geval vind ik mysims3blog.blogspot.com heel handig.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    december 2009 aangepast
    Kijk even in het downloadforum, daar staat fantastische links tussen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    WinterkillWinterkill Berichten: 465
    december 2009 aangepast
    www.lianasims3.net da's alleen voor kleren.
  • Opties
    meisjekattukmeisjekattuk Berichten: 26
    december 2009 aangepast
    Vanaf nu kan je helemaal niks meer downloaden buiten de ea site om :evil:
    Download en installeer de nieuwe patch niet!!!
    Mocht je downloads hebben die je niet van de site hebt, want die kan je mooi allemaal niet gebruiken :-o
    Ik kan in woorden niet zeggen hoe graag ik de baasjes van EA nu zou uit gaan schelden.
    De sims 3 is alleen maar om overal geld uit te trekken, je betaald verdomme overal voor nu. Als je uit de uitwisseling een sim download die een kledingstuk aan heeft wat je uit de store had moeten kopen kan je het weer niet gebruiken waar gaat het naar toe.
    Wanneer heeft EA eindelijk is zoiets volgens mij hebben we nu wel genoeg verdiend.
    Ik heb al zeker 1000 euro uitgegeven aan de gehele sims collectie nou van mij zien ze niks meer, mijn sim games worden vanaf nu FIJN GEDOWNLOAD **** EA
  • Opties
    ElineGeElineGe Berichten: 4,502
    december 2009 aangepast
    ^Kan je na die patch geen downloads meer gebruiken? :shock:

    Ik heb hem net geïnstalleerd omdat ik anders die nieuwe tool niet kon gebruiken :o
  • Opties
    WinterkillWinterkill Berichten: 465
    december 2009 aangepast
    ^^ Ik vind die kleren en haren niet eens mooi van de store.
  • Opties
    meisjekattukmeisjekattuk Berichten: 26
    december 2009 aangepast
    ElineGe schreef:
    ^Kan je na die patch geen downloads meer gebruiken? :shock:

    Ik heb hem net geïnstalleerd omdat ik anders die nieuwe tool niet kon gebruiken :o

    Ik in iedergeval niet :( maar jah me boosheid is al weer een beetje minder haha het is alleen even wennen om zonder mijn downloads te spelen behalve die uit de store dan:?
  • Opties
    femsfems Berichten: 4,095
    december 2009 aangepast
    Uhm... we hebben een speciaal subforum voor de downloads en daar staan ook handige topics (met sites) bij ;) Ik zou daar eens een kijkje nemen als ik jou was.
  • Opties
    PeeArPeeAr Berichten: 137
    december 2009 aangepast
    meisjekattuk schreef:
    Als je uit de uitwisseling een sim download die een kledingstuk aan heeft wat je uit de store had moeten kopen kan je het weer niet gebruiken waar gaat het naar toe.

    Dat is al zo vanaf dat het spel uitkwam. :D

    Eigenlijk ook wel een beetje terecht.
    Anders zou iedereen gratis de spullen uit de Store kunnen gebruiken, waar een ander voor heeft moeten betalen. :wink:
  • Opties
    XaylaXXaylaX Berichten: 51
    december 2009 aangepast
    ik vind het echt stom!!!
    ik snap het wel maar ze maken alles zo duur!! ik heb niet zomaar ff 12 euro om een paar simspoints te kopen die door 1 set al op zijn!!
    en ik mag ze niet zomaar kopen
    ik heb geen creditcard en het duurt megalang om geld op een paypal rekening te zette!!!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top