Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wel heel vaak een foutcode bij opslaan na laatste onderdelen-update Windows 11

FratsjeFratsje Berichten: 3 Brabbelende Baby
oktober 2022 aangepast in De Sims 3
Hallo allemaal,

Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinigen die nog steeds de Sims 3 heel frequent speelt. Ik hou erg van de 'grote' open wereld die het spel biedt, dat je per auto of fiets van A naar B kan gaan. Dat je alles naar eigen smaak 'al dan niet' een patroon kan geven en zelf de kleurencombinaties kan maken met behulp van het kleurwiel.
Kortom, ben gewoon een grote fan van deze game, ook al heeft het hier en daar last van bugs.

Nou heb ik het volgende.
Ik krijg steeds foutcode 16 bij het opslaan van de Sims 3 sinds de laatste update van Windows 11, naar versie 22H2 en een BIOS-update afgelopen woensdag. Ook nadat ik het spel helemaal opnieuw heb gedownload en geïnstalleerd, plus na het verwijderen van de cachebestanden en de tempbestanden in de DCCmap blijft het probleem gewoon bestaan.
Vóór deze grote updates liep alles prima in mijn spel, compleet met mods en Nraas mastercontroller!

update,
Ik heb het ook meermaals geprobeerd met de optie 'opslaan als' onder een andere naam. Maar het probleem blijft gewoon voortduren.
Ik weet het even niet meer.

Weet iemand hier hoe ik dit kan verhelpen?

Post edited by Fratsje on

Reacties

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top