Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

[Bugs waar aan gewerkt wordt] - De Sims 4 waslijst Deel 2

EA_NeilEA_Neil Berichten: 78 SimGuru (retired)
Hey Simmers!

Welkom bij de de tweede waslijst, waarin we een lijst delen met de belangrijkste zorgen vanuit de community die we momenteel onderzoeken en die we in de binnenkort verwachte patch hopen op te lossen.

Deze zorgen zijn gemeld door spelers die ons helpen om onze gebruikerservaring regelmatig te verbeteren.

Sommige onderwerpen kunnen erg lastig zijn en vereisen uitgebreid onderzoek aan onze kant. Dus alleen omdat er iets actief wordt onderzocht, is dat nog geen garantie dat we er gelijk een oplossing voor hebben in de aankomende patch.

Dit is overigens slechts een lijst met de 'belangrijkste' problemen. Er zijn meer onderwerpen waar melding van is gemaakt door spelers die niet worden genoemd en waar aan wordt gewerkt.

Dus, zonder verder omhaal, hier is een lijst met de belangrijkste door de community gemelde problemen die we momenteel onderzoeken:
  • Sociaal paneel gaat altijd terug naar het tabblad instellingen
  • Extreme sport: expert piste registreert niet
  • Galerie toont de verkeerde packs/pakketten
  • Als je 'Kliekjes pakken' kiest, krijgen vegetarische Sims vleesitems
  • [Sims drinken niet zelfstandig vis-/kikkerpakketplasma
  • Voltooien van 'groots eetfestijn' niet mogelijk na het eten van een vis maaltijd
  • De eigenschap 'mentale magistraat' heeft geen icoontje/moet verborgen zijn
  • Het icoontje bij de gemoedstoestand 'maker-mentor' ontbreekt
  • Er zijn geen eigenschappen in het clubmenu
  • [Weergeven in de regen werkt niet meer
  • Er is geen stof in mijn spookhuizen

Bedankt voor je hulp en geduld! Blijf ons vertellen over de problemen die je tegenkomt op Answers HQ, dan zullen wij blijven werken aan het verbeteren van onze transparantie. Samen maken we deze game tot de allerbeste.

De link naar het artikel en de linkjes naar de discussies op Answers HQ (wel in het Engels) kunnen gevonden worden op:

https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/laundry-list-april-13-2021

Veel plezier met De Sims!

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik kan me niet heugen 1 van deze bugs te hebben gehad...

    Some angels choose fur instead of wings
  • dolfijn35dolfijn35 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    [ref. #54001] weten jullie wat dit betekent als ik een pakket of en losse van het pakket wil kopen [ref. #54001] het maakt dus niet uit of je een losse koopt of een pakket
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Waar krijg je die melding?
    In Origin als je iets wil kopen? Of ingame??

    Some angels choose fur instead of wings
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Deborah de vraag was ook al een paar keer gesteld op AHQ en het probleem lijkt nu gelukkig als vanzelf opgelost.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top