Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Iedereen wordt zo snel oud..

MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
Nou, ik heb dus een Simkindje, en die was vriendjes met een ander Simkindje, en toen werd hij een tiener en mijn kindje werd een dag later tiener. En toen dacht ik, ik laat ze verliefd worden :mrgreen: maar de dag daarop was hij al volwassen :shock: en dat is jammer want ik had zo veel moeite gedaan om ze vriendjes te laten worden..

Zijn er meer mensen die dat hebben, dat Sims zo snel oud worden? Ik heb mijn Simslevens op 190 dagen staan, dus op lang, en eerst was het bij de buren dan ook echt lang maar nu gaat het ineens hard :shock:

Bestaat daar ook wat voor misschien? Zo kan ik mijn Sim nooit een toekomst geven.. :roll:

Reacties

  • Opties
    wimhuiskampwimhuiskamp Berichten: 384
    oktober 2009 aangepast
    Ik heb daar nog geen last van gehad, Missy. Maar ik weet wel dat er op ModTheSims een mod staat die iets met het leven van je sims doet. Deze Mod zorgt er voor dat de periodes in een Sims-leven meer overeenkomen met de werkelijkheid. Dus ze zijn in verhouding korter tiener en jongvolwassene en dan weer langer volwassene. Heb je daar wat aan misschien?

    En dit is de link:
    http://www.modthesims.info/download.php?t=354452
  • Opties
    heijtheijt Berichten: 190
    oktober 2009 aangepast
    hoe maak je die dagen dan langer??
  • Opties
    Huggy693Huggy693 Berichten: 291
    oktober 2009 aangepast
    Ondanks dat je de leeftijd onvergetelijk lang kan zetten vind ik ook dat alles zo snel gaat. Je pakt ook altijd de verkeerde om verliefd op te worden. :-)
  • Opties
    WinterkillWinterkill Berichten: 465
    oktober 2009 aangepast
    Ik geef mijn sims altijd het eeuwige leven. xD
  • Opties
    kirsten97kirsten97 Berichten: 140
    oktober 2009 aangepast
    Ik ga een beetje off-topic.

    ^^ ik schenk ze ook altijd het eeuwige leven.
    Nou om dat te doen ga je dus naar opties en dan instellingen dus de 3e tab geloof ik.
    Daar staat dus levensduur dan heb je kort gemiddeld en lang [ ongeveer ]
    Er staat ook naast hoeveel dagen een sim leven heeft dus van baby naar oudere.
    Ik heb hem altijd hoog staan omdat ik best snel gaat ja :)
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    oktober 2009 aangepast
    Thanks, iedereen. Ik vind dat het leven van mijn Sims zelf wel goed gaat, maar de rest die in de stad woont, wordt zo snel oud.. Iedere keer als ik iemand vind om mee te trouwen is hij na 2 dagen weer oudere, en dat is niet cool.

    Mijn eigen gemaakte families verouderen trouwens net zo snel als de buurt, alleen de familie die ik speel veroudert volgens wat ik heb ingesteld.
  • Opties
    ferrimulderferrimulder Berichten: 5,099
    oktober 2009 aangepast
    Dat heb ik ook. :roll: Erg vervelend, maarja..
  • Opties
    simmielovesimmielove Berichten: 1,099
    oktober 2009 aangepast
    Mischien komt het omdat ze langer volwassen zijn ofzo?
    Ik dacht een keer ik laat die sim trouwen kreeg ik een berichtje: .... is haast aan het einde van zijn leven ga nog snel op bezoek om afscheid te nemen.
    Dus ik daar heen sta ik net op het punt om ze te trouwen gaat hij naar het toilet en sterft daar!
    Dat was niet echt leuk..
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2009 aangepast
    De buurt wordt bij mij wel op normale snelheid oud geloof ik, maar ik heb wel last van vergrijzing:
    sims_vergrijzing.jpg
    De gitaar spelende jonge sims zijn van mij. De rest is dus allemaal oud, behalve die peuter. Die geeft nog een beetje hoop dat de kinderen van mijn sims straks nog vriendjes hebben om mee te spelen.
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    oktober 2009 aangepast
    ^ Bij mij zijn er nu ook een heleboel Simbejaarden. Ik vind het ook jammer dat als ze bijvoorbeeld met z'n 2en in een huis wonen en ze gaan dan dood (en je bestuurt ze niet), dat dat huis dan ook leeg komt te staan. Dus dan verhuis ik soms wat jongere Sims naar de huizen met bejaarden.
    Of ik stop alle bejaarden bij elkaar in een paar huizen. Maar ik zit nu op een punt dat zo'n beetje alle Sims die in het begin van het spel (jong)volwassen waren, nu bejaard of al dood zijn...

    @ Huggy693: dat vind ik ook stom, dat ze niet samen gaan wonen als ze getrouwd zijn. Dan zet ik ze meestal zelf maar samen in een huis...
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    NichuNichu Berichten: 1,267
    oktober 2009 aangepast
    Je kan bij opties de duur van het leven veranderen. Zelf heb ik verouderen uistaan.
  • Opties
    Huggy693Huggy693 Berichten: 291
    oktober 2009 aangepast
    Ja maar dat geld toch alleen voor je eigen sims waar je op het moment mee speelt?
    Ik was met de derde generatie bezig en stad vergijsde ook zo toen heb ik zelf maar nieuwe sims erin gezet. Als je je sims laat samen wonen komen er ook geen kleintjes alleen als ze appart wonen dat zijn ze verloofd of getrouwd, dan hebben ze ineens drie tot vijf kinderen. Dat vind ik dan ook weer raar.
  • Opties
    xxfmkexxfmke Berichten: 5
    november 2009 aangepast
    Ik vind dat er meer leeftijdsgroepen mmoeten komen
    nu heb je alleen maaar;
    baby
    peuter
    kind
    tiener
    jongvolwassene
    volwassene
    oudere.

    bij een kind denk ik aan iemand van 8
    maar bij een tiener wel aan iemand van 16,
    die verschillen vind ik wel groot hoor!
    ze moeten er nog meer dingen tussen doen.
    dat maakt wat realistischer.

    & als mijn vrouwe een baby heeft, en daarna weeer bevalt als het ander ekind ene peuter is. en als k dan mn 4e kind heb is het andere kind al bijna volwassene, dat gaat ook wel snel. tenzij ik als de baby geboren is, dat ze dan meteen alweer zwanger is, maar dat is natuurlijk ook wel raar!
  • Opties
    ferrimulderferrimulder Berichten: 5,099
    november 2009 aangepast
    ^ En dat heeft met dit topic te maken omdat..?

    :D
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    november 2009 aangepast
    xxfmke schreef:
    nu heb je alleen maaar;
    baby
    peuter
    kind
    tiener
    jongvolwassene
    volwassene
    oudere.

    En dit vindt je niet genoeg? 7 groepen xD da's beeest veel xD
  • Opties
    hiilde04hiilde04 Berichten: 251
    november 2009 aangepast
    MissyEefje schreef:
    xxfmke schreef:
    nu heb je alleen maaar;
    baby
    peuter
    kind
    tiener
    jongvolwassene
    volwassene
    oudere.

    En dit vindt je niet genoeg? 7 groepen xD da's beeest veel xD

    Inderdaad.. anders zijn die simmetjes toch gewoon constant jarig O__O ik heb nu al een overschot aan verjaardagstaartkliekjes in mn koelkast xD
  • Opties
    FrozenlandFrozenland Berichten: 188 Kwebbelend Kind
    november 2009 aangepast
    Misschien help het als je verouderen en verhaalvoortgang uitzet. Zo speel ik het ook. Op die manier hou je je eigen families redelijk onder controle. Ze gaan niet trouwen, kindjes krijgen, andere baan, enz.

    Ze leven natuurlijk wel verder als je ondertussen met een ander huishouden speelt, maar ze zijn bevroren als het ware. Ze maken ondertussen geen eigen keuzes, wel nieuwe vrienden, vaardigheden verbeteren, enz.

    Maar geen keuzes wat jij niet wil! Bij mij werkt het tot nu toe. Misschien een idee :wink:
  • Opties
    heijtheijt Berichten: 190
    november 2009 aangepast
    Frozenland schreef:
    Misschien help het als je verouderen en verhaalvoortgang uitzet. Zo speel ik het ook. Op die manier hou je je eigen families redelijk onder controle. Ze gaan niet trouwen, kindjes krijgen, andere baan, enz.

    Ze leven natuurlijk wel verder als je ondertussen met een ander huishouden speelt, maar ze zijn bevroren als het ware. Ze maken ondertussen geen eigen keuzes, wel nieuwe vrienden, vaardigheden verbeteren, enz.

    Maar geen keuzes wat jij niet wil! Bij mij werkt het tot nu toe. Misschien een idee :wink:
    handig ga het proberen :D
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    november 2009 aangepast
    Hoewel dit me helemaal niet bekend voor komt, laat ik regelmatig mijn sims het weeknieuws lezen.

    Daarin staan idd veel overlijdensberichten, maar toch staat er ook vaak in dat er ergens een kindje geboren is.

    Ik heb er geen mod voor, en mijn spel is bijgewerkt naar de laatste versie.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    november 2009 aangepast
    ^ dat staat bij mij nooit in het weeknieuws, alleen wedstrijden in het stadion of een kookwedstrijd in het park/op het strand.
    Als ik Sims laat roddelen vertellen ze soms wel dat die-en-die is overleden of dat er een baby in de buurt is geboren.

    @ Eefie: ja, dat kan wel kloppen, ik zal volgende keer dat ik de Sims doe eens even kijken :-) Dank je voor de tip.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    ChastridChastrid Berichten: 342
    november 2009 aangepast
    Bij mij worden ze wel oud maar dan langzamer want dat ze dood gaan is in het echte leven is dat ook zo. En tegen de vergrijsing kan je alleen maar wachten op de nieuwe generatie als het goed is gebeurt dat vanzelf :).
  • Opties
    EefieEefie Berichten: 3,854
    november 2009 aangepast
    Keefbeetle schreef:
    ^ dat staat bij mij nooit in het weeknieuws, alleen wedstrijden in het stadion of een kookwedstrijd in het park/op het strand.
    Als ik Sims laat roddelen vertellen ze soms wel dat die-en-die is overleden of dat er een baby in de buurt is geboren.


    Dan kijk je bij de verkeerde optie :lol:

    Je hebt er drie:

    Kijken naar het weeknieus
    Lezen
    Zoeken naar kortingen

    Je moet lezen doen ;)
  • Opties
    imaginejoffimaginejoff Berichten: 399
    november 2009 aangepast
    Ik heb hier eerlijk gezegd ook geen last van. Ik vind het alleen wel vervelend dat als mijn Sims wilt trouwen met iemand uit de buurt, degene al gelijk een kind heeft... Niet bepaald erg, want ze doen zich daarna toch voor als dat kind zijn vader/moeder.
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    november 2009 aangepast
    Deborah schreef:
    Hoewel dit me helemaal niet bekend voor komt, laat ik regelmatig mijn sims het weeknieuws lezen.

    Daarin staan idd veel overlijdensberichten, maar toch staat er ook vaak in dat er ergens een kindje geboren is.

    Ik heb er geen mod voor, en mijn spel is bijgewerkt naar de laatste versie.

    Bij mij staat ook dat ze dood zijn, maar nooit dat er een kind is geboren xD maar soms verschijnen er wel Sims in mijn buurt (gewoon volwassenen) die ik nog nooit heb gezien, en dan wonen ze bij een ander gezin in ofzo, vet raar xD

    Ik zou willen dat er bij mij nog echt baby's geboren zouden worden, ook al komen ze dan uit eenoudergezinnen.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    november 2009 aangepast
    Omdat ik 1 sim in het gezin heb (ben pas bij generatie 3 hoor, en die is nog baby) die charisma hoog moet hebben, heb ik dus veel vrienden (12 goede/beste vrienden geloof ik).
    Misschien komt het daardoor?
    Mijn gezin heeft dus ook baby's.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    november 2009 aangepast
    MissyEefje schreef:
    Bij mij staat ook dat ze dood zijn, maar nooit dat er een kind is geboren xD maar soms verschijnen er wel Sims in mijn buurt (gewoon volwassenen) die ik nog nooit heb gezien, en dan wonen ze bij een ander gezin in ofzo, vet raar xD

    Ik zou willen dat er bij mij nog echt baby's geboren zouden worden, ook al komen ze dan uit eenoudergezinnen.
    Dat is bij mij ook, in één van mijn spellen woonden er opeens 3 nieuwe Sims bij het huishouden Jolina, en een andere keer kwamen er 2 onbekende Sims bij Xander Clavell wonen. Het zijn bij mij ook vaak dezelfde 'onbekende' Sims die terugkomen; in bijna al mijn spellen zitten Sunny Bakshi en die 2 knakkers wel.
  • Opties
    MarWinkMarWink Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Bij mij worden ze ook ineens zo snel oud. Heb hun leefjaren ook op max staan. En voor de update ook. Had voor de update ook dat de buren gewoon synchroon oud werden met mijn sims en ineens gaat het te rap! Is dit een bug?? Hoop dat ze het repareren want ik vind het niks aan om de rest niet ouder te laten worden en mijn sims wel.....
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @MarWink
    Let op: je hebt dit geplaatst in de categorie Sims 3
    Het probleem doet zich nu voor in De Sims 4
    Het verouderen komt door een foutje in de laatste patch update. Lees daarom ook even de informatie in deze link: https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/773301/alle-sims-in-het-spel-verouderen-bij-de-lang-leven-instelling#latest

    Houd dus een nieuwe update in de gaten.

    Veel plezier met spelen ;)
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top