Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Probleem met uit eten pakket

NelieBelieNelieBelie Berichten: 1 Brabbelende Baby
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb het sims uit eten pakket gekocht en ik zit met een probleem.

Ik had alle vereisten (kwa decor, personeel, menukaart) om het restaurant te openen dus ik opende het. Toen ik dan een tafel wou toewijzen aan klanten die binnenstroomde ging dit niet. Ik kreeg het icoontje dat mijn sim niet door kon. Hij kon wel andere interacties zoals gaan plassen etc.

Ook na verschillende malen open en toe doen ging het niet en meubels verplaatsen.

Toen verkocht ik mijn restaurant en wou ik er gaan eten, andere mensen konden wel aan tafel zitten, maar ik kreeg wederom geen tafel toegewezen (weer het icoontje).

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Met vriendelijke groeten

Reacties

  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @NelieBelie Wat je omschrijft komt bekend voor maar hoe je dat precies moet oplossen is een beetje afhankelijk van de plaats en de inrichting van jouw restaurant. Er zit trouwens ook een standaard restaurant in het pakket dat je kunt plaatsen. Je kunt dit (en de inrichting ervan) natuurlijk altijd als uitgangspunt nemen.

    Omdat dit forum begin januari ophoud te bestaan/zal sluiten denk ik dat je, asl je meerdere mensen een antwoord wilt laten geven op jouw vraag, je die beter hier kunt stellen: https://answers.ea.com/t5/Bug-rapporten-en-Technische/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl. Laat op dat forum even weten of je er iets aan hebt.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top