Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Aankondiging - De Toekomst van de Nederlandstalige De Sims Vanilla Forums

EA_LeeuwEA_Leeuw Berichten: 66 EA Community Manager
november 2022 aangepast in Nieuws & Aankondigingen
Hallo Simmers,

Door de jaren heen is dit forum een bron van discussie en feedback geweest van enkele van de meest gepassioneerde en creatieve Sims-fans in de community.

Met het oog op de toekomst kondigen we aan dat we onze officiële Nederlandstalige Vanilla De Sims-gameforums zullen overzetten naar Answers HQ, zodat we een consistente forumervaring kunnen garanderen voor al onze Nederlandstalige De Sims-titels.

Deze overgang vindt plaats op 30 november 2022 en na deze datum kun je niet meer in deze forums schrijven. Ze zijn tot januari 2023 nog steeds toegankelijk in de alleen-lezen modus.

Ik weet dat ik hier namens ons allemaal spreek als ik zeg dat ik jullie allemaal wil bedanken voor de passie, discussie, feedback en creaties die jullie met ons en met de community op deze forums hebben gedeeld.

Voor alle toekomstige discussies na deze tijd zullen de Nederlandstalige Answers HQ De Sims-forums je nieuwe thuis zijn en we hopen je daar te zien.

- EA_Leeuw

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    :cry:

    Hoe zit het met alle content van De Sims3, die alleen via de site op te halen is??

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    EA_LeeuwEA_Leeuw Berichten: 66 EA Community Manager
    Hey @Deborah, over welke content heb je het precies?
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    EA_LeeuwEA_Leeuw Berichten: 66 EA Community Manager
    Naar mijn weten blijft deze gewoon actief.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik vraag me toch af of iedereen deze post ook gelezen heeft.

    @SimLibby, @Keefbeetle , hebben jullie gezien dat dit forum gaat sluiten?? :cry:

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    Oh, nee, dat had ik niet gezien inderdaad. Dank @Deborah dat je mij even noemt. @trismagistos heb je dit ook gezien?
    Ik zat de laatste tijd zeker al weinig op dit forum meer (hoofd zat te vol), maar vind het wel jammer dat het niet meer toegankelijk zal zijn binnenkort...
    En zou het ook jammer vinden als er helemaal geen contact meer mogelijk is met de mensen die ik via hier ken. :frowning:
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    november 2022 aangepast
    @Keefbeetle, @Simlibby en @Deborah ik heb het bericht gelezen en vind het ook jammer dat dit forum ophoud te bestaan.

    https://youtu.be/4pBo-GL9SRg

    De community manager @EA_Leeuw heeft mij verzekerd dat een aantal pagina's die hier bestonden zullen worden voortgezet op het Answers HQ Forum: https://answers.ea.com/t5/De-Sims/ct-p/the-sims-nl. Ik ben daar al wat langer actief en hoop dat jullie daar ook zullen komen. Het Liedjesspel maar ook andere pagina's kunnen daar een plaatsje krijgen. Ook is er een mogelijkheid om DM's te sturen.
    Ik hoop dat we elkaar daar weer zullen ontmoeten.
    Post edited by trismagistos on
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    november 2022 aangepast
    Wat jammer dat dit forum wordt opgedoekt. Naar mijn mening heeft dit forum nooit de glorie van het oude forum gehaald (of misschien waren de hoogtijdagen van het forum toen al voorbij) maar dit forum is toch wel een constante factor geweest de afgelopen jaren. Soms even buurten of lurken, toch gek dat dat straks niet meer kan. Misschien moet ik dan af en toe maar even gaan lurken op het Anwers HQ Forum @trismagistos. Deze sluiting geldt dus alleen voor het NL gedeelte, het Engelse gedeelte, daar kom ik ook wel eens en daar is het wat levendiger. Best snel, sluiting binnen een maand na aankondiging.

    Wel fijn te horen dat De Sims 3 store en Mijn pagina gewoon online blijven (bedankt voor het vragen @Deborah). Dat wordt nog steeds gebruikt door best veel spelers + ik bezit zowat de hele store. Nu heb ik dat natuurlijk goed geback-upt, toegang houden tot mijn store content in mijn account vind ik toch wel prettig (ik heb er genoeg voor betaald ;)),

    Weet iemand of de pagina's die worden overgezet, of daar ook mijn handleidingen tussen zitten? (@EA_Leeuw, @trismagistos) Bij mijn weten zijn die handleidingen nog steeds actueel (daarbij heb ik ze ook bijgewerkt, voor zover dat nodig was, voordat ik stopte met mijn websites). Het zijn goede en nuttige handleidingen (en ja, ik ben partijdig o:)) dus ik zou het best jammer vinden als die allemaal verdwijnen met het forum. Ook de meeste van mijn handleidingen heb ik geback-upt, voornamelijk voor het sentiment met mijn websites en het werk wat er in zat en een beetje voor het raadplegen over bijv. rabbitholes of de afmetingen van kavels (heel handig nu ik Lucky Palms en Sunset Valley aan het pimpen B) ben of als je wilt spelen met CAW) , maar daar hebben spelers op de fora niet zoveel aan).

    Als iemand van de oude garde contact met mij wilt blijven houden, mijn SimsExpressie gmail heb ik verwijderd dus stuur me dan even een DM, dan geef ik een ander email.

    Bedankt voor het taggen, anders had ik dit nieuws waarschijnlijk niet tijdig meegekregen. @Deborah, @trismagistos, @Keefbeetle, en vele anderen, het was me een genoegen. <3 Misschien dat ik jullie nog eens virtueel tref in de wandelgangen van Sims/EA/HQ.


    EDIT: ik vraag me af of de titel van deze aankondiging handig is. Misschien is een titel met het woord sluiting erin handiger? (trekt de aandacht).
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    @Deborah, @trismagistos, @SimLibby ik wil wel kijken op het nieuwe forum, alleen ik speel al jaren niet meer de Sims. En ik geloof dat dat forum geen niet-Simsgerelateerd gedeelte heeft zoals hier in de "Real World". Destijds (2009) ben ik hier lid geworden omdat ik toen nog actief Simde. Dus denk niet dat daar dan plek is voor mij. En ik weet geen andere manier om soms nog contact te houden zonder mijn e-mailadres hier te moeten delen... ik zou 'm kunnen mailen in zo'n privébericht naar wie dat leuk vindt, maar weet niet of jullie daarop zitten te wachten (en dat hoeft ook niet).

    O wacht, ik zit met mijn neus te lezen. "Het Liedjesspel maar ook andere pagina's kunnen daar een plaatsje krijgen. Ook is er een mogelijkheid om DM's te sturen." Dan zou ik wel af en toe kunnen komen buurten.
  • Opties
    EA_LeeuwEA_Leeuw Berichten: 66 EA Community Manager
    Hey allemaal,

    Heel erg bedankt voor de feedback.

    Helaas hebben wij geen andere titel of plaatsingsdatum kunnen pakken voor deze post, omdat dit aan ons werd opgedragen.

    Het is inderdaad zo dat er plannen zijn om de Nederlandstalige AHQ van De Sims so in te richten dat het een beetje lijkt op de inrichting van dit forum, dus de feedback is zeer welkom!

    Welke dingen zouden jullie graag op het AHQ terug willen zien? Ik lees al een plaatsje voor handleidingen etc? Hoe zouden jullie de indeling graag willen zien?
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik heb op het AHQ forum zitten neuzen, maar ik vind het er alles behalve overzichtelijk.
    Nou kan dat ook aan mij liggen, ik zit nog altijd onder zware beinvloedbare pijnstillers, maar het lukte me niet eens om een eigen avatar in te stellen....
    Het ziet er grafisch gewoon niet zo mooi uit als dit forum.
    Maar wellicht dat ik er handiger in word als ik "sober" ben en er wat vaker ben geweest. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    EA_LeeuwEA_Leeuw Berichten: 66 EA Community Manager
    @Deborah, feedback is altijd welkom. :)
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Even een vraagje @EA_Leeuw, kunnen we tot aan de definitieve sluiting elkaar nog wel dm berichten sturen?
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Deborah,
    Zou je mij op het andere forum een DM willen sturen? Dan kan ik je even wegwijs maken. ;)
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    EA_LeeuwEA_Leeuw Berichten: 66 EA Community Manager
    @trismagistos, op dit forum?
    trismagistos schreef: »
    Even een vraagje @EA_Leeuw, kunnen we tot aan de definitieve sluiting elkaar nog wel dm berichten sturen?
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Juist, dat bedoel ik, op dit forum. B)
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    EA_LeeuwEA_Leeuw Berichten: 66 EA Community Manager
    Ja, dat moet inderdaad nog mogelijk zijn zolang het Sims Vanilla forum op read-only modus staat.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top