Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Scenario ging een beetje verkeerd, denk ik?

Angel_EekAngel_Eek Berichten: 4 Brabbelende Baby
Ik zat het nieuwe scenario te spelen en ik haalde het scenario op het moment dat mijn sim niveau 5 haalde van een vaardigheid, zo arm als een luis was en net begonnen was met een carriere. Dat klopt niet! En dat vind ik jammer. Het hele scenario idee is hartstikke leuk maar op deze manier ben ik wel erg snel klaar :/

Reacties

  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @Angel_Eek kan je aangeven welk scenario je speelde? Als het een Nieuw Jaar, Nieuwe kansen is dan kan je wel eens gelijk hebben.
    Ook ik had met mijn Sim de opdracht snel afgerond.

    xn8gnoy7ejdv.png

    Er zijn gelukkig ook andere scenario's waar je langer over zult doen.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Peetje25Peetje25 Berichten: 32 Pruttelende Peuter
    Als het goed is heb je boven links in beeld staan. Zeg maar wanneer je een scenario begint.. Dat je dan verschillende opties hebt om het verhaal zo te voltooien met hoe je het resultaat wilt , soms kan het zijn dat je met interacties met je sim en het behalen van doelen, sociale interacties en vaardigheden. Dat het anders ging terwijl je het anders had gewild.. Kies om te beginnen een makkelijk doel uit , met de moeilijkheid raad en oefen ermee misschien dat het afloop van het verhaal iets beter wordt.

    veel scenario plezier!

    groetje simmer. aka XMoonn21.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top