Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Release date Sims 4

4 september 2014

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    oktober 2013 aangepast
    Dat is een voorlopige planning.

    De Sims2 is al met al een jaar uitgesteld geweest, en ook De Sims3 kwam niet op de geplande datum uit.
    Ik verwacht dus meer richting zomer 2015.
    Maar we gaan het zien. :mrgreen:

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    mr014mr014 Berichten: 1,378
    november 2013 aangepast
    Herfst 2014 is al een uitgestelde datum. De Sims 4 zal hoe dan ook ergens in het jaar 2014 uitkomen, dat hebben de developers al duidelijk laten blijken.
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    november 2013 aangepast
    Laat m maar mooi lang uitgesteld worden :P. Dan krijg ik ook meer hoop dat het een goed afgewerkt spel wordt :P. Liever later een goed spel dan eerder een bagger spel zoals De Sims 3...
  • Opties
    MysteriousHoleMysteriousHole Berichten: 81
    november 2013 aangepast
    Toch is het pijnlijk om te weten dat het nog een jaar gaat duren, terwijl ze je nu al warm maken voor het spel.
  • Opties
    Gabby18Gabby18 Berichten: 161
    november 2013 aangepast
    Misschien beter dat het langer gaat duren. Dan kunnen ze er nog veel aan doen!
    Origin ID: FallenAng3L91

    a9ybt2.jpg
  • Opties
    Dautsje6Dautsje6 Berichten: 21
    februari 2014 aangepast
    eerst was het 31-12-2014 en later meende ik dat het op 1 april stond en nu is het inmiddels weer 31-12-2014 oudejaarsdag dus.

    ik kan er geen touw aan vast knopen maar goed.
    ik wacht "rustig" af tot ie hier op de deurmat ligt en dan zien we wel verder


    groetjes,
    Dautsje
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    februari 2014 aangepast
    Sommige webshops 'moeten' een datum in hun systeem invoeren waardoor ze gewoon maar wat invoeren. Als mensen dat dan weer gaan overnemen dan ontstaat er op een gegeven moment het gerucht dat dan de release zou zijn. Webshops zouden dan ook wat mij betreft beter 'herfst 2014' moeten hanteren en toen dat nog niet bekend was gewoon '2014' zodat mensen geen valse verwachtingen kunnen krijgen.
  • Opties
    tdejongtdejong Berichten: 47 Pruttelende Peuter
    juni 2014 aangepast
    2 september in Amerika hier in NL zal het hoogstwaarschijnlijk 4 september worden dus :)
  • Opties
    simmertje1981simmertje1981 Berichten: 378 Pittige Puber
    juni 2014 aangepast
    Yup, klopt. Is nu ook officieel bevestigd.Wel maf dat op de hoofdpagina op deze site en dan de Nederlandse versie van de site de releasedatum van Engeland staat. een dag later dan bij on.
  • Opties
    MissZoefMissZoef Berichten: 40
    juni 2014 aangepast
    Ja viel mij ook al op dat het op de site in het engels staat hier. En eerst stond er 4 september en nu 5 september. Nou ja ben benieuwd :)
  • Opties
    VanillaAdmin1VanillaAdmin1 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Nice post
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top