Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Mods blijven maar terugkomen

SimRHenriSimRHenri Berichten: 1 Brabbelende Baby
Hallo,

Ik heb al een aantal keren de mods en CC verwijderd die ik niet gebruikte, maar steeds als ik een paar dagen speel komen de mods weer terug. Weet iemand hoe dit komt, en hoe ik dit op kan lossen? Ik heb de LocalThumbCache al verwijderd, maar dat helpt niet.

Reacties

  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @SimRHenri
    Heb je de mods uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods gehaal of heb je de hele map weg gehaald? en heb je ook het gebruik van je mods in de spelopties uitgeschakeld? Normaal gesproken komen de mods niet terug als je de mods uit de map haalt. Ook kunnen ze niet actief worden als je het gebruik ervan uitschakelt in de spelopties. Als je de map Mods helemaal verwijderd en daarna het bestand localthumbcache.package dan weet ik bijna zeker dat ze niet zullen terugkeren in jouw spel.

    Repareer voor de zekerheid na die stappen ook je Sims in Origin. Hopelijk helpt dat wel.

    Als de mods dan toch terugkeren dan kan je rustig stellen dat jouw Save ook corrupt is geraakt en dat je daar het probleem zult moeten zoeken. Er zit dan weinig anders op dan of een heel nieuw spel te beginnen of te accepteren dat je met een kapotte save verder moet spelen.

    Dat laatste kan trouwens ook risico's voor overige onderdelen van de Sims betekenen.

    Veel succes met de reparatie. 🤞
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top