Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Nieuwe uitbreidingen gekocht via Origin, maar zijn niet te downloaden, HELP!

SugarSpoon55SugarSpoon55 Berichten: 1 Brabbelende Baby
Hee Mede Simmers,

Ik heb eergisteren een aankoop gedaan en die is zoals het hoort ook binnen enkele minuten voltooid en waren ook meteen te downloaden.

Nu is het zo dat ik vandaag nog een aantal uitbreidingen heb gekocht, maar die zijn nog steeds niet te downloaden, en als ik op mijn bankrekening kijk wel betaald... Iemand enig idee wat ik nu moet doen??

Ik hoor graag van jullie,

Groetjes Kelly

Reacties

  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @SugarSpoon55 Als je de uitbreidingen vandaag hebt gekocht en je kunt ze nog niet downloaden dan zou je kunnen proberen om de zaak te versnellen door eens uit te loggen uit Origin en na een minuut of wat weer in te loggen. In een enkel geval kan je daarmee de downloadmanager wel activeren.

    In een aantal gevallen komt het voor dat je na betaling tot wel 36 uur moet wachten voor dat de Downloads gereed staan. Dat is sterk afhankelijk van de servercapaciteit en de hoeveelheid aankopen die er online worden gedaan.

    Hopelijk heb je de uitbreidingspakketten snel tot je beschikking.
    Alvast heel veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    WinnieWinnie Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Ik heb er ook 3 gekocht, er staat dat ik ze kan spelen, maar krijg een error, code 100103.
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @Winnie
    Zou je jouw vraag op dit forum willen stellen?
    https://answers.ea.com/t5/Bug-rapporten-en-Technische/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl
    Daar krijg je waarschijnlijk sneller een antwoord.
    Alvast bedankt.

    PS: Deze website houdt binnenkort op te bestaan.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top