Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Registatie code ongeldig

lekkervollekkervol Berichten: 9
Hallo Klein vraagjuh...
Mijn broer heeft ook Sims 3 maar zodra hij zich wil registreren zeg het dat het een ongeldige code is (hij heeft hem gekocht via bol.com.

HELP....

Reacties

  • Opties
    XaylaXXaylaX Berichten: 51
    juni 2009 aangepast
    heb je het goed gecontroleerd? want ik had het ook

    kijk goed naar 9 en G en naar U en V
  • Opties
    lekkervollekkervol Berichten: 9
    juni 2009 aangepast
    Hallo XaylaX

    Daar hebben je juist opgelet, we snappen er niets van :oops:

    En hij baalt als een stekker want nu kan hij niet die gratis dingen downloaden zoals die stad en auto..

    In iedergeval (alvast) bedankt voor het mee denken...
  • Opties
    AraninceAranince Berichten: 495 Pruttelende Peuter
    juni 2009 aangepast
    Je kan ook (illegale) codes van internet halen.

    Zo'n 3 weken voordat de sims 3 officieel uitkwam was het spel al uitgelekt en kon je het complete spel gewoon gratis downloaden. Er zijn toen ook serial codes gemaakt die werken.

    Misschien dat je er een kan vinden en deze kan gebruiken? Dan werkt het spel in ieder geval.
  • Opties
    dipjedipje Berichten: 24
    juni 2009 aangepast
    ik zou geen illigale gebruiken als je de sims echt hebt gekocht want dan kan ea dat vast zien je registreed tenslote online. Ik zou ea een mailtje sturen en dan je bol.com bevestiging mee sturen ofzo
  • Opties
    melleke68melleke68 Berichten: 17
    juni 2009 aangepast
    Het is onmogelijk om u online te registeren met een illegale code. En als ik het goed begrijp is de installatie wel gelukt maar het online registreren niet.
  • Opties
    lekkervollekkervol Berichten: 9
    juni 2009 aangepast
    Ja dat klopt melleke, en daarom is dat vreemd maar ik ga idd een mailtje sturen ik laat het wel weten oke...
    en ondertussen is elke hulp welkom. Iedereen alvast bedankt voor de hulp.
  • Opties
    MizzBMizzB Berichten: 84
    juni 2009 aangepast
    Gisteren had ik mijn sims nog niet binnen en was wel op deze site.
    Omdat ik nog niet geregistreerd was kon ik hier niks posten, ik dacht in eerste instantie ook dat er iets mis ging, toen ik de code nogmaals invoerde kreeg ik ook een melding dat het de code niet juist was.

    Kortom je bent wel geregistreerd als je hier kan posten, ea had dat beter moeten vermelden met aanmelden is gelukt ofzo
  • Opties
    lekkervollekkervol Berichten: 9
    juni 2009 aangepast
    @MizzB

    heb jij dan ook die nieuwe stad en auto kunnen downloaden?
    En heb jij ook je simspionts gekregen?
  • Opties
    dipjedipje Berichten: 24
    juni 2009 aangepast
    volgens mij kan iedereen de stad downloaden maar moet je voor de auto en de sims points de collectors disk hebben gekocht.
    Misschien dat jij de normale disk hebt gekocht?

    edit: Laat maar ik zie in je profiel dat je de collectors **** hebt aangemeld
  • Opties
    AndijvieAndijvie Berichten: 512
    juni 2009 aangepast
    MizzB schreef:
    Gisteren had ik mijn sims nog niet binnen en was wel op deze site.
    Omdat ik nog niet geregistreerd was kon ik hier niks posten, ik dacht in eerste instantie ook dat er iets mis ging, toen ik de code nogmaals invoerde kreeg ik ook een melding dat het de code niet juist was.

    Kortom je bent wel geregistreerd als je hier kan posten, ea had dat beter moeten vermelden met aanmelden is gelukt ofzo
    Klopt ja, als je hier een account hebt aan kunnen maken, dan is je spel ook goed geregistreerd. (En zo zie ik dat ook in je profiel staan.)

    Als je dan toch Riverview en andere dingen niet kan downloaden, kan het liggen aan het feit dat jouw Windows-account geen administrator-rechten heeft; in het configuratiescherm kan je dat aanpassen (onder User Accounts, of iets soortgelijks).
  • Opties
    MizzBMizzB Berichten: 84
    juni 2009 aangepast
    lekkervol schreef:
    @MizzB

    heb jij dan ook die nieuwe stad en auto kunnen downloaden?
    En heb jij ook je simspionts gekregen?

    De stad wel, de auto niet heb geen CE.
    Heb mn simpoints verzilverd maar kan dat verder nergens terug vinden, is ook niet erg zie niks wat leuk is hoef ik ze ook niet te gebruiken.

    Is het probleem inmiddels al opgelost???
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top